כסף וצרכנות

מזמינים כרטיס טיסה? נחשף היום הזול ביותר לעשות זאת

נוסעים שרוכשים כרטיסי טיסה ביום ראשון עשויים לחסוך בממוצע עד 15 אחוז בטיסות בינלאומיות. ומה המועד הזול ביותר? בימי ראשון בין 28 ל-35 ימים לפני מועד הטיסה שלכם
מערכת ice |  1
כרטיס טיסה (צילום freepik, shutterstock)
מזמינים כרטיסי טיסה? כדאי שתדעו את זה. נוסעים שרוכשים כרטיסי טיסה ביום ראשון עשויים לחסוך בממוצע עד 15 אחוז בטיסות בינלאומיות, כך על פי דוח Air Travel Hacks לשנת 2023 של פלטפורמת ההזמנות Expedia שפורסם לאחרונה ובדק באיזה יום הכי זול להזמין כרטיס טיסה. 
גם ב-Skyscanner, אתר הזמנות כרטיסי הטיסה מהמוכרים בעולם ומהאהובים על ידי הישראלים, בחנו את את הזמנים הטובים ביותר שיש להזמין בהם. לפי החברה, גם כאן נמצא כי היום המשתלם ביותר להזמין בו טיסה הוא ביום ראשון, והשעה הטובה להזמין בה היא ב-5:00 בבוקר. שעה זו היא הזמן הטוב ביותר להזמין בו כרטיסים בכל יום, אך בשילוב עם יום ראשון תקבלו את המחירים הזולים ביותר בשבוע.
אבל כמובן שמדובר גם על מועד הטיסה. כדאי להזמין כרטיסי טיסה 28–35 ימים לפני ההמראה, כחודש לפני הנסיעה, וביום ראשון כמובן, שם זה הזמן הטוב ביותר להזמין בו כרטיסי טיסה בזול. אגב, מחירי הטיסות יקרים יותר בחמישה אחוזים בשלושה עד שישה חודשים חודשים לפני הנסיעה, אז השתדלו לא להזמין כרטיס מוקדם מדי. כמובן שגם היעד אליו אתם נוסעים הוא משמעותי, שכן ישנם יעדים עמוסים במיוחד שהמחירים אליהם כן יתייקרו ככל שהזמן יעבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חארטה כנסו
    חארטה 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שטויות. עדיף להזמין אפילו חצי שנה מראש. א כי אחרי זה לא יהיה טיסות ב. כי תמיד מתייקר. סגרתי למדריד חודש לפני טיול של החיים מלא כסף וטיסות עם שעות הכי גועל
    סגור