כסף וצרכנות

למען החיילים הבודדים: היוזמה המרגשת שמחממת את הלב

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב תרם כ-5 מיליון שקלים, לטובת מענק שיינתן בתווי קנייה מסוג "תו הזהב" של רשת שופרסל בשיתוף האגודה למען החייל ואגף כח אדם בצה"ל. יותר מ-10,000 זכאים יהנו מ-500 שקל למימוש ביותר מ-100 רשתות לכבוד החגים
מערכת ice | 
החיילת הבודדה סתיו נחום (צילום שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
לרגל ראש השנה יקבלו 10,500 חיילים בודדים, זכאי סיוע וזכאי תשמ"ש (תשלומי משפחה) תווי קניה מסוג "תו הזהב" של רשת שופרסל. תווים אלו ניתנים בזכות תרומתו המשמעותית בסך כ-5 מיליון שקלים של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) בשיתוף אגף כח האדם בצה"ל והאגודה למען החייל. כל חייל זכאי יקבל תו בסך 500 שקל למימוש ביותר מ-100 רשתות בתחומי המזון, ההלבשה והפנאי ובחנויות כוורת הפרוסות ביחידות צה"ל.
השנה הורחבה ע"י אגף כח האדם בצה"ל אוכלוסיית החיילים אשר זכאים לקבל את תווי השי לחג, כך שמאות חיילים נוספים יהיו זכאים לתווים אלו. אוכלוסיית הזכאים שנוספה מוגדרת כ ׳זכאי סיוע׳, מדובר בחיילים שנמצאים בקשר מינימלי עם משפחותיהם, אשר אינן מהוות עבורם תא משפחתי תומך. אותם החיילים שזכאים גם ללינה באחד מפתרונות הדיור הצה"ליים וכן למענקים נוספים במהלך השנה, יהיו זכאים השנה לראשונה גם מתווי החג בשווי של 500 שקל.

סטיבן וייל, מנכ"ל ארגון FIDF מסר: "עבור חלק מחיילי צה"ל שאין להם את הלוקסוס להיות בחופשות בבית עם בני משפחותיהם או חיילים שנמצאים במצוקה כלכלית, השירות הצבאי קשה שבעתיים. אנחנו, משפחתם המורחבת, גאים ושמחים לאפשר להם לחגוג את ראש השנה ללא דאגות כספיות. חיילי צה"ל מגנים על ישראל ועל יהודים ברחבי העולם כולו ותפקידנו לדאוג להם ולהעניק להם תחושת חום, שייכות וביטחון."
יו"ר האגודה למען החייל, האלוף (מיל') יורם יאיר (ייה) הוסיף: "האגודה למען החייל פועלת על מנת לתמוך, לסייע ולהקל על שרותם הצבאי המאתגר של החיילים הבודדים, אלפים מהם עולים חדשים אשר הגיעו לשרת בצה"ל, וכן חיילים אשר מתמודדים עם מורכבות משפחתית וכלכלית. אוכלוסייה נפלאה זו מייצגת את מיטב הנוער המתגייס לצה"ל. אנו מבקשים להודות לתורמי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), אשר בתמיכתם מתאפשרת פעילות זו".
 
רע"ן תרומות ומדיניות ת"ש סא"ל ענבר סיטבון חיזקה את דבריו: ״החיילים הבודדים המשרתים בצה״ל מקבלים מידי חג מעטפת תמיכה וסיוע. אנו מעריכים את תרומתם הייחודית של החיילים הבודדים ומחויבים לספק להם תמיכה, גב ומעטפתגם השנה, אלפי חיילים יקבלו סיוע כלכלי לצד דאגה למקום להעביר בו את החג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה