השוק

לגו הכניסה מיליארדי דולרים בזכות הארי פוטר ומלחמת הכוכבים

חברת לגו פרסמה את דוח ההכנסות שלה לחציון הראשון של 2022 ומפתיעה את עולם ייצור הצעצועים עם עלייה של קרוב ל-20% בהכנסות וזאת למרות האינפלציה - בזכות הארי פוטר ומלחמת הכוכבים
מערכת ice | 
לגו מלחמת הכוכבים (צילום אינסטגרם)
חברת לגו היא היצרנית הכי גדולה בעולם צעצועים, ידועה ביותר בשל הקולקציות המיוחדות שלה ואהובה על ילדים ומבוגרים ברחבי העולם. למרות האינפלציה והעלייה במחירים, החברה מדווחת על עליה רבה בהכנסותיה בחציון הראשון של שנת 2022 וזאת תודות לקולקציות בנושא הארי פוטר ומלחמת הכוכבים.
החברה הדנית, שחוגגת השנה 90 שנות פעילות, פרסמה בדוח ההכנסות כי הרווח שלה זינק ב-17% והגיע לסכום של 13.5 מיליארד דולר, כאשר הרוכשות המובילות הן באמריקה, דרום אירופה, ואזור האסיה-פסיפיק. כאמור מוצרים ממותגים, דוגמת הארי פוטר וקולקציית טכניק, סייעו לרווח תפעולי יציב בגובה של מיליארד דולר.
בחצי הראשון של שנת 2022 החברה פתחה 66 חנויות חדשות ברחבי העולם, מתוכן 46 בסין ובכך הגיעה להיקף של 833 סניפים. יחד עם זאת, עקב האינפלציה והעלייה החדה במחירי האנרגיה והפלסטיק, החברה נדרשה להעלות את המחירים עבור חלק ממוצריה, בעודה מגינה במעט על מחירי המוצרים המיועדים לילדים קטנים. 
במקביל, החברה הדנית, שנמצאת בבעלות משפחתית, הכריזה כי מטרתה היא להתייעל ביחס להגנה על הסביבה ולכן השקיעה בחודש יוני כמיליארד דולר במפעל ירוק בווירג'יניה ארה"ב, ומפעל שני כבר מתוכנן להבנות בווייטנאם. כמו כן, החברה מתכננת להחליף את האריזות שלה ולהיפטר משקיות פלסטיק מזהמות. 
לבסוף, לקראת תקופת החגים הנוצריים החברה צופה עלייה נוספת בהכנסותיה ורווחיה, לאחר מחצית כה מוצלחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה