כסף וצרכנות
הרעת תנאים: זארה מתחילה לגבות תשלום עבור החזרת פריטים
רשת האופנה זארה מרעה את תנאי רכישות האונליין שלה. במידה והתחרטתם או קניתם בגד במידה הלא נכונה באונליין, תצטרכו לשלם 30 שקל עבור שליחתו חזרה
המהלך של החברה מגיע כחלק מתהליך עולמי בו לא מעט אתרים דורשים כסף עבור החזרת פריטים וזאת בעקבות התייקרות השילוח. יש לציין כי במקרה הנ"ל מדובר על שילוח בתוך מדינת ישראל ולא שילוח ימי שהוא זה שהתייקר משמעותית.
חשוב לדעת באם התקבל מוצר שהגיע תקול או פגום, מדיניות ההחזרים החדשה לא תחול וזארה תוציא שליח בחינם לאסוף את הבגד. פתרון החברה לכל מקרה אחר הוא הגעה פיזית לאחת מחנויות הרשת והחזרה על פי החוק (עד 14 יום מקבלת המוצר).
עוד ב-
מקבוצת זארה ישראל, זכיינית מותגי אינדיטקס, נמסר בתגובה: "החל מה-20 באוקטובר, לקוחותינו יכולים להחזיר רכישות מקוונות ללא תשלום בכל חנות של זארה ישראל, מה שמרבית הלקוחות עושים", הדגישה החברה כי מרבית הצרכנים הישראלים לא ירגישו בשינוי. "חיוב של 30 שקל חל רק במקרה של איסוף החזרת מוצרים ישירות מהבית. מדיניות החזרה מקוונת זו כבר מיושמת ברבים מהשווקים העיקריים של זארה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.החלפת. מידה ברכישה און ליין בחנות זארהא 12/2022/07הגב לתגובה זו0 0גואל נפש של שירות שאי אפשר להחליף את המידה של אותו דגם מזכים את החן אולם אתה צריך לשלם מחיר מלא בחנות. לא או מרים לך מראש שתשלם מחיר מלא בזמן ההחלפה ממש חוצפה. שירות לקוחות גרוע בהחלטסגור