כסף וצרכנות

סבן אילבן מתרחבת מחוץ לתל אביב: זו העיר שתקבל סניף

אחרי שכבר פתחה סניף בהוד השרון, שהיה הסניף השישי של הרשת שנכנסה לישראל בינואר 2023, כעת הרשת מגיעה לעיר נוספת מחוץ לת"א - פתח תקווה
מערכת ice |  4
7-Eleven (צילום unsplash)
רשת חנויות הנוחות סבן אילבן (7-Eleven) ישראל מתרחבת לעיר נוספת מחוץ לתל אביב. השבוע תחנוך הרשת סניף חדש גם באם המושבות פתח תקווה, שיהיה הסניף השני שלה מחוץ לעיר ללא הפסקה.
הסניף הקודם מחוץ לת"א נפתח ברחוב סוקולוב בהוד השרון שהיה לסניף השישי במספר והסניף הראשון מחוץ לתל־אביב. הרשת שהושקה בישראל בינואר 2023 עם פתיחת סניף ראשון בדיזנגוף סנטר, פתחה מאז סניפים גם בנחלת בנימין, ברחוב לינקולן, בפלורנטין ובשוק לוינסקי.
הסניף ברמת השרון ממוקם במרכזה של שכונה עם מאות של משפחות צעירות. הפתיחה הייתה ביום חמישי ה-18.5.23, לפני חודשיים בדיוק וכעת מגיעה ההכרזה על הסניף החדש של הרשת.
לדברי מנכ"ל סבן אילבן ישראל, אבינועם בן-מוחה: "הרשת מביאה לקהילה פתרונות מגוונים, נוחים ועם ערך מוסף הן ברמת המחיר, הן ברמת המגוון והן בשעות הפתיחה. בנוסף לתמהיל הרגיל של הרשת, בכוונתנו להמשיך ולהשיק מוצרים שיתאימו לצרכים הספציפיים של האוכלוסייה באזור".
יש לציין כי במקביל Eleven-7 פותחת את הקיץ עם הרחבה של מגוון המוצרים הייעודיים לקיץ. במסגרת זו השיקה הרשת קולקציית גלידות חדשה, SINGELLATO , תחת המותג הפרטי סבן סלקט. ליין הגלידות כולל שבעה מוצרים שהותאמו לקהל הישראלי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לאן? אני לא מבין מה זה הקטע לרשום עיר שהיא לא קיימת!
    פתח תקווה לא קיימת! 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פתח תקווה לא קיימת!
    סגור
  • 3.
    קריסה
    גאון 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוך שנתיים הם סוגרים!! המחירים פה מטורפים ! בבנגקוק 12 אלף סניפים הכל ברבע מיר תנו לחיות !!! נמאסתם!!
    סגור
  • 2.
    אחלה רשת
    עוזי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ת
    סגור
  • 1.
    ענתיקה
    רשת כושלת 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    7 3
    רשת עלובה בת 100 מאובקת עלובה סניפיה בארה"ב ובדרום אפריקה הן מקום מפגש לשיכורים ,סוחרי סמים, וסתם תימהוניים שמחפשים קפה ודונאט בדולר אחד. זה מתאים לכול החקיינים השמאלנים שמשתוקקים להיראות כמו ארה"ב.....המלצה....סעו לסן פרנסיסקו וקבלו מענה
    סגור