כסף וצרכנות

'לחם חביתה' פותחת סניף חדש: זה הקניון בו ייפתח

התופעה שהפכה ללהיט "לחם חביתה" כבר לא רק בנתניה, החל מיום חמישי בשעה 11:00 תוכלו להנות מהסנדוויץ' במתחם DNA בקניון עזריאלי תל אביב
מערכת ice | 
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
"לחם חביתה" בנתניה, התחיל כשיר שעלה לטיקטוק לפני מספר חודשים, אך בשבועות האחרונים אין אחד שלא מזמזם את השיר שהפך להמנון, ממים, פרודיות, סאונדים ויראליים ואפילו השמעה בגלגל"צ.
את "לחם חביתה" פתח לבנו תושב נתניה, ויקי עזרא, לאחר שחלה בקורונה קשה שבה היה בתרדמת למשך מעל לשבועיים והצליח להתאושש. בעזרת עידוד המשפחה החליט לפתוח מקום "לנפש", שיעשה טוב לאחרים וגם לעצמו וכך הוקם דוכן בגט החביתה "לחם חביתה".
 
לאור ההצלחה, עזרא רצה להמשיך לגדול ובחר לפתוח את השלוחה הראשונה שלו מחוץ לנתניה בקניון עזריאלי תל אביב, על מנת להגיע ללב המדינה ולהציע את הסנדוויצים האהובים שלו לכמה שיותר אנשים.
החל מיום חמישי הקרוב (3.8), ולמשך לפחות שבוע, תוכלו להגיע למתחם DNA מתחם בילוי והסעדה עם 4 פודטרקים מגוונים הממוקם בקומת הקרקע בקניון עזריאלי תל אביב ולהנות מהסנדוויצ'ים האהובים וממפגש עם הבעלים ויקי עזרא.

חן זהביאן, מנכ״לית קניון עזריאלי תל אביב: ״בשבועות האחרונים ״לחם חביתה״ הפך לתופעה שאי אפשר להתעלם ממנה, מקום המושך אליו לקוחות מכל הארץ. קניון עזריאלי תל אביב שמח לארח את המקום האהוב, וימשך לפעול כל העת להוביל טרנדים ולגוון ללקוחותינו עם שלל המותגים הנחשקים ביותר"
ויקי עזרא, בעלים "לחם חביתה": ״אני שמח, גאה ונרגש לשתף אתכם שלראשונה אני יוצא מנתניה ומגיע לעזריאלי תל אביב. אני מגיע להכין לחם חביתה לכל מדינת ישראל. אני מזמין אתכם בהתרגשות גדולה להגיע למתחם DNA בעזריאלי תל אביב החל מיום חמישי הקרוב בשעה 11:00״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה