כסף וצרכנות

מחירי הכרטיסים להופעה של טיילור סוויפט מגיעים ל-22 אלף דולר

בתחילת החודש זמרת הפופ טיילור סוויפט הודיעה על סיבוב הופעות ראשון מזה חמש שנים, אבל המעריצים שלה זועמים, לאחר שהתברר מה הסכום שיידרשו לשלם כדי לראות את הזמרת האהובה עליהם 
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
לאחר שכבשה את המצעדים ושברה שיאים עם צאת האלבום החדש שלה, זמרת הפופ טיילור סוויפט פתחה את המכירה לסיבוב ההופעות הראשון שלה לאחר חמש שנים. בעוד שטווח מחירי הכרטיסים היה צריך לעמוד על 50-500 דולר, המעריצים הופתעו לגלות מחירים בעלי חמש ספרות. 
בתחילת המכירה האתר קרס מספר פעמים לאחר שנאלץ להתמודד עם רמת ביקוש שטרם תועדה לפני. לאחר תיקון התקלות המעריצים היו צריכים לעמוד בתור וירטואלי של כ-8 שעות כדיי להגיע לעמוד הרכישה ולא פעם הם גם הוצאו מהתור ללא סיבה. אלו שניסו לקנות את הכרטיסים בפלטפורמות אחרות ולא רשמיות, נתקלו במחירים שהגיעו עד ל-22 אלף דולר. 
בעת זו, על מנת להתמודד עם כמות הביקוש חברת הכרטיסים דחתה מספר מועדים של מכירה מוקדמת. אב לנערה שרוצה להגיע להופעה של סוויפט מסר כי הוא מרגיש "כישלון בתור אב" לאחר שלא הצליח לקנות לבתו כרטיס. 
סוויפט טרם הגיבה למחדל של האתר שמוכר את הכרטיסים להופעותיה, אך היא כן הספיקה להגיב למספר השיאים ששברה לאחרונה. לאחר צאת האלבום החדש סוויפט נהייתה לזמרת המושמעות ביותר בכל פלטפורמות המוזיקה - בו זמנית. 
 
שיר מהאלבום החדש של טיילור סוויפט, יוטיוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה