כסף וצרכנות

בשורה לתושבי הצפון: טיב טעם פותחת סניף חדש

לדברי יוסי שליו, סמנכ”ל הסחר והשיווק של טיב טעם: “הסניף החדש יציע מחלקות מגוונות, עשירות עם תמהיל מנצח, החל מקצביה, דגים טריים ארוזים, מעדניית גבינות ונקניקים, מחלקת יין ואלכוהול מקצועית, מחלקת פירות וירקות באיכויות הגבוהות ביותר, מאפים, לחמים ועוגות ועוד"
מערכת ice |  1
טיב טעם חדש בחיפה (צילום אסף לב)
רשת טיב טעם מתרחבת בצפון הארץ ופותחת השבוע את הסניף ה- 20 במספר בפורמט IN THE CITY, בעיר חיפה, ברחוב מחניים 4 חיפה. מדובר בסניף עירוני/שכונתי, שיפעל 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים. הסניף החדש של טיב טעם בעיר חיפה משתרע על שטח של כ- 207 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים.
הסניף, עוצב בהתאם לקונספט החדש של סניפי הסיטי, בקונספט של קווי תחנות המטרו בעולם: נוחים, נגישים ומעוצבים. על מנת להקל את ההתמצאות בסניף, המחלקות נצבעו ע”י פסי לד בצבעים שונים של ירוק, צהוב, אדום וכחול, שתלויים מהתקרה, כל פס לד מכוון למחלקה אחרת בסניף ומסמל קו של הרכבת התחתית. כמו כן, מלבד הקופות ה”רגילות” תוצב בסניף גם קופה בשירות עצמי וגם קצבייה בשירות עצי ועוד.
לדברי יוסי שליו, סמנכ”ל הסחר והשיווק של טיב טעם: “הסניף החדש יציע מחלקות מגוונות, עשירות עם תמהיל מנצח, החל מקצביה, דגים טריים ארוזים, מעדניית גבינות ונקניקים, מחלקת יין ואלכוהול מקצועית, מחלקת פירות וירקות באיכויות הגבוהות ביותר, מאפים, לחמים ועוגות ועוד. הסניף החדש ממוקם על ציר תנועה מרכזי ואסטרטגי. ופתיחתו מהווה חלק מאסטרטגיית הפורמט העירוני, הרחבת הרשת, נוכחות והנגשה. הסניף יתן מענה 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים לתושבי הכרמל והסביבה”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין שום לדים (ל"ת)
    י 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור