פרויקטים

פעילות לכל המשפחה לחופש הגדול? ברבי מגיעה לקניוני עזריאלי

המותג הכי ורוד נוחת בקניוני עזריאלי ואתם מוזמנים השבוע ליהנות ללא תשלום ממגוון מתחמי DIY, צילום וביוטי המוקדשים לבובה שכבשה את העולם

מתחמי הפעילות של ברבי בקניוני עזריאלי (צילום אמיליה בראל, קבוצת חוגגים הפקות, מפיק: דרור כהן)
64 שנים בדיוק חלפו מאז הוצגה הברבי לראשונה והשיגעון סביב הבובה שכבר הפכה מזמן לאייקון, לא נפסק. בזמן שהסרט החדש "ברבי" מבסס עצמו כאחד משוברי הקופות של הקיץ, קניוני עזריאלי ממשיכים את הבאזז – ומשיקים מתחמי פעילויות לכל המשפחה, המוקדשים למותג הוורוד שכבש את העולם.
הפעילות מתקיימת בפריסה ארצית רחבה בכל אחד מ-16 קניוני עזריאלי, החל מיום ראשון השבוע (30.7) ועד יום חמישי הקרוב (3.8) מ-12:00 בצהרים ועד 18:00 בערב. דגש מיוחד הושם על מתחמי פעילות מגוונים המתאימים לדור הצעיר, להורים לסבתות ולסבים – ובהקשר הזה, חשוב גם להדגיש: ההשתתפות פתוחה לכולם ללא תשלום.
מחפשים פעילות איכותית לגדולים ולקטנים לחופש הגדול? בקניוני עזריאלי מספקים לכם את המענה. בתפריט: תערוכת ברביות בסימן נשים מעוררות השראה מהארץ, ומעבר לים. בין השאר תוכלו למצוא כאן את דמויותיהן של הטייסת והסופרת האמריקאית, אמיליה ארהארט; הציירת המקסיקנית, פרידה קאלו; והמתמטיקאית האפרו-אמריקאית פורצת הדרך, קתרין ג'ונסון, מי שהפכה לנדבך משמעותי בתוכנית החלל האמריקאית. 
מתחם נוסף הוא "עשו זאת בעצמכם" (DIY) – ובמסגרתו מוצעות שורה של סדנאות כגון: הכנת שרשרת וצמיד, תיק החלומות, לוכד חלומות, בובות גרב, קלמר מעוצב – וזו רק רשימה חלקית.
למתחם הביוטי תוכלו להביא את בובות הברבי האישית מהבית, וביחד איתן לעבור במסלול הביוטי, הכולל תחנות איפור ושיער. פה זה ממש לא נגמר. לרשות המבקרים יעמוד גם מתחם צילום ייחודי, ובו תוכלו להרגיש לכמה דקות כמו בובות: להצטלם בקופסאות ברבי וקן וליהנות ממתחם צילום אינסטגרמי.

מתחמי הפעילות בקניוני עזריאלי (צילום אמיליה בראל, הפקה קבוצת חוגגים הפקות, מפיק דרור כהן)
בתרגום היוזמה לפן הפרקטי, נדרשה קבוצת עזריאלי להמתין לטיימינג הנכון עם עליית סרט הקולנוע "ברבי" לאקרנים בישראל. הפרמיירה החגיגית שנערכה לאחרונה סימלה את השקת הפעילות הרשמית, וכללה גם תצוגת אופנה תחת הכותרת "YOU CAN BE ANYTHING".
הפעילויות מתחלפות בין הקניונים השונים ועל כן כדאי ומומלץ להתעדכן מראש באתרי הקניונים. לפרטים נוספים על המועדים והפעילויות: אתר קניוני עזריאלי או אפליקציית קניוני עזריאלי.
(בשיתוף קניוני עזריאלי)