כסף וצרכנות

סמוטריץ' דרוך, האם נתניהו ישלול תקציבים מהרשויות הערביות?

אחרי ששר האוצר נימק את טענותיו לשלילת התקציב למועצות המקומיות הערביות בטענה כי: "מדובר בכסף קואליציוני פוליטי ואין לו שום הצדקה מקצועית" כעת הוא מעדכן שיש לו גם גיבוי מנתניהו: "נפגשתי עם ראש הממשלה בעניין הזה הוא תומך בעמדתי"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מנמק את ההיגיון מאחורי החלטתו להקפיא למשך חודשיים תכנית חומש של 2.5 מיליארד שקלים במזרח ירושלים ואומר: "לכסף אין הצדקה מקצועית, פרט לצורך הפוליטי של ראשי הרשויות לפני הבחירות המקומיות". סמוטריץ' מעדכן לאור המתיחות בינו לרה"מ סביב הסוגיה כי: "נפגשתי עם ראש הממשלה בעניין הזה הוא תומך בעמדתי".
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס בדבריו להחלטתו להקפיא למשך חודשיים תכנית חומש של 2.5 מיליארד שקלים במזרח ירושלים, בהם 200 מיליון שקלים למוסדות השכלה גבוהה שם. בריאיון לרשת ב' אמר סמוטריץ': "לכסף אין הצדקה מקצועית, פרט לצורך הפוליטי של ראשי הרשויות לפני הבחירות המקומיות".
השר סמוטריץ' ציין עוד כי "כשהייתי שר תחבורה השקעתי יותר מקודמי בחברה הערבית. גם עכשיו אנחנו משקיעים על פי תוכנית החומש, משתדלים להשקיע טוב". לדבריו של שר האוצר, פקידי האוצר התנגדו לו גם בממשלה הקודמת והעבירו את ההחלטה בניגוד לדעתם.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' השיב אמש למכתבו של שר הפנים משה ארבל, בסוגיית העברת מענקים פוליטיים לרשויות הערביות בגובה 200 מיליון שקלים שהתחייבה שרת הפנים לשעבר איילת שקד ליו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס.
סמטוריץ' חידד ואמר: "מלבד דרישה פוליטית של עבאס שביקש לעשות הון פוליטי על חשבון תקציב המדינה ולשחד את בוחריו בחברה הערבית. הם התנגדו לו בממשלה הקודמת והוא הועבר בניגוד לעמדתם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה