כסף וצרכנות

תקלה בכספומט סידרה לקשיש 1.5 מיליון, איך בזבז הכל?

פנסיונר בן 75 שטוען שמעולם לא חרג מהמסגרת המותרת בחשבון העובר גילה פרצה בכספומט המשיך להגיע אל המכשיר מדי יום שם הכניס לארנקו שטרות בסכומי עתק שהגיעו עד לכדי סכום של 1,543,104 דולר מחשבון הבנק שלו. אבל הסוף היה כואב במיוחד
מערכת Ice | 
כספומט (צילום freepik)
רונלד פייג', פנסיונר בן 75 מדטרויט מישיגן בארצות הברית, בסך הכל ניגש לפני שלוש שנים לכספומט מקומי כדי למשוך מזומן שהיה צריך. למזלו, הוא הבחין בתקלת מחשב בחשבון הבנק שלו שהוגדר "ללא תקרת משיכה" מסיבה לא ברורה. 
האיש טוען כי מעולם לא חרג מהמסגרת המותרת בחשבון העובר ושב ודאג לשמור על כך, אך בשבועיים וחצי שלאחר מכן, המשיך להגיע אל המכשיר מדי יום והכניס לארנקו שטרות בסכומי עתק שהגיעו עד לכדי סכום של 1,543,104 דולר מחשבון הבנק שלו.

אבל כנראה שהסכום הגדול הצליח לבלבל אותו, כאשר במקום להשקיע את הכסף הרב שצבר ממש במקרה בטרם הבנק היה מזהה את הפרצה, הוא נכנס לבית הקזינו ואיבד שם את הכל בזמן קצר.
כל הכסף של בן ה-75 אז ועתה הוא ממתין לגזר דינו לאחר שהורשע בגניבת הסכום האסטרונומי מהבנק. יש לציין כי התביעה לא מתעלמת לגמרי מהאחריות של "בנק אוף אמריקה" ועל כן דורשת מאסר קצר: "פייג' הפגין שיקול דעת מוטעה אבל הבנק טעה כשאפשר זאת מלכתחילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה