כסף וצרכנות

שיטת מצליח או רק מבצע? סופר פארם מתמחרת שונה באתר ובסניפים

מתברר שסופר פארם מעניקה לצרכנים שלה מחירים שונים בעת הרכישה באתר לעומת הרכישה בסניף. אלו רשימת המוצרים שכדאי לכם לבדוק באתר, שנייה לפני שתיכנסו לסניף
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום יחצ)
ככל שיוקר המחייה רק הולך וגואה, כבר מעט התרגלנו להעלאת המחירים ברשתות השונות שאנו מעדיפים, אך כתבת "תכנית חיסכון" של קשת 12, יולן כהן, חושפת היום עם כתבה חדשה שישנן חברות פארם שאולי מנצלות את העובדה שאנו רגילים לשלם הרבה ולכן אולי מנסות לפעול במעין שיטת מצליח
בכתבה כהן בדקה את הבדלי המחירים של מוצרים זהים אותה משווקת חברת הפארם, אולי הגדולה בארץ, סופר פארם, כאשר ההבדל נמצא בעצם בעת הרכישה באתר לעומת הרכישה בסניף עצמו. 
המוצר הראשון שנבדק הוא תוסף תזונה של חברת אלטמן בשם כורכום C3. באתר התוסף עולה 89 שקלים אך בסניף הוא עולה מחיר דיי גבוה של 148 שקלים. מוצר נוסף של אלטמן, מולטי ויטמין של אלטמן לנשים בהיריון, נוכל למצוא באתר במחיר 63.50 שקלים אך בסניף נרכוש אותו ב-106 שקלים. 
במחלקת התינוקות נוכל למצוא חבילת 48 חיתולים של חברת האגיס, אשר באתר תעלה 49 שקלים ובסניף 64 שקלים. מטרנה של חברת A.R תעלה לנו באתר 46 שקלים ובסניף 57 שקלים. 
בקטגוריית מוצרי הטיפוח לשיער, נוכל לרכוש מרכך או שמפו של חברת פינוק באתר במחיר של 12 שקלים ובסניף ב-16 שקלים.
בתגובה לכתבה, חברת סופר פארם מסרה: "רוב המוצרים שנבדקו הם מוצרים שנמצאים כרגע במבצע באונליין ומחיר המחירון שלהם זהה למחירם בחנות. המבצעים משתנים ומוצעים גם בסניפים וגם באונליין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה