כסף וצרכנות

הרעת תנאים: זארה מתחילה לגבות תשלום עבור החזרת פריטים

רשת האופנה זארה מרעה את תנאי רכישות האונליין שלה. במידה והתחרטתם או קניתם בגד במידה הלא נכונה באונליין, תצטרכו לשלם 30 שקל עבור שליחתו חזרה
מערכת ice |  1
זארה (צילום Magma Images)
רגע לפני שאתם משלימים את הרכישה באתר, עצרו ותשאלו את עצמכם. האם בחרתי את המידה המתאימה? האם אני באמת רוצה לקנות? רשת האופנה זארה מודיעה כי החל מה-20 באוקטובר בכל מקרה בו רציתם להחזיר מוצר שרכשתם אונליין (אתר או אפליקציה) באמצעות שליח, תחויבו ב-30 שקלים עבור החזרת הבגד.
המהלך של החברה מגיע כחלק מתהליך עולמי בו לא מעט אתרים דורשים כסף עבור החזרת פריטים וזאת בעקבות התייקרות השילוח. יש לציין כי במקרה הנ"ל מדובר על שילוח בתוך מדינת ישראל ולא שילוח ימי שהוא זה שהתייקר משמעותית.
חשוב לדעת באם התקבל מוצר שהגיע תקול או פגום, מדיניות ההחזרים החדשה לא תחול וזארה תוציא שליח בחינם לאסוף את הבגד. פתרון החברה לכל מקרה אחר הוא הגעה פיזית לאחת מחנויות הרשת והחזרה על פי החוק (עד 14 יום מקבלת המוצר).
מקבוצת זארה ישראל, זכיינית מותגי אינדיטקס, נמסר בתגובה: "החל מה-20 באוקטובר, לקוחותינו יכולים להחזיר רכישות מקוונות ללא תשלום בכל חנות של זארה ישראל, מה שמרבית הלקוחות עושים", הדגישה החברה כי מרבית הצרכנים הישראלים לא ירגישו בשינוי. "חיוב של 30 שקל חל רק במקרה של איסוף החזרת מוצרים ישירות מהבית. מדיניות החזרה מקוונת זו כבר מיושמת ברבים מהשווקים העיקריים של זארה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החלפת. מידה ברכישה און ליין בחנות זארה
    א 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גואל נפש של שירות שאי אפשר להחליף את המידה של אותו דגם מזכים את החן אולם אתה צריך לשלם מחיר מלא בחנות. לא או מרים לך מראש שתשלם מחיר מלא בזמן ההחלפה ממש חוצפה. שירות לקוחות גרוע בהחלט
    סגור