כסף וצרכנות
רשתות המזון חוגגות ומעלות מחירים, בעוד רשתות השיווק צונחות
בשלושת החודשים ינואר - מרץ 2022 חלה ירידה של 1.8% בסך כל פדיון רשתות השיווק, נתונים שמעידים על מגמת ירידה בחצי השנה האחרונה, לאחר ירידה של 1.5% בשלושת החודשים אוקטובר - דצמבר 2021, כך על פי נתונים ראשונים שפרסמה היום (שני) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
נתוני הפדיון ברשתות כוללים רשתות המתמחות במזון ורשתות המתמחות במוצרים אחרים, כגון: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל גם מכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
צילום מסך: דו"ח הלמ"ס
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה