כסף וצרכנות

דן דיזיין סנטר בצרות? "פשוט שקרנים, להתרחק כמו מאש"

חנות IDdesign בדן דיזיין סנטר בבני ברק תחת מתקפה מכיוונו של הראפר לוקץ': "חוויה מזעזעת, קניתי ספה ב-10,000 שקל אחרי הבטחות שהספה חזקה ותחזיק את המשקל שלי - בפעם הראשונה שישבתי עליה היא נשברה. נציגת שירות מזעזעת הייתה ממש מגעילה אליי. פשוט שקרנים, העיקר למכור, תתרחקו כמו מאש". וגם: כך הפרזנטור לשעבר אסי עזר סייע למצוא פתרון
תום נחום | 
דן דיזיין סנטר (צילום מתוך אתר dandesigncenter)
רשת הריהוט IDdesign של דן דיזיין סנטר ברחוב לח"י 2 בבני ברק תחת מתקפה קשה מצד הראפר ומבקר האוכל, איתי לוקץ', שחשף את החוויה הלא נעימה שעבר לאחר שרכש ספה בלא פחות מ-10,000 שקל ולאחר שהספה נשברה נותר ללא מענה מספק - עד שמגיש קשת 12, אסי עזר, נחלץ לעזרתו.
בפוסט שהעלה בנושא תחת הכותרת 'חוויה מזעזעת מאיי די דיזיין בן דיזיין סנטר', אמר לוקץ' כך: "חוויה מזעזעת בסדר? מזעזעת! אני קונה ספה ב-10,000 שקל בחנות שנקראת IDdesign זה במרכז דן דיזיין סנטר בבני ברק. בכל מקרה, אני מגיע לחנות ומבטיחים לי 'הספה חזקה, הספה ממש ממש חזקה, היא תחזיק את המשקל שלך', אני אומר להם 'אני שוקל קרוב ל-200 קילו', 'אין, היא חזקה, היא לעולם לא תישבר'. פעם ראשונה שאני יושב על הספה, ראשונה, הספה נשברת".
"אני מתקשר ונציגת שירות מזעזעת בשם אופל ממש מגעילה אליי, עכשיו אני מודה שיצאתי עליה גם על טורבו, אבל היא אומרת לי 'אנחנו נשלח טכנאי על חשבוננו כי אנחנו נחמדים, אבל התיקון לא כלול', אני אומר לה 'אבל הבטיחו לי שזה למשקל שלי', מה היא אומרת לי? 'אף אחד אצלנו לא הבטיח כזה דבר'. פשוט שקרנים, העיקר למכור ושום דבר. אז אם אתם יכולים תתרחקו כמו מאש מ-IDdesign בדן דיזיין סנטר, זה פשוט חנות שהשירות נוראי, הם גם לא עונים לי לטלפון, לא לי ולא למעצבת בית, הם פשוט חסמו אותנו, כאילו, אין לנו איך לדבר איתם, אנחנו מתקשרים שוב ושוב ושוב, ממש לא רציתי להגיע לרשתות, הם פשוט הכריחו אותי. אז IDdesign בדן דיזיין סנטר, אשמח שתגידו להם מה שאתם חושבים".
 
אחד העוקבים של לוקץ' תייג את שני הפרזנטורים לשעבר של דן דיזיין סנטר, אסי עזר ורותם סלע, כאשר עזר הצליח לפתור את הבעיה וענה: "אני כבר מזמן לא פרזנטור שם, זה אביב גפן עכשיו. אבל אנסה לעזור". בהמשך כתב: "עכשיו עדכנו אותי שהוא טופל ללא עלות", בעוד לוקץ' ענה: "אסי אתה נסיך, ממש תודה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה