כסף וצרכנות

תושבי הדרום? רמי לוי, ישראייר, המלונות והמסעדות בהטבות מיוחדות

ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה   ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו״ל, התיאטרון יארח בחינם, גם מלונות קנדה ישראל, אפריקה ישראל, אסטרל, אוליב נותנים הטבות בעשרות אחוזים, עיריית טבריה מזמינה להופעה בחינם של חנן בן ארי. כל ההטבות בפנים
מערכת ice | 
רמי לוי, מלונאות ביוון (צילום יחצ, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ישראייר)
אחרי 100 טילים על הדרום והצפון, בפעולה שקטה ומפתיעה במיוחד, הג'יהאד האיסלאמי חטף הלילה (אור לשלישי) מכה קשה ממדינת ישראל וצה"ל. בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ סוכלו מפקד מרחב צפון רצועת עזה של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, האחראי על הירי הרקטי לעוטף בחודש האחרון. עם ההימלטות של תושבי הרצועה והדרום לכיוון המרכז והצפון, יש מי שמציע להם הטבות להנעמת זמנם.
בהודעה מטעם ישראייר, חברת התעופה שבשליטת איש העסקים רמי לוי: "ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה   ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו״ל. (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם)".

עוד נמסר מטעם חבר התעופה: "כמו כן ישראייר תעניק 200 שקלים הנחה לכל הזמנה לחבילת נופש באילת. ההטבה תקפה מהיום ועד 15.5 בהצגת תעוד מזהה ליציאות בחודשים מאי ויוני".
במקביל, ברשת מלונות אוליב ורימונים מצטרפים הבוקר לתמיכה הגורפת בתושבי עוטף עזה ומעניקים הנחה משמעותית של 30% לאירוח במלונות הרשת השונים בתל אביב, ירושלים, דריה על שפת הכנרת, נהריה, רגבה, גלבוע ועוד. ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף במלון. ניתן להזמין דרך המוקד הטלפוני 6333*. 
איגוד ערים כינרת מזמין ללא תשלום- את תושבי הדרום בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין איגוד ערים כינרת את המשפחות מהדרום לבלות ב- 12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד (הכניסה לחופים חינם).  בחופים הבאים: במזרח הכינרת-  כינר, דוגית, כורסי, חלוקים, גולן, לבנון, סוסיתא, במערב הכינרת- ברניקי, שקמים, צינברי, בצפון הכינרת-   מפרץ אמנון הזכאות להטבה - בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון.

איגוד ערים כנרת
בבית יגאל אלון על שפת הכנרת מצטרפים לתמיכה בעוטף עזה ופותחים את השערים לתושבי העוטף ללא תשלום. ניתן ליהנות מסיורים מודרכים הכוללים את הסירה העתיקה מגינוסר (בת אלפיים שנה), תערוכות אודות יגאל אלון, תערוכת כנרת - סיפורה של הימה מנקודות מבט שונות לאורך ההיסטוריה, תערוכת שביל הסנהדרין ועוד. הכניסה חינם בהצגת תעודה מזהה בקופת האתר. 
גם ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף הנחה את הגורמים ברשות, להזמין את כל תושבי שדרות ועוטף עזה להופעתו של חנן בן ארי הערב בפארק ברקו בעיר כדי לתת להם קצת זמן איכות על רקע הימלטותם מאיום הטילים המתקרב מצד הג'יהאד האיסלאמי לאחר פתיחת מבצע 'מגן וחץ'.
 
רשת מלונות ישראל קנדה מחזקת את תושבי עוטף עזה בצל האיום מרצועת עזה ומעניקה להם היום (שלישי) הטבה של 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ.
בין המלונות בהם יוכלו להתארח: נופי גונן בגליל, לייקהאוס כנרת, פליי סי פורט נמל תל אביב, ווסט חוף הצוק, פליי מידטאון תל אביב,  enjoy ים המלח, פליי אילת. ההנחה תקפה על כל מרכבי החדר בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות באתר החברה.
לאור המצב הבטחוני, גוליבר מציעה הנחה לתושבי הדרום: הנחה של 100 שקל על מלונות בארץ בהזמנה בסכום של 1,000 שקל ומעלה לאדם, הנחה של 50$ על חבילות נופש וטיולים מאורגנים בסכום של 500$ ומעלה לאדם* בהזמנות של זוג ומעלה שיתבצעו עד 12.5. יציאה עד סוף השנה
 
רשת מלונות אפריקה ישראל מחזקת את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ: קראון פלזה תל-אביב, קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, Vert ירושלים, Vert אילת, Vert ים המלח, Vert לגון נתניה, אינדיגו תל-אביב, ביי ויו חיפה ועוד.
הרוח הישראלית מובילה את שבוע המצוינות הישראלית בסימן אחדות העם שמצוין השבוע ברחבי הארץ, עם למעלה מ-150 אירועים שונים בכל רחבי הארץ שיחגגו מצוינות בתחומים שונים.  האירועים הבולטים:  מכבי חיפה אירוע בסמי עופר בהשתתפות המנהל המקצועי גל אלברמן  על סיפורי מצוינות וההגעה ההיסטורית ליגת האלופות. הוועד האולימפי בישראל כניסה ללא תשלום למוזיאון החווה אולימפית בת"א המציג את רגעי השיא של המשחקים האולימפית בחוויה אינטראקטיבית בין טבעות המצוינות.
כמו כן, אירוע בהשתתפות גיל מרנץ, אלוף נינג'ה ישראל,  שיספר על התמודדות עם קשיים והתגברות, ועל ספורט כסביבה שתומכת בחתירה למצוינות במודיעי, סינמטק  כניסה ללא תשלום ל4 הקרנות של סרטים העוסקים בסיפורי מצוינות.  מוזיאון אנו: סיור בעקבות נשים מצוינות ופורצות דרך ופעילות למשפחות עם הפעלות בנושא גיבורי וגיבורות העם היהודי.  אלון ארבץ, מייסד ומנכ"ל Point ובוגר רשת אמית יעביר הרצאת זום מרתקת על יזמות וחדשנות, "מבית הספר אל פסגת ההייטק הישראלי". סיור מודרך ב"משנות - מסלול המפגיש סיפורים של נשים מובילות שינוי לאורך ההיסטוריה ונחליט האם האחריות לשינוי המצב היא שלי או לא שלי.
וגם: אירוע הפנינג לצרכים מיוחדים -מאומנים עם צרכים מיוחדים שהפכו למאמנים והגיעו למצוינות אישית יאמנו את נשות העמותה באימון משותף להגנה עצמית ואימון חוויתי ולאחריו יתקיימו מעגלי שיח. הקרן לעידוד יזמות - לפרוץ את תקרות זכוכית בחברה הבדואית בהשתתפות מגוון רחב של מנחים מהחברה הבדואית ומחוצה לה.
 
מיקי דהב מנכ"לית הרוח הישראלית המובילה את שבוע המצוינות הישראלית: "המצויינות תורמת לצמצום פערים בחברה הישראלית. מצוינות היא לא רק מפתח להצלחה בעסקים, אלא היא גם הופכת אותנו לחברה טובה יותר. כאשר אנו שואפים למצוינות, אנו דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר, לחדש ולפתור בעיות חדשות בדרכים יצירתיות והמפתח לצמצם את הפערים בחברה הישראלית.  
מצויינות לא רק מחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, אלא  גם מקדמת הצלחה, שביעות רצון וחיים מאושרים יותר ברמה האישית. מצוינות היא לא רק השגת תוצאות, אלא מדובר גם במסע של שיפור עצמי ותחושת הגאווה והמטרה הכרוכה בכך. כאשר אנו מעודדים וחוגגים מצוינות בכל היבטי חיינו, אנו יוצרים תרבות של צמיחה קידמה שתועיל לכולנו".
במקביל, מסעדת בוקריה הודיעה כי היא מחבקת את תושבי הדרום ותעניק 30% הנחה על כל התפריט בישיבה במסעדה, עד ה-11.5. גם פריז טקסס מסעדת הבשר בתל אביב, תעניק הנחה בגובה 25% למשך תקופת המבצע בעזה על כל התפריט לתושבי הדרום בישיבה בכל הסניפים.
רשת IBAGS   למען תושבי הדרום 30%  הנחה  על כל החנות, בתוקף עד למוצאי שבת   13.5.2023. ללא כפל מבצעים והנחות, יש להגיע עם ת.ז. כדי לוודא כתובת מגורים. כמו כן, בעקבות אירועי התקופה האחרונה ודווקא בימים אלו, קבוצת הולמס פלייס מזמינה את תושבי הדרום והעוטף להגיע ולהתארח ללא עלות במועדוני הקבוצה הקרובים לאזור מגוריהם, להפיג את המתחים באימון כושר משחרר או שחייה מרגיעה בבריכה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה