כסף וצרכנות

הסוכר שלנו משתנה? זו התופעה המשונה שפוקדת את האופים

אופים רבים ברחבי הארץ מתלוננים על תופעה מעצבנת מאוד, אך גם לא חדשה - נפילת עוגות. לאחר הצלבת נתונים בקרב מספר אופים ברחבי הארץ התברר כי כולם עשו שימוש במרכיב אחד משותף - הסוכר של סוגת
מערכת ice | 
סוכר (צילום freepik)
בערך מאז חג שבועות, כך נטען במאקו, אופים רבים ברחבי הארץ מתלוננים על תופעה מעצבנת מאוד, אך גם לא חדשה - נפילת עוגות. לאחר הצלבת נתונים בקרב מספר אופים ברחבי הארץ התברר כי כולם עשו שימוש במרכיב אחד משותף - הסוכר של סוגת.
על פי הערכות, שהחברה סירבה לאמת, היה שינוי בהרכב של הסוכר שהחברה מוכרת. לפי מאקו ישנו סוכר מקני סוכר וסוכר סלק. שימוש בקני סוכר יש אנזים שמפרק את העמילן מה שיכול לפגוע בהליך האפייה של תוצר שיש בו עמילם ברמה גבוהה. 
אופים רבים שהעוגות שלהם אכזבו אותן לאחרונה מפנים את האצבע כאמור כלפי סוגת וטוענים כי אם נעשה שינוי בתרכובת הסוכר, הייתה אמורה החברה לעדכן על כך על האריזה.
בינתיים, אופים נסיינים ניסו להציל את העוגות שלהם וגילו כי תוספת של כ-10% קמח תציל את העוגה, אך עדיין הצרכנים ואוהבי המתוקים מרגישים מעט מרומים. מסוגת נמסר למאקו: "אין שום שינוי בסוכר המשווק שמקורו ביצרנים מובילים ותיקים ואיכותיים. למרות האמור החברה פועלת ותפעל בשיתוף פעולה עם לקוחותיה לנסות לאתר את הסיבות לתלונות ככל שהן קשורות לסוכר או למאפייניו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה