כסף וצרכנות

דיסני פלוס משיקה חנות מרצ'נדייז בלעדית - שלא זמינה לישראלים

דיסני פלוס משיקה היום חנות אינטרנטית בלעדית למשתמשי דיסני פלוס, עם גישה מוקדמת למאות מוצרים - אבל הצרכן הישראלי נשאר בחוץ
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
בצל הירידות בכמות המשתמשים של דיסני פלוס ברחבי העולם, השבוע שירות הסטרימינג השיק מיזם ניסיוני במסגרתו משתמשי דיסני פלוס מקבלים גישה מוקדמת למאות מוצרים של החברה לפני הקהל הרחב וזאת על מנת להתכונן לחודשי החגים ברחבי העולם.
המיזם הייחודי הושק היום (שלישי) ויימשך עד ל-8 בנובמבר ובמסגרתו משתמשי דיסני פלוס, 150 מיליון במספר, יכולים להיכנס לאתר הייעודי שהוקם עם כתובת המייל שעמה הם רשומים לשירות הסטרימינג ובכך הם יכולים תיאורטית לרכוש את המוצרים - שירות שעל פי בדיקה שלנו לא נדמה כי עובד עבור משתמשים מהארץ.
מיד עם ההשקה אזלו מהמלאי מוצרים נבחרים, דוגמת חרב האור של אסוקה טאנו (מלחמת הכוכבים) עם חתימת השחקנית ב-400 דולר, כמו גם הבובה בדמותה בסך 50 דולר. כמו כן אזל מהמלאי סט חרבות האור של אנקין סקייווקר ואובי וואן-קנובי בסך 375 דולר. 
כאמור, בעת זו מסתמן כי רישום לשירות הבלעדי הזה עם משתמש ישראלי לא מקנה את ההנחה, או לפחות לא קולט את המשתמש כזכאי להנחה זו. כמו כן, לא ברור אם ההנחות הקיימות במסגרת שירות דיסני פלוס, כמו גישה מוזלת לפארקים, זמינות עבור המשתמש הישראלי. 
כאמור חברת דיסני משיקה את המיזם הניסיוני במטרה לראות אם תוכל להגדיל הכנסות לקראת תקופת החגים ואם כן תצליח להפוך את הצופה שלה גם לצרכן בפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה