כסף וצרכנות

הסוף לתורים בסופר: העגלה החכמה הגיעה

העגלה החכמה מגיעה לרשת השיווק "ויקטורי". בתחילה מדובר על עגלות קטנות במשקל 50 ליטר אשר ישרתו לקוחות סניפי ה-CITY של הרשת
מערכת ice | 
עגלה חכמה של Superhill ברשת ויקטורי (צילום יח"צ)
העגלה החכמה מגיעה לרשת השיווק "ויקטורי". ברשת השיווק החלו להטמיע בכל סניפי ה-CITY של הרשת את העגלות החכמות של חברת Superhill ותחליף את סלי התליה או סלי הקניות הנגררים ואף תמנע את ההגעה או ההמתנה בקופה.
אז מהי עגלה חכמה? העגלה החכמה מאובזרת בסורק, משקל ומצלמות המעבדות את התמונה של המוצרים המוכנסים לעגלה, כך שתמונות המוצרים מועלות לענן ובהגעה של הלקוח לקופה מאוישת או עמדה עצמאית הוא מעביר קוד שמעלה מידי את סל הקניות לתשלום.

חברת Superhill פרסה עד כה מעל ל-30,000 עגלות חכמות ביפן ברשתות בבעלות הקונצרן Walmart. הטכנולוגיה מבוססת על הדור הבא של Scan & Go, טכנולוגיה הנפוצה ברשתות הגדולות באירופה.
בתחילה, העגלות החכמות יהיה במשקל של 50 ליטר על מנת להתאים אותן לסניפי ה-CITY הקטנים יותר, אך ישנן עגלות חכמות שמגיעות עד ל-160 ליטר. בויקטורי עתידים להטמיע את הטכנולוגיה על עגלות גדולות יותר גם בסניפים הגדולים.
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי אמר: "רשת ויקטורי ממשיכה להוכיח שהיא הרשת המתקדמת והטכנולוגית בישראל. הרשת לא מפסיקה לחפש ולהטמיע טכנולוגיות חדשות למען נוחות הצרכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה