כסף וצרכנות

מחפשים כיסאות גיימינג? אלו הדגמים הכי זולים שתמצאו

רוצים לשדרג את חוויית הגיימינג שלכם? בדקנו את העלויות של הדגמים הזולים בשוק
מרק קגנסקי | 
כיסאות גיימינג (צילום unsplash, פלאש 90)
גיימינג הוא מזמן לא רק נחלתם של ילדים וגיקים. גם המבוגרים שבינינו, גברים ונשים אוהבים לפצוח במשחק ווידאו או מחשב בזמן הפנוי. ישנם אפילו אנשים שהופכים את התחביב הזה למקצוע ומרוויחים ממנו כסף לא מבוטל בתחרויות השונות. עם התפתחות התחום, מתפתחים גם האביזרים הנלווים: אוזניות, מסכים, עכברים, מקלדות, שדרוגים למחשב ולקונסולות וכו'. בדקנו כמה עולה לרכוש את אחד הפיצ'רים הבסיסיים לכל גיימר שרוצה להשתדרג - כיסא גיימינג ומצאנו את 5 הדגמים הזולים.
כיסא מתאים ונוח, הוא א'-ב' של חווית המשחק. אם ברצונכם לשחק כמה שעות טובות ברצף ולא בא לכם להרגיש כאבים בגב או בעצם הזנב - כדאי לבחון את הנושא. הדגם הזול ביותר הוא Spider 310i והוא יעלה לכם 334 שקלים. במקום השני נמצא Cobra XR1, אותו ניתן לרכוש החל מ341 שקלים. את המקום השלישי תופס הדגם Alien XR שעלותו הינה 389 שקלים.
במקום הרביעי נמצא Matrix M שעולה 398 שקלים. את החמישייה הזולה סוגר Spider Goal, אותו ניתן לרכוש החל מ399 שקלים. לא הכללנו ברשימה את הכיסאות לילדים. ההבדלים במחירים נובעים מחומר ממנו עשוי הכיסא (עור, דמוי עור, PVC ועוד), המשקל המקסימאלי שהוא יכול לשאת וכמובן מוניטין היצרן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה