כסף וצרכנות

בנק הפועלים עושה מהפכה במשכנתאות: זה מה שתרוויחו מעכשיו

בנק הפועלים משדרג את מערכת ניהול המשכנתאות עם סיילספורס שתספק לבנק פתרון מתקדם אשר יאפשר להתייעל ולשפר את חווית הלקוח
מערכת ice |  4
פיצוי מבנק הפועלים (צילום shutterstock, Magma Images)
בנק הפועלים וחברת סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM ופתרונות ענן, חתמו על הסכם במסגרתו סיילספורס תספק לבנק הפועלים פתרון מתקדם לניהול פעילות המשכנתאות של הבנק. הפתרון יאפשר לבנק לבצע קפיצת מדרגה ביכולות לממש פתרונות בנקאיים בצורה מודרנית ודיגיטלית ולייעל תהליכים פנימיים. מדובר בפרויקט ארוך טווח, חלקו הראשון של הפרויקט אמור להיות מיושם עוד במהלך 2023. 
במסגרת הפרויקט יוטמע פתרון Financial Service Cloud, שיאפשר לבנק הפועלים להעניק ללקוחותיו חווית לקוח מיטבית, מצוינת וחדשנית, מצד אחד, ולייעל תהליכים פנימיים מצד שני. בנוסף לפתרון הענן של סיילספורס, הבנק בחר בחטיבת הייעוץ והשירותים המקצועיים של סיילספורס יחד עם חברת מטריקס, להוביל את יישום הפרויקט. הפרויקט הינו תחילתו של מהלך רחב במסגרתו הבנק צפוי להסב את  תשתיות ה- CRM שלו גם עבור תהליכים קמעונאים נוספים.

Financial Services Cloud הינה הפתרון לניהול קשרי לקוחות (CRM), עבור עולם הבנקאות המודרני. פתרון זה מאפשר לבנקים, כדוגמת בנק הפועלים, לממש תהליכים בנקאיים מתקדמים באופן מיטבי ומהיר, בשילוב תפיסה של הלקוח במרכז, תוך מימוש תהליכים דיגיטליים במגוון ערוצי ההתקשרות של הלקוח מול הבנק. הפתרון יביא להתייעלות תפעולית ומצויינות בשירות ויאפשר לבנק להציע ללקוחותיו תהליך ביצוע משכנתא מהיר ויעיל ובכך להגדיל את הנתח העסקי שלו בתחום, שהינו תחרותי מאוד בישראל.
בנק הפועלים השיק בשנים האחרונות פתרונות דיגיטליים כגון: פתיחת חשבון מקוון, שותף פיננסי דיגיטלי, מערכת מסחר חדשנית לשוק ההון ועוד. בנוסף, הבנק מקדם הצעות ערך חדשניות ופורצות דרך במגוון תחומים ובהם משכנתאות, אשראי ופיקדונות. פלטפורמת ה CRM נועדה להיות נדבך מרכזי נוסף ביכולת להגיש הצעות ערך אלו במגוון הערוצים ולכלל הלקוחות תוך שיפור שירות מתמיד.
"אנו מגיעים לפרויקט מלאי ציפייה" אומרת, אריאלה רנדלשטיין, מנהלת מערך המשכנתאות בבנק הפועלים. "אנו בטוחים כי מהלך זה, יחד עם סיילספורס ומטריקס, יחזק  את מעמדו של הבנק כגוף המוביל בשירות הלקוחות בישראל. מדובר בשלב ראשון מתוך פרויקט ארוך ומשמעותי שיתרחב לכל החטיבה הקמעונאית. אני מאמינה כי השילוב של מאגר המידע הנרחב שלנו, הניסיון הבנקאי והמומחיות הטכנולוגית יביאו יחד לקפיצת מדרגה עצומה"
"אנו מודים לבנק הפועלים על הבעת האמון ושמחים להיות שותפים יחד עם מטריקס בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהם עוברים". ציין איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל. "אנחנו נרגשים לקחת חלק בתהליך של הבנק להפוך למוסד מוביל טכנולוגי וחדשני ולהמשיך לעשות יחד דברים מדהימים בעולם הבנקאות."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סיסמאות נבובות בלי תוכן
    מוטי 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכל הכתבה שום פירוט מעשי חוץ סיסמאות כוללניות על שיפור השירות.
    סגור
  • 3.
    בנק עאלק
    אבנר 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם סתם שקרנים, הם כבר לא- משלמים לנו שום כספים, שום נעליים ושום בטיח אז שיפסיקו לבלבל את המוח.
    סגור
  • 2.
    משכנתאות
    חיימק 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו תלמדו מהבנקים באמריקה איך מנהלים משכנתאות
    סגור
  • 1.
    לא נרוויח שקל
    יונה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שעושה הבנק עושה למען עצמו בלבד. יקצצו בעובדים, מי ירוויח ?
    סגור