כסף וצרכנות

נועה קירל בעקבות ריהאנה: משיקה מותג ביוטי ראשון

הכוכבת שתייצג אותנו באירוויזיון משיקה בסופר-פארם מותג איפור וטיפוח תחת השם SHOWTIME. המותג יציע יותר מ-50 מוצרי איפור, טיפוח גוף ואקססוריז שפיתחה קירל יחד עם סופר-פארם. את הקולקציה ניתן יהיה להשיג בסניפי הרשת ובסופר-פארם אונליין
מערכת ice |  2
נועה קירל סופר פארם (צילום נועה חלבין)
לפני האירוויזיון עוצרים בסופר-פארם: הכוכבת המצליחה נועה קירל ממשיכה לדהור, וכיאה לכוכבת בסדר גודל בינלאומי משיקה לראשונה מותג ביוטי חדש בשיתוף עם רשת סופר-פארם שייקרא "SHOWTIME". בזאת קירל מצטרפת לשורת הזמרות המצליחות ביותר בעולם להן גם מותגי איפור כמו סלינה גומז (RARE Beauty), אריאנה גרנדה (REM Beauty), ריהאנה (Fenty Beauty) וליידי גאגא (HAUS Laboratories).
מותג הביוטי של קירל שייקרא "SHOWTIME" יינחת בסופר-פארם בסוף הקיץ הקרוב עם קולקציית מוצרים המכילה מגוון של למעלה מ-50 פריטים, ביניהם: איפור, מוצרים לטיפוח הגוף ואביזרים משלימים. בין פריטי הקולקציה המגוונים ניתן למצוא: פלטת צלליות וסמקים, היילייטרים, גלוסים ואודמים, מוצרים לגבות, תרסיסי גלואו, בודי מיסט, תחליבי לחות, אביזרי איפור ועוד. כל פריטי הקולקציה יוצעו בטווח מחירים של 49 ₪ עד 199 ₪ לפריט ויימכרו בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.
מדובר בהידוק החיבור בין סופר-פארם לנועה קירל שהחל לפני למעלה משנתיים. שיתוף הפעולה בין השניים כלל קולקציות משקפיים בעיצובה של הזמרת לסופר-פארם אופטיק תחת המותג UNIC NK, והשקת בושם של קירל. כעת הצדדים החליטו לקחת לשלב הבא את מערכת היחסים, עם השקה של מותג ביוטי עליו חתומה הזמרת.
הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם בירכה על שיתוף הפעולה המרגש: "קירל ליוותה והייתה מעורבת בתהליך העיצובי ובבחירת פרטי קולקציית האיפור, הטיפוח והאקססוריז. אחרי שיתוף הפעולה הפורה של נועה קירל ורשת סופר-פארם בשנה שעברה עם קולקציית האופטיקה וקולקציית מוצרי השיער, אנו שמחים להרחיב את העשייה בינינו ולהביא בשורה וחדשנות יחד עם נועה גם בעולמות הביוטי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איכס (ל"ת)
    ישראל 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מהיום לא נכנסים לסופר פארם (ל"ת)
    רננה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור