כסף וצרכנות

אל על בבשורה אדירה למועדון הנוסע המתמיד: שיתוף הפעולה היוקרתי נחשף

"אל על" הודיעה על  הרחבת שיתוף הפעולה של מועדון הנוסע המתמיד שלה עם חברת "אלסקה איירליינס", חברת התעופה בעלת מספר הטיסות הישירות הגבוה ביותר בחוף המערבי של ארה"ב. אפשרות מימוש נקודות בכרטיסי בונוס  תיכנס לתוקף ב-30.1.2023
מערכת ice |  10
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
מחזיקי מועדון הנוסע המתמיד של אל על זכו הבוקר (שני) לבשורה נפלאה אחרי שחברת התעופה הישראלית הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה של מועדון הנוסע המתמיד שלה עם מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה האמריקאית  "אלסקה איירליינס".
במסגרת שיתוף הפעולה, בפעם הראשונה יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על לממש נקודות לרכישת כרטיסי בונוס של אלסקה איירליינס אשר מפעילה טיסות לכ-120 יעדים בארה"ב, קנדה, מקסיקו קוסטה ריקה ובליז עם ממוצע של 1,200 טיסות ביום. מדובר בחברת התעופה בעלת מספר הטיסות הישירות הגבוה ביותר בחוף המערבי של ארה"ב.
עד כה הסכם הקוד-שייר והסכם המועדונים שנחתם בין החברות ב-2019, אפשר ללקוחות אל על לצבור נקודות ליעדי אלסקה איירליינס, בטיסות פנים ובטיסות המשך. עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד, שמעוניינים לבצע טיסות פנים בצפון ומרכז אמריקה, מדובר בהזדמנות לממש את הנקודות שלהם לרכישת כרטיסי בונוס של אלסקה איירליינס, גם ללא טיסות קונקשן מישראל.  
זהו הסכם מועדונים שני של אל על, המאפשר ללקוחות המועדון שלה לצבור ולממש נקודות בחברות תעופה זרות, לאחר שחתמה על הסכם דומה עם חברת התעופה האוסטרלית Qantas. אפשרות מימוש נקודות בכרטיסי בונוס באלסקה איירליינס תיכנס לתוקף ב-30.1.2023.
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד: "מדובר בבשורה משמעותית עבור לקוחותינו, שתאפשר להם לראשונה לממש נקודות ליעדים פופולאריים בצפון ומרכז אמריקה. לראשונה הנקודות שהלקוחות שלנו צוברים הופכות למטבע בעל ערך שניתן למימוש לטובת כרטיסי בונוס  של אלסקה איירליינס. זהו ערך מוסף משמעותי הן ללקוחותינו הישראלים המטיילים באמריקה וזקוקים לפתרונות של טיסות פנים והן ללקוחותינו האמריקאים, שיכולים לממש את הנקודות שלהם מעבר לטיסות לישראל".  
גלפרין הוסיף: "כיום יש לאל על הסכמי קוד-שייר עם כ-18 חברות תעופה, במסגרתם חברי המועדון צוברים נקודות. אנו נמצאים במגעים עם מועדונים נוספים לחתימה על הסכמים דומים, שיאפשרו לחברי המועדון שלנו לצבור ולרכוש כרטיסים עם הנקודות שלנו מחברות תעופה נוספות".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מה לי ולאלסקה
    גל 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה רחוק הלכו, אולי מאדים?
    סגור
  • 9.
    טסתי עם אייר אלסקה גיהנום
    שני 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי כרטיס משולב אלעל אלסקה . אפילו מים לא נתנו אין שמיכות קור אימים טיסה של 6 שעות לא היה עם מי לדבר פשוט אוטובוס עם נהג ..
    סגור
  • 8.
    יוקרתי.......בואו
    רונן 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רלוונטי לרוב הישראלים ובטח לא יוקרתי פחחחח
    סגור
  • 7.
    אל על חברה המשדרת ניכור לנוסעים
    ציפי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניסיתי לטוס לתאילנד עם אל על . ההרגשה ממש לא נעימה . בסוף סגרתי עם אמירטס. אל על שילחי את המנהלים וקובעי המדיניות לאמירטס ללמוד איך רוכשים לקוחותמ
    סגור
  • 6.
    לא בדיוק נכון
    נחום 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמינו לכתבה הזו. השימוש בנקודות נוסע המתמיד קשה וכמעט בלתי אפשרי. החזרתי לאלעל את כרטיס הנוסע המתמיד שלי ואני מתכוון לבטל את הפליכארד. לדעתי ומניסיון אישי זאת אשליה שאתה מקבל הטבה. אולי מקבלים אבל לא שווה את הטירחה.
    סגור
  • 5.
    חחחחח
    טייס 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אלו? מי טס לכפור?
    סגור
  • 4.
    אל-על היקרה!
    טלי המאוכזבת 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם חברת מועדון לא עזר לי, כשהייתי צריכה לקנות 4 כרטיסי טיסה לתאילנד!הכרטיסים באל על היו יקרים! טסנו עם חברה מיתחרה, טאי פסיפיק ושילמנו פחות. אל-על יכולה להבייש ולהייבש. פשוט חבל! מטלי, בנגקוק, תאילנד
    סגור
  • 3.
    מה עם אייר קזחסטן?
    ירון 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה עם אייר קונגו? אייר אוגנדה? צפון קוריאה, מלזיה, טרינידד?
    סגור
  • 2.
    מעניין למשקיעים תת*ת
    משקיע 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה מלאה בחזירים ללא קשרי משקיעים
    סגור
  • 1.
    חחחחח.
    דני 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הבאה טימבקטו ארליינס.
    סגור