עסקי ספורט

פתח תקווה על המפה: שיא של רצים במרוץ לילה בעיר

ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג: "היה אירוע מדהים, תודה לכל מי שרץ ואפילו שבר שיאים! אני מודה לאגף הספורט על אירוע מושקע, לחברת טרגט מרקט על ההפקה, וברכות חמות לזוכים ולזוכות. נתראה במרוץ הבא!"
מערכת ice | 
מרוץ לילה פתח תקווה (צילום דן שושוני)
כ-7,000 רצים ורצות השתתפו במרוץ הלילה של פתח תקווה שנערך אתמול (חמישי, 8.6.23). מרוץ הלילה שנערך זו השנה הרביעית, כלל ארבעה מקצים שעברו ברחובותיה המרכזיים של העיר: שני מקצי ריצה תחרותיים - 10 ק"מ ו-5 ק"מ, מקצה משפחות 2.5 ק"מ ומסלול מונגש לקהילות, ילדים וילדות באורך של 600 מ'.
מרוץ הלילה, התקיים ביוזמת עיריית פתח תקווה ובהפקת אגף הספורט העירוני וחברת אלקטרה טרגט ובשיתוף עופר הקניון הגדול. מקצי הריצה הוזנקו מרחוב הרב מלכה בעיר (בסמוך לפארק יצחק אוחיון) כאשר לאורך כל המסלולים, ליוו את אלפי הרצים והרצות, עמדות מוסיקה ומצגי תאורה מרהיבים ועמדות מים. מרוץ הלילה, נפתח בהפנינג ספורטיבי ססגוני לכל המשפחה שהתקיים בפארק יצחק אוחיון וכלל מתחמי פעילות אקטיביים לכל המשפחה, מתקן אתגרי מיוחד ,במת פעילות מרכזית, דוכני איפור זוהרים, שאיפרו את הרצים לקראת המקצים השונים וכן מתחם EXPO ובו דוכני מותגי הספורט המובילים אשר הציגו מגוון רחב של פרטי ספורט למכירה.
בין המשתתפים הרבים במרוץ השנה לקחו חלק גם לא מעט קבוצות ריצה של עמותות חברתיות וקהילתיות וביניהן כ-80 נשים מקבוצת "גמאני" רצה פתח תקווה, המתמודדות ומחלימות מסרטן השד. נשות הקבוצה רצו במקצה ה-5 ק"מ במרוץ, בתלבושת ורודה ובתסרוקת צמות אחידה וזאת על מנת להעלות את המודעות לחשיבות השיער בקרב נשים
המתמודדות עם מחלת הסרטן. יצוין, כי עבור רובן, היה זה מרוץ הריצה הראשון בו השתתפו בחייהן. בנוסף, השתתפו כ-25 עיוורים, לקויי ראיה ומלווים מקבוצת "קשר עין" המשמשת כבית לעיוורים ולקויי ראיה בתחום הריצה החברתית והתחרותית. הספורטאים העיוורים ולקויי ראיה, רצו בצוותא עם רצים רואים לאורך כל המסלול.
ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג: "כיף לראות את כל האורחים שהגיעו לעיר ואת תושבי ותושבות העיר מאושרים ונהנים מאירוע ספורטיבי מהנה ומוצלח. אני שמח שעל אף מזג האוויר המאתגר האירוע עבר בשלום ובהצלחה. היה אירוע מדהים, תודה לכל מי שרץ
ואפילו שבר שיאים! אני מודה לאגף הספורט על אירוע מושקע, לחברת טרגט מרקט על ההפקה, וברכות חמות לזוכים ולזוכות. נתראה במרוץ הבא!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה