כסף וצרכנות

שוקולד חדש מגיע למדפים: זה המותג שתשווק דיפלומט

מאוגוסט הקרוב. פנדה, מותג ישראלי שהוקם בגיוס המונים וייחודו בייצור טבלאות וחטיפים טבעוניים בטעם ובמרקם של שוקולד חלב, העשויים מקקאו שמקורו בסחר הוגן, מצטרף למותגים טבעוניים שמשווק חברת המכירות וההפצה
מערכת ice | 
שוקולד (צילום vecteezy)
דיפלומט חברת המכירות וההפצה מהמובילות בישראל, תחל לשווק את מוצרי מותג השוקולד הישראלי, טבעוני "פנדה", מאוגוסט הקרוב. פנדה, מותג ישראלי שהוקם בגיוס המונים וייחודו בייצור טבלאות וחטיפים טבעוניים בטעם ובמרקם של שוקולד חלב, העשויים מקקאו שמקורו בסחר הוגן, מצטרף למותגים טבעוניים נוספים שדיפלומט משווקת כיום – תחליפי הבשר של " ביונד מיט" ומותג תחליפי הגבינות " ויולייף" .
לדברי עומר דננברג, סמנכ"ל פיתוח עסקים בדיפלומט: "מזה כעשור, הביקוש למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי עולה גם מצד צרכנים שאינם טבעוניים , במגוון של קטגוריות ומשיקולים שאינם רק בריאות כגון: איכות סביבה, תנאי העסקה וגם שמירה על החי. כל אלו הופכים את המוצרים הטבעוניים להזדמנות עסקית" .

עוד מוסיף דננברג כי "החדשנות במוצרי פנדה שבאה לידי ביטוי בטעם ובמרקם של שוקולד חלב אבל ללא חלב וללא רכיבים מן החי, הופכת אותו לאטרקטיבי ומבוקש בקרב אותם הצרכנים שאינם טבעוניים אך מבקשים להפחית בצריכת מוצרים מן החי גם בקטגוריות של ממתקים כמו שוקולד, וזאת מבלי להתפשר על טעם ואיכות".
לדברי דניאל ואליה ברקת המייסדים, והאחראים לפיתוח המותג פנדה: " שיתוף הפעולה עם חברת דיפלומט שמוצריה מופצים בפריסה ארצית יחשוף וינגיש את מוצרי פנדה לקהל ה" מיינסטרים" הרוצים להפחית בצריכת מזון המכיל רכיבים מן החי לטובת אלטרנטיבות טעימות ואיכותיות גם בקטגורית השוקולד" . עוד מוסיף כי " פנדה הינו מותג עם נתוני צמיחה מרשימים במיוחד שכן בשנה האחרונה המותג צמח בשיעור של 107%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה