כסף וצרכנות
בנק ONE ZERO תחת התקפה: "נעלמו 2,400 שקל, נשלחתי להתחנן"
אחד מלקוחות הבנק טען ברשתות החברתיות: "אם אתם משתמשים ב-ONE ZERO אתם מסתכנים בזה שיעלם לכם כסף מהחשבון, שלחו אותי להתחנן על הכסף שלי בחזרה (ומה אם אני לא מיודד עם אותו בעל מקצוע?), קיבלתי הרבה תשובות כמו ״הכסף כבר עבר לחשבון אחר והבנק השני לא משתף איתנו פעולה"
דן לשם, הוא מתכנת ממרכז הארץ שעבר לא מזמן אל הבנק הדיגיטלי ONE ZERO, אבל החוויה האחרונה שלו בבנק הותירה אותו לדבריו לפחות עם צלקות עמוקות. בשורה של ציוצים הוא סיפר על איך איבד 2,400 שקל מחשבונו ולא יכול היה להחזיר אותם. הדברים שלו עוררו סערה גדולה והבנק ניסה להסביר והאש רק התלהטה. עד שהיום (שלישי) יצא בקמפיין חדש ברדיו האזורי.
לשם כתב: "אם אתם משתמשים ב-ONE ZERO אתם מסתכנים בזה שיעלם לכם כסף מהחשבון. הנה סיפור על איך נעלמו לי סתם, ממש ככה, 2400 שקלים מהחשבון: נתחיל מההתחלה: אני בסה״כ מחבב את הרעיון של שירות בנקאי דיגיטלי. בכל זאת, הייטקיסט מילניאל. אז וואן זירו באו עם ההבטחה לשירות דיגיטלי, פוקוס על שירות לקוחות. ממש וולט של הבנקים. קנו אותי ברגע. היו קצת באגים בתהליך הרישום, אבל התקשרו מהבנק לעזור ולוודא שאני מסיים את התהליך".
מה הלאה? למרות שאני אופטימי ומאמין שהכסף יחזור אלי בצורה זו או אחרת לחשבון, אהיה הרבה יותר זהיר להבא עם פעולות שאני עושה בבנק, אם בכלל. אני מצפה לשמוע מהבנק מדיניות ברורה מאוד בנוגע לאיך הם מטפלים בתקלות מהסוג הזה, ומה הם מתכוונים לעשות כדי שבבאג הבא לא אאבד את כל החסכונות שלי.
— Dan Leshem (@leshemco) January 16, 2023
עוד הוסיף: "ובכן, אני מעביר לאט לאט את הפעילות שלי לבנק, ולפני כשבועיים הייתי צריך לבצע העברה בנקאית לבעל מקצוע, על סך 2400 ש״ח.פתחתי את האפליקציה, מילאתי את פרטי המוטב, חשבון בנק, סניף והכל, ולחצתי על איזה כפתור שצריך כדי לאשר את ההעברה על סך 2400 שח. אעפס, תקלה! ״התרחשה שגיאה״, אמר הפרומפט. ״כדאי לנסות שוב״, הסביר פנים. איזה UX מגניב, חשבתי לעצמי. כל הכבוד למי שכתב את הקופי של הודעת השגיאה. אמריקה".
לשם המשיך: "אז עקבתי אחרי ההוראות, וניסיתי שוב. הפעם — הצליח!! איזה כיף. כמובן, למחרת בבוקר גיליתי ששתי ההעברות צלחו את דרכן והנה, אני בחור של 2400 שקלים. עד כאן, הכל כמעט בסדר: באגים. קורה. אני מפתח תוכנה ומאוד סלחן כלפי זה. כמובן שכתבתי לשירות הלקוחות מיד, ואת הסוף אתם כבר יכולים לנחש. מה ציפיתי שיקרה: לקיחת אחריות. ציפיתי שמרגע שדיווחתי על התקלה יגידו לי: תודה רבה, אנחנו ניקח את זה מכאן ונעדכן כשהנושא יסודר".
לסיום הסביר: "מה קרה בפועל: שלחו אותי להתחנן על הכסף שלי בחזרה (ומה אם אני לא מיודד עם אותו בעל מקצוע?), קיבלתי הרבה תשובות כמו ״הכסף כבר עבר לחשבון אחר והבנק השני לא משתף איתנו פעולה״. תשובות, שעם כל הכבוד, פחות מעניינות אותי כלקוח. היה באג. נעלם לי כסף מהחשבון. מה הלאה? למרות שאני אופטימי ומאמין שהכסף יחזור אלי בצורה זו או אחרת לחשבון, אהיה הרבה יותר זהיר להבא עם פעולות שאני עושה בבנק, אם בכלל. אני מצפה לשמוע מהבנק מדיניות ברורה מאוד בנוגע לאיך הם מטפלים בתקלות מהסוג הזה, ומה הם מתכוונים לעשות כדי שבבאג הבא לא אאבד את כל החסכונות שלי".
הבנק מסר בתגובה: "קודם כל רצינו להגיד תודה. לכל מי שכתב כאן והגיב. כבנק חדש אנחנו חייבים להיות שונים ובהתאם להיות קשובים, ללמוד ולהשתפר עבור הלקוחות שלנו ואנחנו קוראים את הכל. בגלל תקלה טכנית אצלנו, נגרמה העברה כפולה למוטב. אירוע לא נעים, בטח כשמדובר בבנק חדש ודיגיטלי. הלקוח פנה אלינו, קיבל מענה אנושי, והדבר הראשון שאמרנו ושיקפנו הוא שהנושא מטופל על ידנו ושנהיה איתו בקשר רציף. מה לא עשינו נכון? לא הבהרנו בצורה ברורה ללקוח שלא משנה מה - הכסף חוזר לחשבון שלו. זה ברור לנו, זו האחריות שלנו, אבל האם זה היה ברור מספיק מבחינתו? התשובה היא לא".
עוד נכתב: "הלקוחות שלנו מפקידים אצלנו כסף ומידע, זה המקום הכי רגיש ופגיע והמחויבות שלנו היא להעניק להם ביטחון מוחלט. בבנק שבו כבר עכשיו עשרות אלפי לקוחות חדשים תקלות קורות ויקרו. ההבדל הוא בלקיחת האחריות. בטיפול ובביטחון המוחלט שאנחנו דואגים לטפל בכל בעיה שתתעורר. סוף הסיפור: הכסף הוחזר לחשבון הלקוח והוא קיבל על כך עדכון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(80):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
59.זה בנק זה ....אליאל 06/2024/27הגב לתגובה זו0 0כאחד מראשוני לקוחות הבנק* חשבתי לקבל שירותי בנק כמו בחו"ל צר לי לאכזב לא מדובר בבנק אלה באפליקציה כושלת. השירות מתחת לכול ביקורת, מענה טלפוני כרוך בהמתנה של 90 ד'ק ויותר. חזרה ללקוח לאחר אי מענה בשירות לא מבוצעת באופן קבוע. פניה בצא'ט נענתה בחוסר מידע רלוונטי והחזרה עם מבוצעת אורכת מספר רב של ימים מדיניות האשראי של הבנק מוזרה בלשון המעטה . האפליקציה מיושנת ולא ידידותית למשתמש בקיצור זה לא בנקאות פרטית אלה אפליקציה שלא מסוגלת לתת שירותים בנקאים בזמן סביר בהחלט לא מומלץ .סגור
-
חוות דעתנמרוד 10/2024/14הגב לתגובה זו0 0חשבתי לעבור לבנק, מפחיד ביותרסגור
-
58.נפגע מהבנקאדם 02/2024/21הגב לתגובה זו1 0במשך 5 ימים אני מנסה לתפוס בנקאי אין מענה לא בצאט לא בטלפון ואני לא מצליח לסגור תוכנית חסכון ולסגור את החשבון הבנק אין שירות לקוחות אין בנקאים ואין דרך להתנהל מולם אני חרד לכספי ואני ממליץ לא לפתוח שם חשבוןסגור
-
57.בנק ללא מענה - להתרחק כמו מאשיוני ליבנה 01/2024/04הגב לתגובה זו4 0בנק עם שירות שערורייתי, לא ניתן לנייד משם את החשבון ואין באמת מענה בצ'ט. אני מחכה ימים לתשובה, והדבר היחיד שאני מקבל זו תשובה שלא הייתי והצ'ט נסגר.סגור
-
56.שערוריה של בנקטובי 11/2023/06הגב לתגובה זו2 0שרות לקוחות גרוע, אין מענה , האפלקציה לא עובדת כמו שצריך, ורק אחרי שמאיימים שיילכו לתקשורת מתחילים לטפל. בושהסגור
- טען עוד
-
55.אחריותיצחק 10/2023/02הגב לתגובה זו4 0האם בנק ישראל עומד מאחרי בנק זה ואראי לכספם של הלקוחותסגור
-
54.זהירות - בתור לקוח (בדרך החוצה)עוד לקוח לא מרוצה 09/2023/17הגב לתגובה זו3 0הבנק הזה מחייב ישר ואין לשרות לקוחות דרך להחזיר את זה, ליבו אותי לפני אחד בעסקה שלא הצליחה (עדיין לא ברור למה) בכמעט 2000 שח ואפילו אחרי שיחה עם שרות לקוחות וברור מול חברת האשראי (שלא התבצעה עסקה כזאת אצלם) עדיין הכסף מוקפא זה כבר 3 ימים (בבנק הבטיחו שלאחר 24 שעות זה ישתחרר) ואני עוד מחכה תזהרו, זה מרגיש ממש כמו עוקץ ונראה איך כל זה יתפתח…סגור
-
53.לא הלתעסק עם הבוט שנקרא בנקקובי שחר 09/2023/04הגב לתגובה זו3 0לקוח שלהם עוד מתקופת הניסיון שלפני ההשקה ב 2022. עדיין אין אפשרות להפקיד מזומן. מבקשים שתתן לאיזה מישהו שאתה מכיר מזומן ושהוא יבצע העברה לחשבון. ביצעתי העברה רגילה בטעות לוועד הבית הקודם במ'ום לוועד הבית הנוכחי. אין דרך לבטל אף אל םי שזו העברה רגילה והיא אמחרה להתבצע ביום העסקים הבא. לא נורא, יש בוט חמוד עם תגובות מוכנות מראש והפנייה לבנקאי שמיד יענה לך. חחח.. במקרה הטוב עונים אחרי 24 שעות ולא טורחים להתקשראלא מסתפקים בהודעה שהם עלו לצ'אט אך לא היה שם אף אחד. וזה אחרי 24 שעות שהם מצפים שאמתין להם. כמובן שגם בטלפון לא עונים בכלל. בקיצור בנק פח.סגור
-
52.בנק כושללקוח מאוכזב 08/2023/06הגב לתגובה זו1 0יש לי ניסיון מאוד רע איתם ואני לקוח שלהם רק חודשיים. הכל מסובך שם ואי אפשר לקבל כלום. הרמה שלהם נמוכה ביותר ואין לי מושג מי נתן להם אישור להיות בנק.. בכל מקרה אני מתכוון לסגור את החשבון שם. ככה יותר טוב לבריאות הנפשית. תתביישוסגור
-
51.זירו תרתי משמערמי 05/2023/20הגב לתגובה זו3 0תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו אני רק שאלה ??? את מי שמנתם שם בבנק ישראל שנתן לכם רשיון לפתוח בנק ?סגור
-
50.איך הבנק הושק ככה בכלל?שימי 05/2023/02הגב לתגובה זו1 0מי שהתפתה להרשמה מוקדמת עדיין מקבל הודעה שהבנק לא הושק בכלל... חבל שהתקדמו מהשלב הזה, וחבל שכנראה לא למדו והפיקו לקחים מהנאמנים הראשונים לבנק או איך שקראו לזה.סגור
-
49.ב"ה הם יפלויצחק ל. 04/2023/06הגב לתגובה זו6 0ב"ה שיהיו עוד כמה כתבות אמיתיות על הבנק הזה ולא רק פרסומות והוא יפול. תכתבו כמה לקוחות ברחו ממנו. יש הרבה תלונות קשות בפייסבוק ובגוגל. לשמור שהם לא יכשילו עוד אנשים.סגור
-
48.איך נתנו להם רישיון בכלל?יוסי 02/2023/21הגב לתגובה זו13 0אני שומע סיפורים מחברים ובעצמי ניסיתי להירשם אבל אין שרות והאפליקציה איומה. אין להם אפילו אתר אינטרנט. בושה שבנק ישראל נתן להם רישיון לפעול ולפגוע בציבור.סגור
-
47.זה בנק זה? זה בדיחה גרועה!מאיר 02/2023/19הגב לתגובה זו15 0משחקים בפייסבוק באנשים בלי פרטיות רק טעויות ולא מתפקדים אבל ממשיכים תפרסם שקרים.סגור
-
46.אין עם מי לדברשלומי 01/2023/26הגב לתגובה זו20 0פשוט אין טלפון להתקשרות ולפעמים אפשר לחכות שבועות שיענו לך אם בכלל . אז החכם עיניו בראשו ...סגור
-
45.כדאי להיזהר מהבנק הזהמיכה 01/2023/26הגב לתגובה זו19 0יותר מדי תגובות לא טובות יש מאנשים שפתחו חשבונות בוואן זרו. תקלות טכניות ובלגן בשרות וברישומים. ההבטחות שלהם נשמעות לי באוויר. אני לא אצטרף הם לא אמינים לדעתי לא מוכן לקחת סיכון. זה הכסף שלי. איך אפשר להפקיד כסף אצל אנשים שמתנהדים כמו בסיפור הזה. חוצפנים.סגור
-
44.חוצפה שלא החזירו לו מיד את הכסף!שמוליק 01/2023/22הגב לתגובה זו21 0אני כמה שקורא יותר מתחלחל מהמחשבה שהתכוונתי לפתוח במקום הזה חשבון בנק. יחס גרוע כזה ללקוח שצריך לצאת לתקשורת כדי שהבנק יחזיר לו את הכסף שנגזל ממנו בגלל דפקט במערכת שלו זה לא מקובל! אני בחוץ. תודה רבה לכל מי שמפרסם אמת ושומר על אנשים לא להיכשל. אמן.סגור
-
43.שאפו שאתם לא בשרותו של שעשועאילן 01/2023/20הגב לתגובה זו21 0כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.סגור
-
42.שאפו שאתם לא בשרותו של שעשועאילן 01/2023/20הגב לתגובה זו21 0כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.סגור
-
41.שאפו שאתם לא בשרותו של שעשועאילן 01/2023/20הגב לתגובה זו20 0כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.סגור
-
40.צודקעעע 01/2023/20הגב לתגובה זו19 0באמת חשבתי להיפטר מהבנק שלי ולאחרונה התעניינתי בהם אבל אחרי המקרה הזה לא אקח סיכון . בנק שעושה טעות ולא לוקח אחריות במיידי צריך להעניש אותוסגור
-
גם בבנק ותיק חייבו אותי פעמיים על אותו שיק.לקוח בנק ותיק 01/2023/21הגב לתגובה זו2 18תקלות יש בכל בנק וגם בחברות מסחריות אחרות. גם בחברה מסחרית ידועה התרחשה תקלה זהה. חיוב כפול. שם בכלל שירות לקוחות הבטיח שהכל בסדר ויש רק חיוב אחד בפועל היו 2. מסקנה, לא חשוב מי המוסד הנותן שירות פשוט תבדקו כל עסקה שאתם מבצעים ותעמדו על שלכם.סגור
-
חחח טוקבקיסט של זירו או לוקה בהבנת הנקרא?שרון 01/2023/22הגב לתגובה זו21 0אני אהמר על עוד מגיב גרוע בתשלום של זירו!סגור
-
39.הכל הפוך גוטה טוקבקיסטים בתשלוםצורי צדוק 01/2023/20הגב לתגובה זו2 17אנחנו מבינים שהבנקים הגדולים מודאגים ויוצאים במתקפה מתוזמרת . שימשיכו לדאוג,לא ניתן לעצור את הרכבתסגור
-
טוקסקיסטים של הבנק מגוננים עליואבי 01/2023/20הגב לתגובה זו19 0גם בפייסבוק הם פועלים ודורסים את כל מי שחושף את פרצופו של וואן זירו. תמשיכו לפרסם מה קורה במקום הזה זאת חובה מוסרית להזהיר אנשים מוואן זירו והילדות שמגיבות בשמו. אני איש פרסום. התנהלות כזאת לא פגשתי עד היום.סגור
-
38.בס"ד לא ינום ולא ישן שומר ישראלאמנון 01/2023/20הגב לתגובה זו19 0הישמרו לכם מעוולות הבנק הזה. יותר מדי אנשים כבר נפגעו. דמעות תנין על טעויות לכאורה לא מכפרות על המעשים הנוראים. איכה המפקח על הבנקים?סגור
-
37.מזל שלא עברתי אליהם. עכשיו נגמרה ההתלבטות (ל"ת)דיגי טלי 01/2023/19הגב לתגובה זו22 1סגור
-
36.כבוד אח שלי שלא שתקת והוצאת לעיתון!גבי ל 01/2023/19הגב לתגובה זו24 0מנעת הרבה נפילות של אנשים שעוד לא יודעים מה קורה בבנק החובבני הלא אפוי ולא מבושל הזה.סגור
-
35.פחד אלוקים הכל באוירלך תריב איתם (ל"ת)יצחק 01/2023/19הגב לתגובה זו20 0סגור
-
34.תבדקו את הגדרות החשבוןאנונימי 01/2023/19הגב לתגובה זו9 3אני מכיר מישהו שיש לו חשבון ב one zero וקרה לו כבר דבר כזה, הסכום לא כזה משנה לתגובה כרגע, אבל הוא אישר איזה הגדרה שם בחשבון שלו שנקראת "בנקאות פתוחה" או משהו כזה לפי מה שהבנתי מהנציג שדיבר איתו הוסבר שאותו סוג של שיתוף ששאר הבנקים עושים ביניהם על הפרטים שלנו כגון כמה לקוחות מספר חשבונות, אשראי הלוואות וכו' ברגע שמאשרים את זה אז באמת זה כמעט אותו דבר כמו כל בנק אחר, שוב אני לא כל כך מבין בעניין הזה שנקרא "בנקאות פתוחה" אבל גם לי יש חשבון ב one zero ונאמר לי " אם אתה רוצה אתה יכול לאשר את ההגדרה של בנקאות פתוחה וכו' ואם לא אז אתה לא חייב " מה שאומר מבחינתי אישית זה שאני לא מוכן לשתף פרטים ובכלל של החשבון שלי וכו' אם אף חברת אשראי או בנק אחר, אם היה קורה למלא לקוחות וואלה הייתי מסכים איתכם אבל אם זה רק לקוח אחד אז אני לא שופט אותם (one zero ) לרעה.סגור
-
איזה חארטה בארטה!יוני 01/2023/23הגב לתגובה זו16 0לא שייך ההגדרות. שייך לזה שהם לא לוקחים אחריות על האפליקציה הדפוקה שלהם ועל השירות הדפוק שלהם. תדבר עם 10 נציגים ותקבל 10 תשובות שונות ושגויות.סגור
-
33.אחלה גבר אתה דןאסי 01/2023/19הגב לתגובה זו22 0כל הכבוד דן יצאת גבר כמו תמיד. כבוד ששיתפת בתקשורת. המאפיה הסיציליאנית לא מנסה להשתיק אנשים שנפגעו ממנה כמו הבנק של שעשוע. בעקבותיך יבואו רבים וטובים. מספיק לקרוא את התגובות של הבנק כאן בשביל להקיא.סגור
-
32.אלוהים גדול שאשתי לא הצליחה לפתוח אצלכם חשבון!נתנאל 01/2023/19הגב לתגובה זו21 1אשתי עובדת היי טק התעקשה לפתוח חשבון גם אצלכם. לא הצלחתי לשכנע אותה לא להמר על הכסף שלה עם בנק חדש ולא עזר לי שהראיתי לה מלא תלונות בפייסבוק של לקוחות הבנק שלא קיבלו שירות. אז מהשמיים נמנע ממנה פתיחת חשבון בגלל תקלות ובאגים עד שהיא הרימה ידיים. אני לא מבין איך אנשים כמו דן לשם לא סוגרים את החשבון בזירו ובורחים.סגור
-
31.סתם בכיין… בבנק אחר לא היו סופרים אותו בכללאופיר 01/2023/19הגב לתגובה זו2 22טעות שקורה היה צריך להמתין ולראות אם בחשבון ירד ואח״כ להעביר שוב גם הצד השני רואה אחרי יומים , לי קרה בבנקים רגילים טעויות עם הפקדות בכלל לא לקחו אחריות , אחל. בנק שלפחות התייחס אליו …סגור
-
טפו עליך תגובה מגעילהמעוז 02/2023/24הגב לתגובה זו7 0רק על התגובה הזאת כולם צריכים להחרים את הבנק אפס שלכם!!!!!סגור
-
הזילזול שלכם בלקוחות יעלה לכם באובדן לקוחות!בנק אפס 01/2023/23הגב לתגובה זו16 0צריך להיות פח אדם כדי להגיב ככה מטעם הבנק! אפסים שכמותכם! מגיע לכם שמי שכבר אצלכם יברח ולא יהיו מצטרפים חדשים. אתם תיפלו בגלל שנאת חינם!!!!!סגור
-
תגובה מגעילה מאוד שאופיינית מאוד לבנקעלק סושיאל 01/2023/19הגב לתגובה זו22 1תגובה נחותה מזלזלת ובזויה שאופיינית לנשי הבנק ברשתות החברתיות ובתקשורת. אתם ממש לא ראויים ללקוחות! מי סופר אתכם בכלל?סגור
-
חחח תגובה נמוכה שאופיינית לעובדות הבנק הזהנתנאל 01/2023/19הגב לתגובה זו22 1בבנקים אחרים מטפלים מיידית בכשלים כאלה, אם נדייק לא קיימים כשלים כאלה. בנק זירו לא צריך לפעול בכלל לפחות בשלב הנוכחי עם כל הכשלים הרבים שלו. אתם בדיחה גרועה מאוד. כמה לקוחות כבר נטשו אתכם?סגור
-
30.הם גם הודו בטעות וגם החזירו את הכסף. תרגעו (ל"ת)משה 01/2023/19הגב לתגובה זו0 21סגור
-
זאת לא טעות!!! זאת רשלנות וזה לא בנקיעקב 01/2023/20הגב לתגובה זו18 0הטוקבקיסטים של וואן זירו לא חכמים. הם שקופים. במקום להשקיע בהם כסף זיפעלו בטיפשות ברשתות החברתיות תשקיעו בשירות, באפליקציה הדפוקה שלכם ובאתר אינטרנט. עד אז אתם לא בנק! מי שלא מכבדים את הלקוחות שלהם ופועלים נגדם יפסידו גם את מעט הלקוחות שיש להם. הרבה אנשים כבר בורחים מוואן זרו.סגור
-
וואו ממש ל"ו צדיקים! התנהלות חובבנית וחסרת אחריות (ל"ת)נתנאל 01/2023/19הגב לתגובה זו21 0סגור
-
29.ככה זה כשחוסכים על אנשי QA (ל"ת)ארז 01/2023/19הגב לתגובה זו21 0סגור
-
28.מעניין...שי 01/2023/19הגב לתגובה זו3 16מריח כמו תעמולה זולה ולא כשרה של קרטל הבנק הוותיקים לעצור לקוחות עוזבים...סגור
-
זה דווקא הסירחון שנודף ממך: טוקבקיסט של זירו (ל"ת)יעקב 01/2023/20הגב לתגובה זו17 0סגור
-
27.כל הכבוד לכם שפרסמתם את זהאיציק 01/2023/19הגב לתגובה זו23 1דן לא לבד. אבל הבנק הנוראי הזה מפרסם רק פרסומים עצמיים ולא מה שקורה ללקוחות שלו. עתם הראשונים שפרסמתם אמת. תמשיכו לטאטא ותגלו מהר מאוד את כמות הנפגעים!!!!! הם רבים!!!!! בנק שמנהל עת הפעילות בציבור בפייסבוק זה מטורף, לקוחות שאין להם פרטיות בכלל. בדיחה של בנק.סגור
-
26.בנק אפס בתרגום לעברית (ל"ת)אזרח 01/2023/18הגב לתגובה זו23 0סגור
-
25.קרה לי אותו הדבר באתר שלGo to gate כשהזמנתי טיסה.לא החזירו כבף 01/2023/18הגב לתגובה זו1 18הזמנתי כרטיס טיסה באתר Go to gate לחצתי על ההזמנה והתשלום ויצאה לי הודעה שההזמנה נכשלה. עשיתי מחדש את ההזמנה, להפתעתי גיליתי שחוייבתי פעמיים והחברה סירבה להחזיר את הכסףסגור
-
24.לי זה קרה בפייבוקסלי זה קרה בפייבוקס 01/2023/18הגב לתגובה זו0 17לי זה קרה בפייבוקס. למזלי הצד השני הסכים להחזיק לי את הכסףכך שלא הייתי צריך לערב את שירות הלקוחות של פייבוקס. אבל אם הוא לא היה מסכים? כנראה הייתי מפסיד את הסכום - כך לפי תקנון פייבוקס.סגור
-
23.לא מבין משהו , הרי זה בנק ללא עמלות אז מדוע 50 שח דמידנידין 01/2023/18הגב לתגובה זו23 0דור של מצחיקים 6 שח בחודש בבנק הבועליןסגור
-
22.תגובהשרה 01/2023/18הגב לתגובה זו1 20דווקא התגובה של הבנק נשמעה לי אמינהסגור
-
21.פפר יותר מוצלחאלי 01/2023/18הגב לתגובה זו23 0הוא גם של לאומי וגם בחינם רק מה פחות מפורסם כי המנהלת הקודמת רקפת נטלה את זה כפרויקט, לאחר עזיבתה ההנהלה פחות רוצה לפרסם אץ הבנקסגור
-
20.ילדיםיניב 01/2023/18הגב לתגובה זו1 21תפסיקו להתנהג כמו ילדים... דברים קורים.. תקלות מתרחשות... "טוב שפרסמת לא עובר לבנק" ילדים...סגור
-
19.לא המקרה הראשון...לקוח מאוכזב 01/2023/18הגב לתגובה זו27 1ימים בודדים לאחר שקיבלתי את כרטיס האשראי של הבנק, ראיתי חיובים על סך אלפי שקלים שלא ביצעתי. חשוב לציין שהכרטיס ישב בבית עדיין באריזה, ולאף אחד לא היתה גישה אליו. כלומר, מישהו גנב את פרטי האשראי לפני שהוא הגיע אלי בכלל. כמובן גם שלא רמשתי את הכרטיס לשום שירות תשלומים או שירות באינטרנט. הבנק הבטיח שיבדוק את זה לעומק ולאחר כמה ימים גם כל החיובים בוטלו. חבל שעד היום לא קיבלתי שום הסבר למה שקרה ואני אישית לא סומך על הבנק ולכן לא מפקיד שם כספים. תזכורות חוזרות ונשנות לבנק קיבלו מענה שזה בטיפול ויחזרו אלי. עד היום (מעל חצי שנה אחרי), טרם הבנתי מה היתה פרצת האבטחה ואיך, אם בכלל, טיפלו בה. לא ממליץ להצטרף.סגור
-
18.זה למה לעבוד מזומןאחמד 01/2023/18הגב לתגובה זו27 3תעבוד מזומן לא תעבור תקלות כאילהסגור
-
במזומן אין רישום ואין כל הוכחה ששילמת (ל"ת)ישראלי 01/2023/18הגב לתגובה זו2 18סגור
-
לא, כי אין דרך להחתים אדם שקיבל ממך כסף!!!!!הכי טוב במזומן 01/2023/23הגב לתגובה זו13 0מה זה הקשקוש הזה שלך?סגור
-
17.זה לא בסדר אין כבר על מי לסמוךאזרחית 01/2023/18הגב לתגובה זו22 1כמה פרסומות בשביל לקנות אותנו אבל ברגע האמת שיש בעיה אין על מי לסמוך מזל שלא עברתי לבנק הזהסגור
-
16.איך ששמעתי על בנק ללא סניפיםשעשוע חוגג על ביטוחי 01/2023/18הגב לתגובה זו25 2התחלתי לחשודסגור
-
15.איפה בנק ישראלמחדל של הפיקוח 01/2023/18הגב לתגובה זו23 0רשלנות של הפיקוח על הבנקים שמאשרים לבנק כזה לא אמין לפעולסגור
-
14.גם בבנק אחר בארץ יתנהגו ככה . בעיקר בהעברות דיגיטליות (ל"ת)פנטושית 01/2023/18הגב לתגובה זו4 21סגור
-
13.מה נזק יכול לגרום לעצמו בנק בטיפשותועמי 01/2023/18הגב לתגובה זו19 1אם יש סיכוי שזו אשמתם, שיקחו אחריות ויפצו! הם לא יפשטו רגל. עכשיו הרבה אנשים שאולי חשבו פעם לעבור אליהם, ישכחו מזהסגור
-
12.שבוע שלם מנסה לפתוח חשבוןיוס 01/2023/18הגב לתגובה זו21 0הגעתי לשלב זיהוי פנים. ניסיתי כבר עשרות פעמים. כל מה שאני מקבל זה ארעה שגיאה. חשבתי לעצמי שמוזר שבנק שכל פעילותו דיגיטלית לא הצליח להעביר אפילו את תהליך פתיחת החשבון. אם ככה עכשו, חשבתי, מה יהיה הלאה? אז אני מבין שהלאה יהיה אותו דבר.סגור
-
תודה לאלוהים שלא הצלחת!!!!! שמרו עליך משמיים!!! (ל"ת)יעקב 01/2023/20הגב לתגובה זו16 0סגור
-
11.כתבה כזו ללא קבלת תגובה?מה עם תגובה 01/2023/18הגב לתגובה זו3 18נראה כמו לחצים של בנק הפועלים על האתר. למה לא מפרסמים את תגובת הבנק?סגור
-
אתה עיוור? לוקה באי הבנת הנקרא? מאות מילים בתגובהד"ר עין 01/2023/20הגב לתגובה זו19 0מה הסיפור שלך? עיוור? לקוחת ראייה קשה? חוסר הבנת הנקרא? ראייה סלקטיבית? אתה לא רואה את מאות המילים הבכייניות האופייניות שבתגובת הבנק? תבדוק מה קורה איתך.סגור
-
10.מזל שקראתי הכתבה ,מוותר על הבנק הזה לבקרובben 01/2023/18הגב לתגובה זו24 1כנראה עדיין לא מהוקצע מספיק שנראה איך יהיה בעוד שנהסגור
-
9.יש אין ספור תקלות במערכות של הבנק.טוני 01/2023/18הגב לתגובה זו21 0הקלדה לא נכונה . העברות כספים לא נכונות . הכוונה לבנק רגיל . מאמין בבנק וורטואלי שהבעיות חמורות יותר .סגור
-
8.בעיה דומה קרתה לי והתעקשתי על העיניין העקרונייהודה 01/2023/18הגב לתגובה זו20 1פניתי לממונה על הבנקים בבנק ישראל והם בחקירת הנושא. אגב את הכסף קיבלתי מיד חזרה ללא כל חקירות ובקשות. יש רגולטור וכדאי לפנות אליוסגור
-
7.אולי בכלל תחבולה?מהנא 01/2023/18הגב לתגובה זו17 4לא אתפלא אם זה קשור לאיזה בנק גדול שאחראי על הנזק התדמיתי שייגרם.... בכל זאת הבנק הדיגיטלי מצליח להעביר אליו אלפי לקוחותסגור
-
6.גם אני נפגעתי מהבנק... ובהרבה הזדמניותגיל 01/2023/18הגב לתגובה זו20 01. הפסד של אלפי שקלים בגלל אי הפקדה לפקדון. ושירות הלקוחות...אאאפס, לא קיים. התירוץ עומס 2. שליחות של צ'ק בנקאי....מצטערים יש עומס לא נשלח..... עבר שבוע (נסעתי לבנק לקחת בעצמי). 3. נציב תלונות של הבנק.... נו באמת לא ציפיתם לתגובה וטיפול הוא בטוח מאוד עמוס.סגור
-
5.לא ממש מדוייקיודע דבר 01/2023/17הגב לתגובה זו11 25הוא קיבל תשובה הרבה יותר מפורטת, בקשו ממנו את הטלפון של הצד השני. הוא לא תקשר יותר ולא ענה לטלפוניםסגור
-
כי בוואן זירו הלקוח תמיד אשם! (ל"ת)קובי 01/2023/19הגב לתגובה זו20 0סגור
-
לא היו צריכים לבקש דבר כזהאשר 01/2023/18הגב לתגובה זו21 0זה מוכיח עד כמה זירו לא מבינים בבנקאות. חל עליהם איסור מוחלט לדבר עם המוטב שזוכה פעמיים. זה לקוח של בנק אחר. ועם הבנק הזה הם היו צריכים לתקשר. וכמובן לזכות את הלקוח שלהם באופן מיידי וללא קשר לבדיקה מול בנק המוטבסגור
-
העיקר הם סידרו לו בעצמם חזרה את הכסף?? לא!! (ל"ת)נחום 01/2023/17הגב לתגובה זו26 1סגור
-
4.הכסף אינו נרשם בבנק וגם אינה מופיעה סיבהמשה 01/2023/17הגב לתגובה זו24 0הפקדתי צ'ק על 1500שקל ולאחר 3 ימים רואה שהצק נקלט אבל אינו פתוח בחשבון . שלחתי הודעות אין עם מי לדברסגור
-
3.לקיחת אחריותקלקלן 01/2023/17הגב לתגובה זו24 2תחסכו 30 שח בהעברת חשבון תפסידו אלפים.. אחלה עסקהסגור
-
2.כבר ידוע שאין שם לקיחת אחריותזירו 01/2023/17הגב לתגובה זו32 4יש קבוצה בפייסבוק עם עשרות מתלוננים על תקלות ובעיקר שירות לא תקין אגב לא פעם ראשונה שמפורסם מקרה של העברה שנעלמת בבנק קורה גם עם העברות זהבסגור
-
בדיוק ככה!!!!! (ל"ת)איציק 01/2023/19הגב לתגובה זו19 0סגור
-
1.זו בדיוק הסיבה למה לא עוברים לבנק וירטואלי חדש וחסרנועה רוזין 01/2023/17הגב לתגובה זו43 5חסר כל ניסיון. הישמרוסגור
-
כן, כי שאר הבנקים לוקחים אחריות... (ל"ת)שלמה 01/2023/18הגב לתגובה זו5 18סגור