כסף וצרכנות

מנכ"ל ויקטורי על מחירי תנובה ושטראוס: "לא אצליח לשנות"

מנכ"ל ויקטורי התראיין לתכנית חיסכון והודיע רשמית שרשת ויקטורי תשווה ואף תוזיל את ההנחות של שופרסל ב-10 אגורות החל ממחר, אך ימשיך לאשר העלאת מחירים של מוצרים נבחרים של תנובה, שטראוס ויוניליוור בהתאם לאופי המוצר
מערכת ice |  6
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
הבוקר פורסם שחברת שופרסל לא תעלה מחירים למוצרים נבחרים ואפילו תוזיל אותם בכ-20% לתקופה של חצי שנה. בתכנית חיסכון הערב (ראשון) של קשת 12, המנחה קרן מרציאנו אירחה את מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד על מנת לדון בשאלה: האם הצעד של שופרסל הוא מבצע משתלם או טריק שיווקי?
רביד מציין בתגובה לצעד של שופרסל שמדובר בצעד מבורך: "יש פה 45% מוצרים של מותג פרטי ולא 20%. ההשוואה היא לא בדיוק כי לקחתם מחיר קטלוגי למחיר המבצע ולכן יש פער". לכך הוסיף שרשת ויקטורי תוריד את המחירים גם היא: "אנחנו מודיעים כאן הערב שאנחנו על אותם פריטים... ניתן מותגים מובילים בויקטורי בעשרה אגורות פחות... נמכור באותם מחירים ששופרסל מוכרת... ואני משער שזה יהיה אצל כולם". 
ההנחה של ויקטורי תהיה תקפה גם היא ממחר בבוקר עבור אותם מוצרים ודומיהם. לכך הוא הוסיף כי ישנם רק כעשרה מוצרים שהם "וואו" מבחינת הציבור וכל השאר הם "זניחים".   
מרציאנו המשיכה ותהתה האם העלאת המחירים הזו מגיעה כתוצאה מהכשרת קרקע לקראת העלאת מחירים עקב דרישה של שטראוס, תנובה ויוניליוור. לדעת רביד אין קשר בין שני הדברים.
באשר למוצרי שטראוס הוא טען כי ישנם מוצרים לא ניתן שלא לייקר אך ישנם מוצרים שניתן להסכים לא לייקר אותם, דוגמת השוקולד של עלית שכבר אינו שחקן עיקרי בשוק: "אני לא רואה סיבה שעלית תבוא לייקר את השוקולד". לכך הוסיף והשווה כי אין אלטרנטיבה אחרת לתפוצ'יפס ולכן הוא יסכים להעלאת המחיר של המוצר הזה ודומיו.
באשר למוצרי תנובה הוא פירט כי מוצרי החלב של תנובה תופסים כמחצית ממקררי הרשת ולכן לא ניתן להציג לצרכן מקרר חצי ריק ולשלוח את הצרכן לרכוש אצל המתחרה שלו. לכך שמרציאנו אמרה כי מדובר בדבר מדאיג שלא ניתן להילחם ברשת עקב גודלה הוא הוסיף: "אני כנראה לא אצליח לשנות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טיפשות
    צרכן מקומי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אנשים קונים פיצה ב100 שקל (עם תוספות) ומספיקה לחצי שעב ולא מוכנים לקנות גבינה צהובה בחצי שקל יותר איפה משלמים יותר כסף?
    סגור
  • 5.
    עלית החזירים לא מתבישים אחרי הביזיון שעשו עוד רוצים
    אלון 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המחיר
    סגור
  • 4.
    עשרה אגורות
    . 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשרה אגורות פחות זו הרמה שכתב החדשות יודע עברית? מרשים
    סגור
  • 3.
    אחריות הציבור . הציבור צריך להחרים אחת משלושת החברות
    משה 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החרמה של אחת משלושת החברות המובילות בתחום החלב . יביא להורדה של עד 30 אחוז במחירים . אפשר להחרים רק את המעדנים של אחת החברות המובילות עד שיםחיתו מחיר בעשרות אחוזים
    סגור
  • 2.
    וזה לא תאום מחירים??? (ל"ת)
    שישקו 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קודם תדאג להיגיינה של המוצרים .
    שחף 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חווית קניה מוויקטורי סניף חולון. סניף ויקטורי חולון סניף חדש. נקנו עופות מהסניף. כבר בדרך הביתה הרחתי ריח של סירחון כבד. בבית האריזה נפתחה. ריח של פגר סירחון כבד. העופות נזרקו לפח. תם הטקס. מסמן את ויקטורי חולון כמקום שמסוכן לבריאות הציבור. שלום ולא להתראות.
    סגור