כסף וצרכנות

יוקר המחיה: ההשפעה החדשה על שוק הסלולר נחשפת

תחום הטרייד-אין בסלולר נמצא בעיצומו של מגמת עלייה בעקבות יוקר המחיה שמשפיע על כולנו. במחצית הראשונה של השנה חלה עלייה של כ-38% בעסקאות הטרייד-אין
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום pixabay)
יוקר המחיה לא חולש על אף תחום במדינה, דוגמה לכך ניתן למצוא בירידה ברכישת הפלאפונים החדשים. בחברת פלאפון בדקו ומצאו כי במחצית הראשונה של השנה חלה עלייה של כ-38% בעסקאות טרייד-אין בחברה.
מכון המחקר 2thepoint ערך סקר לחברת פלאפון על מנת לבדוק את משך הזמן בו אנשים נשארים עם אותו מכשיר. על פי הסקר, כ-36% מהמשיבים מחזיקים מכשיר שגילו עד שנה, כ-34% מחזיקים במכשיר בין שנה לשנתיים ורק ל-30% יש מכשיר בן למעלה משנתיים.
רוב המכשירים שהלקוחות מחזירים בטרייד אין הם מסדרת גלקסי של סמסונג ואייפונים מדגמים שונים של אפל. לקוחות רבים אף בוחרים לשדרג את המכשיר שבידם ובעזרת הטרייד אין, להוזיל את הקנייה של הדגם הבא והחדיש מאותה סדרת פלאפונים.
גם בקבוצת התקשורת פרטנר ניתן לבצע טרייד אין.  גלקסי פולד 4 256gb החזר 3,050 שקל. אייפון 13 פרו 512gb החזר 3,000 שקל.
לדברי דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, "יוקר המחיה בהחלט משפיע גם על עולם הסלולר וחשוב להכיר את כל האפשרויות הקיימות בנוגע לסמארטפון הישן כדי להגיע להחלטה הכלכלית המשתלמת ביותר. לפני שרוכשים סמארטפון כדאי בהחלט לבדוק איזה החזר ניתן לקבל עבור המכשיר הישן ולא סתם לשמור אותו במגירה".
לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת מחסני חשמל סיפר לישראל היום על התרחבות עסקאות הטרייד-אין: "נכון להיום היקף עסקאות הטרייד אין על טלפונים סלולריים עומד על 35% מסך העסקאות כש-50% מהעסקאות הן על טלפון אחד, 30% על שני טלפונים, 8% על 3 טלפונים ו- 2% על יותר מ-3 טלפונים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה