כסף וצרכנות

העוקץ הגדול באתר יד 2: כך הונו עשרות גולשים

המשטרה עצרה לאחרונה שני תושבי הצפון החשודים כי הונו עשרות מוכרים באתר האינטרנט יד 2 ובפייסבוק, וגרפו לכיסם קרוב למיליון שקלים בטווח זמן של שלושה חודשים בלבד
מערכת ice |  5
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
המשטרה עצרה לאחרונה שני תושבי הצפון החשודים כי הונו עשרות מוכרים באתר האינטרנט יד 2 ובפייסבוק, וגרפו לכיסם קרוב למיליון שקלים שקלים בטווח זמן של שלושה חודשים בלבד, כך פורסם אתמול (חמישי) ב-N12.
על פי החשד, השניים עבדו על פי שיטה קבועה בה הם סגרו עסקאות עם מוכרים דרך האינטרנט באמצעות זהות פיקטיבית, הציגו העברה בנקאית ולאחר קבלת המוצר ביטלו את ההעברה ונעלמו כלא היו. כך הם עקצו על פי החשד במשך שלושה חודשים לא פחות מ-40 גולשים בשווי המתקרב למיליון שקלים.
שוטרי המחוז הצפוני קיבלו לידם את עשרות התלונות ופתחו בחקירה ומעקב אחר שני החשודים במעשה. לאחר שלב איסוף הראיות ובתום חקירה, השניים נעצרו בשבוע שעבר, כאשר אחד נתפס במלון בים המלח.
טלפונים סלולריים וכלבים הם רק חלק מהעסקאות שלכאורה ביצעו שני החשודים בחודשים האחרונים. חקירת משטרת המחוז הצפוני מצביעה על פעולות נוספות שעשו שני החשודים, שמטרתן להונות את המוכרים באינטרנט. בשבועות הקרובים במשטרה ימשיכו לחקור ולפעול על מנת להגיש כתב אישום נגד שני החשודים, ובכך גם לשים קץ לחשש שהם ממשיכים להפיל אנשים בפח באמצעות עסקאות פיקטיביות באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביטול העברה
    בני 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לבטל העברה בבנק לאחר שהוצג בחשבון?
    סגור
  • 3.
    כמה טיפשים יש
    אבי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שמזהירים ומדברים על זה אנשים ממשיכים ליפול
    סגור
  • 2.
    ומה עם כל המתווכים שמפרסמים מודעות פקטיביות ומעלים מחיר
    איש 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בכל שכונה בישראל שולטת קבוצת מתווכים שבאופן ספקולטיבי מעלה את מחירי הדירות בשכונה על ידי פרסום מודעות פקקטיביות במחיר של 20-60% יותר ממוצע הדירות בשכונה. זו עבירה פלילית חמורה הן של המתווכים והן של האתר המפרסם, יד 2. מדוע על זה העיתונאים לא עושים כתבות?
    סגור
  • 1.
    על העברת זהב שמעתם ?
    מלכי 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כנראה שלא
    סגור
  • ועל מזומן ... ?
    שוקי 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממילא צריך לקחת את המוצר . זה הזמן לשלם עליו .
    סגור