כסף וצרכנות

פרטנר וסטטיק ינגישו סיבים ב-69 שקלים: זה הקמפיין החדש שיעלה

קבוצת התקשורת פרטנר תשיק הערב קמפיין חדש שיציע חבילת אינטרנט פייבר ב-69 שקלים לשלושת החודשים הראשונים. בקמפיין יככב הפרזנטור של החברה, סטטיק, ובו יבצע חידוש לשיר האהוב של רותי נבון
מערכת ice | 
סטטיק בקמפיין לפרטנר (צילום גבע טלמור)
קבוצת התקשורת פרטנר מודיעה היום (שלישי) על השקתו של קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הקמפיין החדש, שיעלה הערב, יתמקד בתחום הסיבים האופטיים שהקבוצה מציעה. פרטנר תשיק חבילת אינטרנט פייבר ב-69 שקלים לחודש, לשלושת החודשים הראשונים. לחבילה תצטרך הטבת מגדיל טווח וההתקנה בבניינים תהיה ללא תשלום.
המסר שהחברה תעביר בקמפיין הוא כי היא מציעה כמעט לכל אדם אפשרות להתחבר לסיבים וכי היא לא "מפלה לרעה שום אדם על רקע כתובתו או עירו". המסר של הקבוצה מגובה בנתונים; לפרטנר פריסת הסיבים הגדולה בישראל, עם 974 אלך בתים נגישים לתשתית הסיבים העצמאית של החברה, ו-325 אלף מנויים נכון לעת זו – מצבת המנויים הכי גבוהה בשוק.
את הקמפיין החדש תלווה המנגינה של השיר "יום יבוא" של הזמרת רותי נבון, ואת המילים החדשות לשיר כתב סטטיק, בשיתוף משרד הפרסום מקאן. על ההפקה אמון המפיק המוזיקלי ג'ורדי. בקמפיין סטטיק חובר לבמאי רומן בוצ'אצקי שביים בעבר קליפים של סטטיק ובן אל. בוצ'אצקי הוא במאי, עורך ויוצר קליפים ופרסומות מהמבטיחים והנחשבים בתחום. יצירותיו החדשניות והייחודיות זכו למעל 900 מיליון צפיות ברשתות החברתיות
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: ״אנו ממשיכים בפריסת סיבים בכל רחבי הארץ ומגיעים לערים חדשות ובכך מאפשרים ליותר ויותר לקוחות שרצו להצטרף אלינו – לממש זאת. אנו משיקים הצעת ערך אטרקטיבית שתספק ללקוח אינטרנט סיבים עצמתי, מהיר ורציף בכל רחבי הבית״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה