כסף וצרכנות

פלאפון מחלקת דקות שיחה ו-20 ג'יגה גלישה בחינם: מי ייהנו?

החברה מתגייסת לסיוע לנפגעי רעידת האדמה בטורקיה ותרמה חבילות רומינג למתנדבים של ארגון איחוד הצלה במשלחת לטורקיה הכוללות 300 דקות, 300 הודעות, 20 ג'יגה גלישה וגלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות.
מערכת ice |  1
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר, ויקיפדיה)
אחרי שפרטנר הכריזה על מהלך משלה, גם חברת פלאפון הודיעה היום (שלישי) כי היא מתגייסת לסיוע לנפגעי רעידת האדמה בטורקיה ותרמה חבילות רומינג למתנדבים של ארגון איחוד הצלה במשלחת לטורקיה הכוללות 300 דקות, 300 הודעות, 20 ג'יגה גלישה וגלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות.
המשלחת של מתנדבי איחוד הצלה, הכוללת רופאים, פרמדיקים וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה, מתנדבי יחידת חוס״ן (חרום וסיוע נפשי) של הארגון ומתנדבי יחידות החילוץ הישראליות, יצאה הבוקר מנמל התעופה בן גוריון אל מוקד אסון רעידת האדמה בעיר גזיאנטפ בטורקיה.

המשלחת הישראלית למדינה השכנה שחוותה אסון של מאות הרוגים ואלפי פצועים, כוללת אנשי חילוץ והצלה וצוותים רפואיים ותחבור למשלחת צה"ל שיצאה אתמול. התרומה של פלאפון תאפשר להם לתקשר ביניהם ועם המשפחה והקרובים בישראל.
זהר אלי, מנהל מוקדים וטכנולוגיות באיחוד הצלה: ״אנו מודים לחברת פלאפון על הסיוע והעזרה לחברי המשלחת. במיוחד בזירות כאלה הקשר בין חברי המשלחת חשוב מאין כמותו ואין ספק כי שיתוף הפעולה הזה יוביל להצלת חיי אדם.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    ישראלי גאה 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הכסף של המשלחת עדיף שישקיעו במיגון של מבנים בארץ לפני שעוזרים לטורקים ולסורים החארות
    סגור