כסף וצרכנות

הוט מובייל וגוגל בשיתוף פעולה חדשו: זו הבעיה שהם יפתרו לכם

חברת הוט מובייל מודיעה היום על שיתוף פעולה חדש מסוגו עם גוגל One במסגרתו החברה תמכור חבילות סלולר 5G עם שירות אחסון נרחב מטעם גוגל
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
חברת הוט מובייל מודיעה היום (ב') על שיתוף פעולה חדש עם גוגל One במסגרתו החברות יציעו חבילות סלולר 5G בעלות אחסון ענן מורחב, גיבוי מכשירין, תוכנות אבטחה משופרות ועוד.
הצורך בשירות החדש בעקבות החוסר במקום אחסון בקרב מכשירי הלקוחות, אשר גורם להם לא פעם למחוק פריטים חשובים מהנייד ושאר המכשירים הטכנולוגיים. בהתאם לכך, החברות התאגדו יחדיו כדיי להעניק ללקוחות הוט מובייל פתרון, שלא רק יגדיל את נפח האחסון, אלא גם יסייע בגיבוי ואבטחת המידע.
לקוחות הוט מובייל יוכלו ליהנות להטבות תמיכה ממומחי גוגל, תוכנת עריכת תמונות, VPN ועוד. ניתן לצרף לחבילות החדשות עד חמישה בני משפחה. מחירי החבילות החדשות ינועו בין 49.90 ועד 79.90 שקלים. החבילות יעניקו טווח שירותים רחב, בהם כפי שצוין גלישה ב-5G, כמו גם דקות שיחה מהארץ לחו"ל, אחסון בגדלים שונים מטעם גוגל ושירות הוט מובייל סייבר.
לבסוף, החברה תעניק ללקוחות מחיר השקה מיוחד של 9.9 שקלים וחודש ראשון ללא עלות עבור חבילת אחסון בעלות 35.9 שקלים בגודל של 200GB. 
אילן ברוק מנכ"ל HOT mobile מסר: "מהפכת ה-5G מביאה עמה עולם חדש של הזדמנויות ואנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה החדש עם Google. חברת Hot mobile פועלת ומשקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה ערך מוסף באמצעות מוצרים מתקדמים וחדשניים שיענו על צרכי היום יום ויתנו פתרונות תקשורת מתקדמים כמו Google One, בנוסף למגוון המוצרים שלנו בהם שירות הסייבר, NEXT TV, נורטון ועוד".
ברק רגב, מנכ"ל Google בישראל הוסיף: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם HOT mobile כדי להציע ללקוחותיהם את השקט הנפשי שמגיע עם אחסון נוסף עבור הזיכרונות החשובים להם. Google One הוא שירות מנוי הפרימיום של Google ולכן זוהי בשורה משמעותית עבור הלקוחות שכעת יכולים לקבל הרבה יותר, כולל אחסון מורחב, גיבוי נייד, גישה למומחי גוגל וכן תכונות פרימיום דרך Google Photos ו-Workspace".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה