כסף וצרכנות

בנק ONE ZERO תחת התקפה: "נעלמו 2,400 שקל, נשלחתי להתחנן"

אחד מלקוחות הבנק טען ברשתות החברתיות: "אם אתם משתמשים ב-ONE ZERO אתם מסתכנים בזה שיעלם לכם כסף מהחשבון, שלחו אותי להתחנן על הכסף שלי בחזרה (ומה אם אני לא מיודד עם אותו בעל מקצוע?), קיבלתי הרבה תשובות כמו ״הכסף כבר עבר לחשבון אחר והבנק השני לא משתף איתנו פעולה"
כפיר אדר |  80
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
דן לשם, הוא מתכנת ממרכז הארץ שעבר לא מזמן אל הבנק הדיגיטלי ONE ZERO, אבל החוויה האחרונה שלו בבנק הותירה אותו לדבריו לפחות עם צלקות עמוקות. בשורה של ציוצים הוא סיפר על איך איבד 2,400 שקל מחשבונו ולא יכול היה להחזיר אותם. הדברים שלו עוררו סערה גדולה והבנק ניסה להסביר והאש רק התלהטה. עד שהיום (שלישי) יצא בקמפיין חדש ברדיו האזורי.
לשם כתב: "אם אתם משתמשים ב-ONE ZERO אתם מסתכנים בזה שיעלם לכם כסף מהחשבון. הנה סיפור על איך נעלמו לי סתם, ממש ככה, 2400 שקלים מהחשבון: נתחיל מההתחלה: אני בסה״כ מחבב את הרעיון של שירות בנקאי דיגיטלי. בכל זאת, הייטקיסט מילניאל. אז וואן זירו באו עם ההבטחה לשירות דיגיטלי, פוקוס על שירות לקוחות. ממש וולט של הבנקים. קנו אותי ברגע. היו קצת באגים בתהליך הרישום, אבל התקשרו מהבנק לעזור ולוודא שאני מסיים את התהליך".
 
עוד הוסיף: "ובכן, אני מעביר לאט לאט את הפעילות שלי לבנק, ולפני כשבועיים הייתי צריך לבצע העברה בנקאית לבעל מקצוע, על סך 2400 ש״ח.פתחתי את האפליקציה, מילאתי את פרטי המוטב, חשבון בנק, סניף והכל, ולחצתי על איזה כפתור שצריך כדי לאשר את ההעברה על סך 2400 שח. אעפס, תקלה! ״התרחשה שגיאה״, אמר הפרומפט. ״כדאי לנסות שוב״, הסביר פנים. איזה UX מגניב, חשבתי לעצמי. כל הכבוד למי שכתב את הקופי של הודעת השגיאה. אמריקה".
לשם המשיך: "אז עקבתי אחרי ההוראות, וניסיתי שוב. הפעם — הצליח!! איזה כיף. כמובן, למחרת בבוקר גיליתי ששתי ההעברות צלחו את דרכן והנה, אני בחור של 2400 שקלים. עד כאן, הכל כמעט בסדר: באגים. קורה. אני מפתח תוכנה ומאוד סלחן כלפי זה. כמובן שכתבתי לשירות הלקוחות מיד, ואת הסוף אתם כבר יכולים לנחש. מה ציפיתי שיקרה: לקיחת אחריות. ציפיתי שמרגע שדיווחתי על התקלה יגידו לי: תודה רבה, אנחנו ניקח את זה מכאן ונעדכן כשהנושא יסודר".
לסיום הסביר: "מה קרה בפועל: שלחו אותי להתחנן על הכסף שלי בחזרה (ומה אם אני לא מיודד עם אותו בעל מקצוע?), קיבלתי הרבה תשובות כמו ״הכסף כבר עבר לחשבון אחר והבנק השני לא משתף איתנו פעולה״. תשובות, שעם כל הכבוד, פחות מעניינות אותי כלקוח. היה באג. נעלם לי כסף מהחשבון. מה הלאה? למרות שאני אופטימי ומאמין שהכסף יחזור אלי בצורה זו או אחרת לחשבון, אהיה הרבה יותר זהיר להבא עם פעולות שאני עושה בבנק, אם בכלל. אני מצפה לשמוע מהבנק מדיניות ברורה מאוד בנוגע לאיך הם מטפלים בתקלות מהסוג הזה, ומה הם מתכוונים לעשות כדי שבבאג הבא לא אאבד את כל החסכונות שלי".
הבנק מסר בתגובה: "קודם כל רצינו להגיד תודה. לכל מי שכתב כאן והגיב. כבנק חדש אנחנו חייבים להיות שונים ובהתאם להיות קשובים, ללמוד ולהשתפר עבור הלקוחות שלנו ואנחנו קוראים את הכל. בגלל תקלה טכנית אצלנו, נגרמה העברה כפולה למוטב. אירוע לא נעים, בטח כשמדובר בבנק חדש ודיגיטלי. הלקוח פנה אלינו, קיבל מענה אנושי, והדבר הראשון שאמרנו ושיקפנו הוא שהנושא מטופל על ידנו ושנהיה איתו בקשר רציף. מה לא עשינו נכון? לא הבהרנו בצורה ברורה ללקוח שלא משנה מה - הכסף חוזר לחשבון שלו. זה ברור לנו, זו האחריות שלנו, אבל האם זה היה ברור מספיק מבחינתו? התשובה היא לא".
עוד נכתב: "הלקוחות שלנו מפקידים אצלנו כסף ומידע, זה המקום הכי רגיש ופגיע והמחויבות שלנו היא להעניק להם ביטחון מוחלט. בבנק שבו כבר עכשיו עשרות אלפי לקוחות חדשים תקלות קורות ויקרו. ההבדל הוא בלקיחת האחריות. בטיפול ובביטחון המוחלט שאנחנו דואגים לטפל בכל בעיה שתתעורר. סוף הסיפור: הכסף הוחזר לחשבון הלקוח והוא קיבל על כך עדכון".
תגובות לכתבה(80):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    זה בנק זה ....
    אליאל 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחד מראשוני לקוחות הבנק* חשבתי לקבל שירותי בנק כמו בחו"ל צר לי לאכזב לא מדובר בבנק אלה באפליקציה כושלת. השירות מתחת לכול ביקורת, מענה טלפוני כרוך בהמתנה של 90 ד'ק ויותר. חזרה ללקוח לאחר אי מענה בשירות לא מבוצעת באופן קבוע. פניה בצא'ט נענתה בחוסר מידע רלוונטי והחזרה עם מבוצעת אורכת מספר רב של ימים מדיניות האשראי של הבנק מוזרה בלשון המעטה . האפליקציה מיושנת ולא ידידותית למשתמש בקיצור זה לא בנקאות פרטית אלה אפליקציה שלא מסוגלת לתת שירותים בנקאים בזמן סביר בהחלט לא מומלץ .
    סגור
  • חוות דעת
    נמרוד 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי לעבור לבנק, מפחיד ביותר
    סגור
  • 58.
    נפגע מהבנק
    אדם 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במשך 5 ימים אני מנסה לתפוס בנקאי אין מענה לא בצאט לא בטלפון ואני לא מצליח לסגור תוכנית חסכון ולסגור את החשבון הבנק אין שירות לקוחות אין בנקאים ואין דרך להתנהל מולם אני חרד לכספי ואני ממליץ לא לפתוח שם חשבון
    סגור
  • 57.
    בנק ללא מענה - להתרחק כמו מאש
    יוני ליבנה 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בנק עם שירות שערורייתי, לא ניתן לנייד משם את החשבון ואין באמת מענה בצ'ט. אני מחכה ימים לתשובה, והדבר היחיד שאני מקבל זו תשובה שלא הייתי והצ'ט נסגר.
    סגור
  • 56.
    שערוריה של בנק
    טובי 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרות לקוחות גרוע, אין מענה , האפלקציה לא עובדת כמו שצריך, ורק אחרי שמאיימים שיילכו לתקשורת מתחילים לטפל. בושה
    סגור
  • טען עוד
  • 55.
    אחריות
    יצחק 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האם בנק ישראל עומד מאחרי בנק זה ואראי לכספם של הלקוחות
    סגור
  • 54.
    זהירות - בתור לקוח (בדרך החוצה)
    עוד לקוח לא מרוצה 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנק הזה מחייב ישר ואין לשרות לקוחות דרך להחזיר את זה, ליבו אותי לפני אחד בעסקה שלא הצליחה (עדיין לא ברור למה) בכמעט 2000 שח ואפילו אחרי שיחה עם שרות לקוחות וברור מול חברת האשראי (שלא התבצעה עסקה כזאת אצלם) עדיין הכסף מוקפא זה כבר 3 ימים (בבנק הבטיחו שלאחר 24 שעות זה ישתחרר) ואני עוד מחכה תזהרו, זה מרגיש ממש כמו עוקץ ונראה איך כל זה יתפתח…
    סגור
  • 53.
    לא הלתעסק עם הבוט שנקרא בנק
    קובי שחר 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לקוח שלהם עוד מתקופת הניסיון שלפני ההשקה ב 2022. עדיין אין אפשרות להפקיד מזומן. מבקשים שתתן לאיזה מישהו שאתה מכיר מזומן ושהוא יבצע העברה לחשבון. ביצעתי העברה רגילה בטעות לוועד הבית הקודם במ'ום לוועד הבית הנוכחי. אין דרך לבטל אף אל םי שזו העברה רגילה והיא אמחרה להתבצע ביום העסקים הבא. לא נורא, יש בוט חמוד עם תגובות מוכנות מראש והפנייה לבנקאי שמיד יענה לך. חחח.. במקרה הטוב עונים אחרי 24 שעות ולא טורחים להתקשראלא מסתפקים בהודעה שהם עלו לצ'אט אך לא היה שם אף אחד. וזה אחרי 24 שעות שהם מצפים שאמתין להם. כמובן שגם בטלפון לא עונים בכלל. בקיצור בנק פח.
    סגור
  • 52.
    בנק כושל
    לקוח מאוכזב 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי ניסיון מאוד רע איתם ואני לקוח שלהם רק חודשיים. הכל מסובך שם ואי אפשר לקבל כלום. הרמה שלהם נמוכה ביותר ואין לי מושג מי נתן להם אישור להיות בנק.. בכל מקרה אני מתכוון לסגור את החשבון שם. ככה יותר טוב לבריאות הנפשית. תתביישו
    סגור
  • 51.
    זירו תרתי משמע
    רמי 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו אני רק שאלה ??? את מי שמנתם שם בבנק ישראל שנתן לכם רשיון לפתוח בנק ?
    סגור
  • 50.
    איך הבנק הושק ככה בכלל?
    שימי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שהתפתה להרשמה מוקדמת עדיין מקבל הודעה שהבנק לא הושק בכלל... חבל שהתקדמו מהשלב הזה, וחבל שכנראה לא למדו והפיקו לקחים מהנאמנים הראשונים לבנק או איך שקראו לזה.
    סגור
  • 49.
    ב"ה הם יפלו
    יצחק ל. 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ב"ה שיהיו עוד כמה כתבות אמיתיות על הבנק הזה ולא רק פרסומות והוא יפול. תכתבו כמה לקוחות ברחו ממנו. יש הרבה תלונות קשות בפייסבוק ובגוגל. לשמור שהם לא יכשילו עוד אנשים.
    סגור
  • 48.
    איך נתנו להם רישיון בכלל?
    יוסי 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אני שומע סיפורים מחברים ובעצמי ניסיתי להירשם אבל אין שרות והאפליקציה איומה. אין להם אפילו אתר אינטרנט. בושה שבנק ישראל נתן להם רישיון לפעול ולפגוע בציבור.
    סגור
  • 47.
    זה בנק זה? זה בדיחה גרועה!
    מאיר 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    15 0
    משחקים בפייסבוק באנשים בלי פרטיות רק טעויות ולא מתפקדים אבל ממשיכים תפרסם שקרים.
    סגור
  • 46.
    אין עם מי לדבר
    שלומי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    20 0
    פשוט אין טלפון להתקשרות ולפעמים אפשר לחכות שבועות שיענו לך אם בכלל . אז החכם עיניו בראשו ...
    סגור
  • 45.
    כדאי להיזהר מהבנק הזה
    מיכה 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    19 0
    יותר מדי תגובות לא טובות יש מאנשים שפתחו חשבונות בוואן זרו. תקלות טכניות ובלגן בשרות וברישומים. ההבטחות שלהם נשמעות לי באוויר. אני לא אצטרף הם לא אמינים לדעתי לא מוכן לקחת סיכון. זה הכסף שלי. איך אפשר להפקיד כסף אצל אנשים שמתנהדים כמו בסיפור הזה. חוצפנים.
    סגור
  • 44.
    חוצפה שלא החזירו לו מיד את הכסף!
    שמוליק 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אני כמה שקורא יותר מתחלחל מהמחשבה שהתכוונתי לפתוח במקום הזה חשבון בנק. יחס גרוע כזה ללקוח שצריך לצאת לתקשורת כדי שהבנק יחזיר לו את הכסף שנגזל ממנו בגלל דפקט במערכת שלו זה לא מקובל! אני בחוץ. תודה רבה לכל מי שמפרסם אמת ושומר על אנשים לא להיכשל. אמן.
    סגור
  • 43.
    שאפו שאתם לא בשרותו של שעשוע
    אילן 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    21 0
    כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.
    סגור
  • 42.
    שאפו שאתם לא בשרותו של שעשוע
    אילן 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    21 0
    כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.
    סגור
  • 41.
    שאפו שאתם לא בשרותו של שעשוע
    אילן 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    20 0
    כשגוף תקשורת יקדיש כמה שעות לפרסם מה קורה לעסק הזה שקורא לעצמו בנק, האדמה תירעד. זה בדיחה גרועה של פרסומים יהירים ובמציאות הכל כשלים מטורפים. זה קצה הקרחון. טוב שפרסמתם את זה למרות שאני לא מבין למה הוא לא פנה מיד לבנק ישראל. אני לקוח מסחרי בכמה בנקים, היתה לי בעיה עם לאומי והיא טופלה מהר מאוד לשביעות רצוני בבנק ישראל. לפי מה שאני שומע וקורא מאנשים סביבי העסק הזה כושל מתנהל בחוסר מקצועיות וכדאי להתרחק ממנו. גם מי שפתח חשבון בוואן זירו לא יכול להשתמש בו כבנק יחיד.
    סגור
  • 40.
    צודק
    עעע 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    19 0
    באמת חשבתי להיפטר מהבנק שלי ולאחרונה התעניינתי בהם אבל אחרי המקרה הזה לא אקח סיכון . בנק שעושה טעות ולא לוקח אחריות במיידי צריך להעניש אותו
    סגור
  • גם בבנק ותיק חייבו אותי פעמיים על אותו שיק.
    לקוח בנק ותיק 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 18
    תקלות יש בכל בנק וגם בחברות מסחריות אחרות. גם בחברה מסחרית ידועה התרחשה תקלה זהה. חיוב כפול. שם בכלל שירות לקוחות הבטיח שהכל בסדר ויש רק חיוב אחד בפועל היו 2. מסקנה, לא חשוב מי המוסד הנותן שירות פשוט תבדקו כל עסקה שאתם מבצעים ותעמדו על שלכם.
    סגור
  • חחח טוקבקיסט של זירו או לוקה בהבנת הנקרא?
    שרון 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אני אהמר על עוד מגיב גרוע בתשלום של זירו!
    סגור
  • 39.
    הכל הפוך גוטה טוקבקיסטים בתשלום
    צורי צדוק 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 17
    אנחנו מבינים שהבנקים הגדולים מודאגים ויוצאים במתקפה מתוזמרת . שימשיכו לדאוג,לא ניתן לעצור את הרכבת
    סגור
  • טוקסקיסטים של הבנק מגוננים עליו
    אבי 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    19 0
    גם בפייסבוק הם פועלים ודורסים את כל מי שחושף את פרצופו של וואן זירו. תמשיכו לפרסם מה קורה במקום הזה זאת חובה מוסרית להזהיר אנשים מוואן זירו והילדות שמגיבות בשמו. אני איש פרסום. התנהלות כזאת לא פגשתי עד היום.
    סגור
  • 38.
    בס"ד לא ינום ולא ישן שומר ישראל
    אמנון 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הישמרו לכם מעוולות הבנק הזה. יותר מדי אנשים כבר נפגעו. דמעות תנין על טעויות לכאורה לא מכפרות על המעשים הנוראים. איכה המפקח על הבנקים?
    סגור
  • 37.
    מזל שלא עברתי אליהם. עכשיו נגמרה ההתלבטות (ל"ת)
    דיגי טלי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 36.
    כבוד אח שלי שלא שתקת והוצאת לעיתון!
    גבי ל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    24 0
    מנעת הרבה נפילות של אנשים שעוד לא יודעים מה קורה בבנק החובבני הלא אפוי ולא מבושל הזה.
    סגור
  • 35.
    פחד אלוקים הכל באוירלך תריב איתם (ל"ת)
    יצחק 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 34.
    תבדקו את הגדרות החשבון
    אנונימי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אני מכיר מישהו שיש לו חשבון ב one zero וקרה לו כבר דבר כזה, הסכום לא כזה משנה לתגובה כרגע, אבל הוא אישר איזה הגדרה שם בחשבון שלו שנקראת "בנקאות פתוחה" או משהו כזה לפי מה שהבנתי מהנציג שדיבר איתו הוסבר שאותו סוג של שיתוף ששאר הבנקים עושים ביניהם על הפרטים שלנו כגון כמה לקוחות מספר חשבונות, אשראי הלוואות וכו' ברגע שמאשרים את זה אז באמת זה כמעט אותו דבר כמו כל בנק אחר, שוב אני לא כל כך מבין בעניין הזה שנקרא "בנקאות פתוחה" אבל גם לי יש חשבון ב one zero ונאמר לי " אם אתה רוצה אתה יכול לאשר את ההגדרה של בנקאות פתוחה וכו' ואם לא אז אתה לא חייב " מה שאומר מבחינתי אישית זה שאני לא מוכן לשתף פרטים ובכלל של החשבון שלי וכו' אם אף חברת אשראי או בנק אחר, אם היה קורה למלא לקוחות וואלה הייתי מסכים איתכם אבל אם זה רק לקוח אחד אז אני לא שופט אותם (one zero ) לרעה.
    סגור
  • איזה חארטה בארטה!
    יוני 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לא שייך ההגדרות. שייך לזה שהם לא לוקחים אחריות על האפליקציה הדפוקה שלהם ועל השירות הדפוק שלהם. תדבר עם 10 נציגים ותקבל 10 תשובות שונות ושגויות.
    סגור
  • 33.
    אחלה גבר אתה דן
    אסי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    22 0
    כל הכבוד דן יצאת גבר כמו תמיד. כבוד ששיתפת בתקשורת. המאפיה הסיציליאנית לא מנסה להשתיק אנשים שנפגעו ממנה כמו הבנק של שעשוע. בעקבותיך יבואו רבים וטובים. מספיק לקרוא את התגובות של הבנק כאן בשביל להקיא.
    סגור
  • 32.
    אלוהים גדול שאשתי לא הצליחה לפתוח אצלכם חשבון!
    נתנאל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    21 1
    אשתי עובדת היי טק התעקשה לפתוח חשבון גם אצלכם. לא הצלחתי לשכנע אותה לא להמר על הכסף שלה עם בנק חדש ולא עזר לי שהראיתי לה מלא תלונות בפייסבוק של לקוחות הבנק שלא קיבלו שירות. אז מהשמיים נמנע ממנה פתיחת חשבון בגלל תקלות ובאגים עד שהיא הרימה ידיים. אני לא מבין איך אנשים כמו דן לשם לא סוגרים את החשבון בזירו ובורחים.
    סגור
  • 31.
    סתם בכיין… בבנק אחר לא היו סופרים אותו בכלל
    אופיר 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 22
    טעות שקורה היה צריך להמתין ולראות אם בחשבון ירד ואח״כ להעביר שוב גם הצד השני רואה אחרי יומים , לי קרה בבנקים רגילים טעויות עם הפקדות בכלל לא לקחו אחריות , אחל. בנק שלפחות התייחס אליו …
    סגור
  • טפו עליך תגובה מגעילה
    מעוז 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רק על התגובה הזאת כולם צריכים להחרים את הבנק אפס שלכם!!!!!
    סגור
  • הזילזול שלכם בלקוחות יעלה לכם באובדן לקוחות!
    בנק אפס 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    16 0
    צריך להיות פח אדם כדי להגיב ככה מטעם הבנק! אפסים שכמותכם! מגיע לכם שמי שכבר אצלכם יברח ולא יהיו מצטרפים חדשים. אתם תיפלו בגלל שנאת חינם!!!!!
    סגור
  • תגובה מגעילה מאוד שאופיינית מאוד לבנק
    עלק סושיאל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    22 1
    תגובה נחותה מזלזלת ובזויה שאופיינית לנשי הבנק ברשתות החברתיות ובתקשורת. אתם ממש לא ראויים ללקוחות! מי סופר אתכם בכלל?
    סגור
  • חחח תגובה נמוכה שאופיינית לעובדות הבנק הזה
    נתנאל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    22 1
    בבנקים אחרים מטפלים מיידית בכשלים כאלה, אם נדייק לא קיימים כשלים כאלה. בנק זירו לא צריך לפעול בכלל לפחות בשלב הנוכחי עם כל הכשלים הרבים שלו. אתם בדיחה גרועה מאוד. כמה לקוחות כבר נטשו אתכם?
    סגור
  • 30.
    הם גם הודו בטעות וגם החזירו את הכסף. תרגעו (ל"ת)
    משה 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 21
    סגור
  • זאת לא טעות!!! זאת רשלנות וזה לא בנק
    יעקב 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    18 0
    הטוקבקיסטים של וואן זירו לא חכמים. הם שקופים. במקום להשקיע בהם כסף זיפעלו בטיפשות ברשתות החברתיות תשקיעו בשירות, באפליקציה הדפוקה שלכם ובאתר אינטרנט. עד אז אתם לא בנק! מי שלא מכבדים את הלקוחות שלהם ופועלים נגדם יפסידו גם את מעט הלקוחות שיש להם. הרבה אנשים כבר בורחים מוואן זרו.
    סגור
  • וואו ממש ל"ו צדיקים! התנהלות חובבנית וחסרת אחריות (ל"ת)
    נתנאל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 29.
    ככה זה כשחוסכים על אנשי QA (ל"ת)
    ארז 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 28.
    מעניין...
    שי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 16
    מריח כמו תעמולה זולה ולא כשרה של קרטל הבנק הוותיקים לעצור לקוחות עוזבים...
    סגור
  • זה דווקא הסירחון שנודף ממך: טוקבקיסט של זירו (ל"ת)
    יעקב 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 27.
    כל הכבוד לכם שפרסמתם את זה
    איציק 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    23 1
    דן לא לבד. אבל הבנק הנוראי הזה מפרסם רק פרסומים עצמיים ולא מה שקורה ללקוחות שלו. עתם הראשונים שפרסמתם אמת. תמשיכו לטאטא ותגלו מהר מאוד את כמות הנפגעים!!!!! הם רבים!!!!! בנק שמנהל עת הפעילות בציבור בפייסבוק זה מטורף, לקוחות שאין להם פרטיות בכלל. בדיחה של בנק.
    סגור
  • 26.
    בנק אפס בתרגום לעברית (ל"ת)
    אזרח 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • 25.
    קרה לי אותו הדבר באתר שלGo to gate כשהזמנתי טיסה.
    לא החזירו כבף 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 18
    הזמנתי כרטיס טיסה באתר Go to gate לחצתי על ההזמנה והתשלום ויצאה לי הודעה שההזמנה נכשלה. עשיתי מחדש את ההזמנה, להפתעתי גיליתי שחוייבתי פעמיים והחברה סירבה להחזיר את הכסף
    סגור
  • 24.
    לי זה קרה בפייבוקס
    לי זה קרה בפייבוקס 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 17
    לי זה קרה בפייבוקס. למזלי הצד השני הסכים להחזיק לי את הכסףכך שלא הייתי צריך לערב את שירות הלקוחות של פייבוקס. אבל אם הוא לא היה מסכים? כנראה הייתי מפסיד את הסכום - כך לפי תקנון פייבוקס.
    סגור
  • 23.
    לא מבין משהו , הרי זה בנק ללא עמלות אז מדוע 50 שח דמי
    דנידין 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    23 0
    דור של מצחיקים 6 שח בחודש בבנק הבועלין
    סגור
  • 22.
    תגובה
    שרה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 20
    דווקא התגובה של הבנק נשמעה לי אמינה
    סגור
  • 21.
    פפר יותר מוצלח
    אלי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    23 0
    הוא גם של לאומי וגם בחינם רק מה פחות מפורסם כי המנהלת הקודמת רקפת נטלה את זה כפרויקט, לאחר עזיבתה ההנהלה פחות רוצה לפרסם אץ הבנק
    סגור
  • 20.
    ילדים
    יניב 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 21
    תפסיקו להתנהג כמו ילדים... דברים קורים.. תקלות מתרחשות... "טוב שפרסמת לא עובר לבנק" ילדים...
    סגור
  • 19.
    לא המקרה הראשון...
    לקוח מאוכזב 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ימים בודדים לאחר שקיבלתי את כרטיס האשראי של הבנק, ראיתי חיובים על סך אלפי שקלים שלא ביצעתי. חשוב לציין שהכרטיס ישב בבית עדיין באריזה, ולאף אחד לא היתה גישה אליו. כלומר, מישהו גנב את פרטי האשראי לפני שהוא הגיע אלי בכלל. כמובן גם שלא רמשתי את הכרטיס לשום שירות תשלומים או שירות באינטרנט. הבנק הבטיח שיבדוק את זה לעומק ולאחר כמה ימים גם כל החיובים בוטלו. חבל שעד היום לא קיבלתי שום הסבר למה שקרה ואני אישית לא סומך על הבנק ולכן לא מפקיד שם כספים. תזכורות חוזרות ונשנות לבנק קיבלו מענה שזה בטיפול ויחזרו אלי. עד היום (מעל חצי שנה אחרי), טרם הבנתי מה היתה פרצת האבטחה ואיך, אם בכלל, טיפלו בה. לא ממליץ להצטרף.
    סגור
  • 18.
    זה למה לעבוד מזומן
    אחמד 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    27 3
    תעבוד מזומן לא תעבור תקלות כאילה
    סגור
  • במזומן אין רישום ואין כל הוכחה ששילמת (ל"ת)
    ישראלי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 18
    סגור
  • לא, כי אין דרך להחתים אדם שקיבל ממך כסף!!!!!
    הכי טוב במזומן 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מה זה הקשקוש הזה שלך?
    סגור
  • 17.
    זה לא בסדר אין כבר על מי לסמוך
    אזרחית 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    22 1
    כמה פרסומות בשביל לקנות אותנו אבל ברגע האמת שיש בעיה אין על מי לסמוך מזל שלא עברתי לבנק הזה
    סגור
  • 16.
    איך ששמעתי על בנק ללא סניפים
    שעשוע חוגג על ביטוחי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    25 2
    התחלתי לחשוד
    סגור
  • 15.
    איפה בנק ישראל
    מחדל של הפיקוח 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    23 0
    רשלנות של הפיקוח על הבנקים שמאשרים לבנק כזה לא אמין לפעול
    סגור
  • 14.
    גם בבנק אחר בארץ יתנהגו ככה . בעיקר בהעברות דיגיטליות (ל"ת)
    פנטושית 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור
  • 13.
    מה נזק יכול לגרום לעצמו בנק בטיפשותו
    עמי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אם יש סיכוי שזו אשמתם, שיקחו אחריות ויפצו! הם לא יפשטו רגל. עכשיו הרבה אנשים שאולי חשבו פעם לעבור אליהם, ישכחו מזה
    סגור
  • 12.
    שבוע שלם מנסה לפתוח חשבון
    יוס 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הגעתי לשלב זיהוי פנים. ניסיתי כבר עשרות פעמים. כל מה שאני מקבל זה ארעה שגיאה. חשבתי לעצמי שמוזר שבנק שכל פעילותו דיגיטלית לא הצליח להעביר אפילו את תהליך פתיחת החשבון. אם ככה עכשו, חשבתי, מה יהיה הלאה? אז אני מבין שהלאה יהיה אותו דבר.
    סגור
  • תודה לאלוהים שלא הצלחת!!!!! שמרו עליך משמיים!!! (ל"ת)
    יעקב 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 11.
    כתבה כזו ללא קבלת תגובה?
    מה עם תגובה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 18
    נראה כמו לחצים של בנק הפועלים על האתר. למה לא מפרסמים את תגובת הבנק?
    סגור
  • אתה עיוור? לוקה באי הבנת הנקרא? מאות מילים בתגובה
    ד"ר עין 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    19 0
    מה הסיפור שלך? עיוור? לקוחת ראייה קשה? חוסר הבנת הנקרא? ראייה סלקטיבית? אתה לא רואה את מאות המילים הבכייניות האופייניות שבתגובת הבנק? תבדוק מה קורה איתך.
    סגור
  • 10.
    מזל שקראתי הכתבה ,מוותר על הבנק הזה לבקרוב
    ben 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    24 1
    כנראה עדיין לא מהוקצע מספיק שנראה איך יהיה בעוד שנה
    סגור
  • 9.
    יש אין ספור תקלות במערכות של הבנק.
    טוני 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הקלדה לא נכונה . העברות כספים לא נכונות . הכוונה לבנק רגיל . מאמין בבנק וורטואלי שהבעיות חמורות יותר .
    סגור
  • 8.
    בעיה דומה קרתה לי והתעקשתי על העיניין העקרוני
    יהודה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    20 1
    פניתי לממונה על הבנקים בבנק ישראל והם בחקירת הנושא. אגב את הכסף קיבלתי מיד חזרה ללא כל חקירות ובקשות. יש רגולטור וכדאי לפנות אליו
    סגור
  • 7.
    אולי בכלל תחבולה?
    מהנא 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    17 4
    לא אתפלא אם זה קשור לאיזה בנק גדול שאחראי על הנזק התדמיתי שייגרם.... בכל זאת הבנק הדיגיטלי מצליח להעביר אליו אלפי לקוחות
    סגור
  • 6.
    גם אני נפגעתי מהבנק... ובהרבה הזדמניות
    גיל 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    20 0
    1. הפסד של אלפי שקלים בגלל אי הפקדה לפקדון. ושירות הלקוחות...אאאפס, לא קיים. התירוץ עומס 2. שליחות של צ'ק בנקאי....מצטערים יש עומס לא נשלח..... עבר שבוע (נסעתי לבנק לקחת בעצמי). 3. נציב תלונות של הבנק.... נו באמת לא ציפיתם לתגובה וטיפול הוא בטוח מאוד עמוס.
    סגור
  • 5.
    לא ממש מדוייק
    יודע דבר 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    11 25
    הוא קיבל תשובה הרבה יותר מפורטת, בקשו ממנו את הטלפון של הצד השני. הוא לא תקשר יותר ולא ענה לטלפונים
    סגור
  • כי בוואן זירו הלקוח תמיד אשם! (ל"ת)
    קובי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • לא היו צריכים לבקש דבר כזה
    אשר 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    21 0
    זה מוכיח עד כמה זירו לא מבינים בבנקאות. חל עליהם איסור מוחלט לדבר עם המוטב שזוכה פעמיים. זה לקוח של בנק אחר. ועם הבנק הזה הם היו צריכים לתקשר. וכמובן לזכות את הלקוח שלהם באופן מיידי וללא קשר לבדיקה מול בנק המוטב
    סגור
  • העיקר הם סידרו לו בעצמם חזרה את הכסף?? לא!! (ל"ת)
    נחום 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    26 1
    סגור
  • 4.
    הכסף אינו נרשם בבנק וגם אינה מופיעה סיבה
    משה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    24 0
    הפקדתי צ'ק על 1500שקל ולאחר 3 ימים רואה שהצק נקלט אבל אינו פתוח בחשבון . שלחתי הודעות אין עם מי לדבר
    סגור
  • 3.
    לקיחת אחריות
    קלקלן 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    24 2
    תחסכו 30 שח בהעברת חשבון תפסידו אלפים.. אחלה עסקה
    סגור
  • 2.
    כבר ידוע שאין שם לקיחת אחריות
    זירו 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    32 4
    יש קבוצה בפייסבוק עם עשרות מתלוננים על תקלות ובעיקר שירות לא תקין אגב לא פעם ראשונה שמפורסם מקרה של העברה שנעלמת בבנק קורה גם עם העברות זהב
    סגור
  • בדיוק ככה!!!!! (ל"ת)
    איציק 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 1.
    זו בדיוק הסיבה למה לא עוברים לבנק וירטואלי חדש וחסר
    נועה רוזין 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    43 5
    חסר כל ניסיון. הישמרו
    סגור
  • כן, כי שאר הבנקים לוקחים אחריות... (ל"ת)
    שלמה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 18
    סגור