כסף וצרכנות

מהפכה במדפים בסופרמרקט: אלו המוצרים שהולכים לעבור שינוי

אחרי שנים שמשרד הבריאות היה קובע עם משרד החקלאות את תוקף מוצרי ייבוא של דגים, בשר ועופות שהיו קצרים מאוד, עתה היבואנים והיצרנים את התוקף לבדם למוצרים, בכפוף לנהלים ובכך יאריכו את התוקף
מערכת ice | 
מחירי מוצרי צריכה (צילום shutterstock)
שורה של מוצרים מן החי יקבלו הארכה לתוקף שלהם, כך על פי פרסום אמש (ראשון) ב"המהדורה המרכזית" של חדשות 12. אחרי שנים שמשרד הבריאות היה קובע עם משרד החקלאות את תוקף מוצרי ייבוא של דגים, בשר ועופות שהיו קצרים מאוד, עתה היבואנים והיצרנים את התוקף לבדם למוצרים, בכפוף לנהלים ובכך יאריכו את התוקף. 
המהלך נועד להוריד במחירים משמעותית, כאשר יהיה שינוי לעומת ימי עבר, אז אם משלוח היה נתקע בנמל, היבואן היה מפספס סכומים המוערכים במאות אלפי שקלים והנזק היה מתגלגל אל הלקוחות.

עד כה, מוצר בסיסי כמו עוף טרי היה משווק לחמישה ימים בלבד, אך בהמשך ישווק עד שבעה ימים. בשר קפוא שהיה משווק ל-15 חודשים, מעתה ישונה ל-24 חודשים, בכך תמנע זריקת מזון מיותרת לפח.
כמו כן, הדגים הטריים שהיו משווקים לחמישה עד שבעה ימים בלבד, מעתה ישווקו בין 10 ל-12 ימים. דגים קפואים ששווקו ל-12 חודשים מעתה ישווקו ל-24 חודשים והבשר הטחון גם יכפיל את הימים שבהם ישווק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה