כסף וצרכנות

בית הקולנוע 'פלאנט' הושבת: מאות צופים דורשים פיצוי כספי

ערב לא פשוט לרשת, עם נפילת חשמל במתחם פלאנט ראשון לציון, שהובילה להפסקת כל הקרנות הסרטים במתחם בו עשרות בתי קולנוע ומאות רבות של צופים. המבלים דרשו להכנס למשרדי ההנהלה בדרישה לקבל פיצוי כספי על עוגמת הנפש, אך הם הופנו לשירות הלקוחות של 'פלאנט'. בחלק מהאולמות החשמל נפל אפילו שלוש פעמים
מערכת ice |  7
קולנוע פלאנט (צילום איל תגר)
רשת בתי הקולנוע "פלאנט", חוותה אמש (חמישי) ערב לא פשוט, עם נפילת חשמל במתחם פלאנט ראשון לציון, שהובילה להפסקת כל הקרנות הסרטים במתחם בו עשרות בתי קולנוע ומאות רבות של צופים.
משלא חזר החשמל וההקרנות לא חודשו, המבלים דרשו להכנס למשרדי ההנהלה בדרישה לקבל פיצוי כספי על עוגמת הנפש, אך הם הופנו לשירות הלקוחות של 'פלאנט'. בחלק מהאולמות החשמל נפל אפילו שלוש פעמים.
 
על פי תיעוד שעלה במאקו, מנהל שהיה במקום דרש מכל הצופים המאוכזבים: "להתנהל מולם בצורה מסודרת". אבל למרבה הפתעת הצופים הם לא קיבלו מענה מעבר לכך: "ינפנפו אותנו - אתם תמיד הייתם בעייתיים". אחרת ציינה כי "גם על הבייביסיטר תשלמו לנו, אני לא קיבלתי מוצר".
פלאנט מסרה בתגובה: "בעקבות עבודות בנייה באזור פלאנט ראשל"צ נפל אמש החשמל במתחם.רוכשי הכרטיסים שהקרנתם נעצרה באמצע ולא רצו להמתין לחידוש הסרט, קיבלו כרטיסים לצפייה חוזרת ללא עלות נוספת".
רק לאחרונה השיקה פלאנט את הפעילות של הקיץ: כרטיסי הגירוד של פלאנט. המשחק נושא הפרסים חוזר במהדורת קיץ  – כל כרטיס זוכה. הפעילות שיצאה לדרך בראשון, ה-2.7, תימשך עד ה-15.8 ברשת פלאנט ומיועדת לרוכשי הכרטיסים לכל הסרטים המוקרנים במתחמי פלאנט במהלך תקופת המבצע. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: הקרנה פרטית, כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם4DX המספק חוויית קולנוע בארבעה ממדים עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד, כרטיס VIP מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד.

אז איך זה עובד? למעשה, כל לקוח הרוכש כרטיס לסרט זכאי לקבלת כרטיס גירוד. את הכרטיס עצמו מקבלים בכניסה למתחם הקולנוע. הסדרן סורק את הכרטיס ונותן את כרטיס הגירוד, וכל מה שנותר לכם הוא לגרד ולזכות ברסים שווים, שכן כל כרטיס זוכה.
הפעילות תושק לצד הסרטים הגדולים של הקיץ ביניהם: "הפלאש" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX "אלמנטלי", "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX, "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות (חלק 1) באולמות ה- ScreenX, 4DX וה-IMAX ", "ברבי", "בלו ביטל", "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים" ועוד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פיצוי - פיצוי - פיצוי
    הישראלי המכוער 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגישה הזאת של הישראלי המצוי שתמיד מחפש איך לעשוק את בעלי העסקים - גם אם היה ארוע בתום לב. פשוט להקיא. שלא לדבר על הישראלים שמצאו בזה דרך להתפרנס.
    סגור
  • יפה שחתמת את שמך המלא (ל"ת)
    פחות ללקק עדיף 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אם אכן מדובר על כח עליון, אז מגיע רק כרטיס לסרט
    רז 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדרישה לפיצוי נוסף צריכה להיות מופנית לחברת החשמל. אם ליס פלאנט יש טיפה מודעות שרות היה נכון שיפצו ב2 כרטיסים, אבל בטח לא יותר
    סגור
  • 3.
    פרסומת
    אנונימי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עצוב ששמים בסוף הכתבה פרסומת עליהם
    סגור
  • לגמרי
    לא 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבתי יהיה ביקורת כי באמת התנהלות לא טובה שלהם אבל בסוף פרסומת מההתחלה עד הסוף. עצוב ממש שזה נקרא "כתבה"
    סגור
  • 2.
    הביאו כרטיס לצפייה חוזרת אבל לא פיצוי על עוגמת הנפש
    מנוש כתוש 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנשים הזמינו בייביסיטר, קבעו דברים ולא אכפת להם לפצות אותם, גועל נפש של מקום...
    סגור
  • 1.
    איך מכתבה על פשלה
    רון 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    13 0
    יצאה לכם כתבת יחצנות? לפחות תודיעו אם שולם על הכתבה המחבקת
    סגור