כסף וצרכנות

טדי שגיא מסתער על נתב"ג: זו החנות החדשה שפתח

חברת "לים" מקבוצת טדי שגיא פתחה חנות דגל רשמית של מותג LEGO העולמי, שתציע מגוון רחב של מוצרים ללא מע"מ, לטענת החברה במחיר האטרקטיבי ביותר בישראל. החנות תכלול מיצג דיגיטלי של מציאות רבודה שקיים רק ב-4 חנויות של הרשת ברחבי העולם
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
חברת "לים" (LAYAM) הנמנית על זרוע הקמעונאות של קבוצת טדי שגיא, חנכה היום (ראשון) חנות LEGO חדשה וראשונה במתחם הדיוטי פרי שבנתב"ג. החנות הינה חלק ממחלקת Travel Retail של חברת LEGO העולמית, שפתחה כ-35 חנויות דגל דוגמתה בשדות תעופה שונים ברחבי העולם.
חנות הלגו החדשה תציע מאות מוצרים של מותג הצעצועים הפופולרי בעולם, ולטענת החברה אלו יימכרו במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל ואף ביחס למחירים באירופה. החנות נפתחה היום להרצה ותיפתח רשמית בתחילת דצמבר.
להבדיל מחנויות בתוך ישראל, החנות תהיה פתוחה 24/7 ואף תציע בבלעדיות השמורה לה מוצרים ייחודיים של הענקית העולמית לצד דגמי המוצרים הפופולריים ביותר שלה. לרגל ההשקה, החנות תעניק מעבר למחירים הנמוכים גם הנחה של 10% על הפריט השני ו-20% על הפריט השלישי. בחנות יוצעו למכירה גם מגוון אקססוריז במיתוג של LEGO לרבות מחזיקי מפתחות, כוסות שתיה, כלי כתיבה, ביגוד ואביזרים לבית.

כמקובל בחנויות הדיוטי פרי, ניתן יהיה לרכוש את המוצרים ולהשאיר אותם במתחם 'שמור ופטור' שבשדה התעופה. בנוסף, החנות בנתב"ג תייחד את עצמה בכך שתפעיל מיצג דיגיטלי של מציאות רבודה שיציע טכנולוגיה שקיימת כרגע אך ורק ב-4 חנויות LEGO בכל העולם (הכפר בדנמרק בו נוסדה, קופנהגן, לונדון ושנגחאי): Come to life - scan and make it - טכנולוגיה המחייה את המשחק בכך שהיא מאפשרת להצמיד את קופסת המשחק למסך מחשב ייעודי וזה מציג בתלת ממד את שלבי הבנייה, וכיצד הוא נראה בשלמותו לאחר בנייתו.
שרון אגובל ואיתי לב, מנכ"לים משותפים של לים מסרו: "אנחנו מאמינים שהחנות החדשה, יחד עם המחירים האטרקטיביים שהיא תציע, תשדרג את חוויית הביקור של הנוסעים בדיוטי פרי. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם לגו העולמית, ונבחן יחד עם לגו אפשרויות כניסה לשדות תעופה נוספים בעולם".
כזכור, ביולי השנה נפתחה חנות לגו הרשמית הראשונה בישראל בקניון דיזנגוף סנטר בת"א, ע"י זכיין LEGO בישראל, ערן תור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה