כסף וצרכנות

רשת האופנה הבריטית AllSaints מגיעה לישראל

קבוצת 911, מפעילת רשת חנויות האופנה סטורי, פותחת את חנות רשת האופנה הבריטית AllSaints הראשונה בישראל ביום שישי הקרוב. בעתיד אמורים להיפתח עוד שלוש חנויות
מערכת ice | 
AllSaints (צילום פייסבוק)
רשת האופנה הבריטית AllSaints מגיעה לישראל. קבוצת 911, בבעלות המייסד אורי רייז וקרן גרין לנטרן, מפעילת רשת חנויות האופנה סטורי, צפויה להקים בשלב הראשון ארבע חנויות של רשת האופנה הבריטית. כבר ביום שישי הקרוב תיפתח החנות הראשון בעזריאלי שרונה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ותשתרע על שטח של 170 מ"ר.
בחנות ימכרו קולקציות של המותג, המתחלפות אחת לחודש, של רשת האופנה שהוקמה בשנת 1994. הרשת מעסיקה 2400 עובדים ב-27 מדינות והיא מוכרת בגדי גברים, נשים, הנעלה ואביזרים בכ-280 מדינות ברחבי העולם. הייחודיות של הרשת שהיא דוגלת בערכים של סחר הוגן ושמירה על איכות הסביבה בתהליכי הייצור. הסניף הנחשב והמרכזי ביותר של AllSaints נמצא בקובנט גארדן.
קבוצת 911, שהוקמה בשנת 2001, קיבלה לאחרונה את הזיכיון למותג הספורט Alo Yoga, ושתי חנויות ראשונות שלו, בקניון TLV ובדיזינגוף סנטר, יפתחו כבר ברבעון הראשון של שנת 2023. הקבוצה מפעילה 23 חנויות תחת המותגים Word by Story וחנויות המותג Scotch & Soda, בנוסף לחנות האונליין של הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה