כסף וצרכנות

פיצה האט הגזימה: הייתם מזמינים את התוספת החדשה והמטורפת?

"כשהיא נישאת על גלי הערצה מחודשים למלפפון החמוץ, פיצה האט לוקחת את הטרנד (סביב המלפפון החמוץ) לגבהים חדשים עם טוויסט ייחודי משלה ומוסיפה את המרכיב החמוץ־חריף כתוספת לפיצה שלה", נכתב בהודעה לתקשורת שיצאה מטעם פיצה האט ברשתות החברתיות
מערכת ice |  1
עלייה בצריכת מזון מהיר (צילום Freepik)
לרוב, קל לחשוב שמלפפון חמוץ הולך מצוין לצד המבורגר, בתוך הלחמניה או בצדה, אבל חשבתם לנסות אותה על מאכל אחר ופופולרי במיוחד? אולי פיצה עם תוספת של מלפפונים חמוצים? רשת הענק שיתפה ציוץ שגרם לסערה גדולה ובלבל לגמרי את הלקוחות.
"כשהיא נישאת על גלי הערצה מחודשים למלפפון החמוץ, פיצה האט לוקחת את הטרנד (סביב המלפפון החמוץ) לגבהים חדשים עם טוויסט ייחודי משלה ומוסיפה את המרכיב החמוץ־חריף כתוספת לפיצה שלה", נכתב בהודעה לתקשורת שיצאה מטעם פיצה האט ברשתות החברתיות.

"אנחנו בחיפוש מתמיד אחר דרכים להוספת טעמים ומרקמים חדשים למנות שלנו", הסבירה פני שאהין, ראש מחלקת חדשנות באוכל של רשת הפיצות העולמית בהצהרה לתקשורת, והוסיפה שמלפפונים חמוצים תפסו תאוצה לאחרונה בגלל הוורסטיליות שלהם.
עוד הסבירה: "עם פיצת המלפפונים החמוצים החדשה שלנו אנחנו מתחברים לטרנדים העכשוויים בתחום האוכל, כשלנגד עינינו עומדת כל העת המחשבה - איך לגרום לחזון הקולינרי להפוך למציאות, המתכון שהמצאנו מתמקד בטעם משובח ובאיזון טעמו החריף־חמצמץ של המלפפון בשילוב הטעמים הקלאסיים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעעע
    רפאלה 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבת אבל על פיצה???
    סגור