כסף וצרכנות

נחשפה השיטה שתעניק לכם הנחה קבועה בקניות ברשת

התופעה שמשפיעני רשת מפרסמים קודי קופונים ברכישות ברשת איננה נחשבת תופעה חדשה. אך לאחרונה נחשפה השיטה שבאמצעותה נוכל כצרכנים לחסוך מאות שקלים ברכישות ברשת

מערכת ice | 
חנות בגדים (צילום freepik)
טרנד הקופונים צבע עורו מחדש ובמקום רכישת הקופונים באתרים ייעודיים, חברות המותגים הבינו את כוח השפעתם של משפיעני הרשת. לכן, כיום השחקנים המרכזיים בתחום הם המשפיענים. כיוצא מכך, חברות המותגים בוחרות להרבות בשיתופי פעולה איתם. השיטה עובדת ככה, המשפיען מפרסם את המוצר בעמוד שלו בפלטפורמות השונות ולאחר מכן מציע לעוקביו לרכוש את המוצר ובמסגרת הרכישה לעשות שימוש בקוד קופון בלעדי שיעניק הנחה במעמד הרכישה.
הביקורת על התופעה הזו נוגעת בעובדה שברוב המקרים, בעזרת המשפיענים חברות הענק ינסו למכור לנו הצרכנים, מוצרים שאנחנו לוו דווקא צריכים ובעזרת שימוש בכוחם השפעתם של המשפיענים ישכנעו אותנו העוקבים לרכוש אותו.
אבל במידה ואנחנו באמת צריכים לרכוש משהו איך נוכל להשיג הנחה משמעותית? לאחרונה, בטיקטוק הציעו שיטה חדשה להשיג הנחות בשלל אתרים ומותגים.
השיטה פשוטה מאוד: כל מה שתצטרכו לעשות זה להקליד באנגלית את שם האתר ממנו תרצו לרכוש, יחד עם המילים: "coupon code". אחר כך, על מנת למצוא את הקודים המשתלמים והרלוונטיים ביותר המשתמשים יוכלו למיין את תוצאות החיפוש לפי תאריך פרסום התוכן בפלטפורמה.
השיטה משלבת צרכנות נבונה ושימוש נכון ברשתות החברתיות ובמסגרתה היא כלל לא מחייבת את המשתמשים לבצע צעד אינטראקציה מסוים או לעקוב אחרי המשפיענים. אלא, פשוט לחפש. כעת, כל מה נותר לעשות הוא לחפש מי המשפיען שמעניק את ההנחה הכי משתלמת ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה