כסף וצרכנות

בן אנד ג'ריס תחת חרם חדש? בארה"ב יצאו למלחמה

הצעת חוק חדשה של ניו יורק תאלץ להפרד מחברות שמחרימות את ישראל בהמשך לצעדים שעד כה ננקטו נגד החברה ממנה נמשכו השקעות בסכומי עתק
מערכת ice | 
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90)
הצעת חוק חדשה של ניו יורק תאלץ משיכת השקעות מחברות שמחרימות את ישראל. הצעת החוק שתעשה את דרכה לסנאט של 'התפוח הגדול', תאסור על מדינת ניו יורק להתקשר עם תאגידים שמחרים את בת הברית של ארצות הברית, הנפגעת העיקרית עשויה להיות בן אנד ג'ריס.
"BDS כפי שאנו מכירים אותה היא תנועה מתוזמרת להחליש ולעשות דה-לגיטימציה לישראל", אמרה נותנת החסות להצעת החוק, הסנאטורית מלונג איילנד, אנה קפלן, ל"ניו יורק פוסט" בהתייחסה לתנועת החרם על פירוק ועיצומים, הקוראת למוסדות להתנתק מישראל.
 
"חשוב מאוד שנעביר מסר חזק מאוד שניו יורק עומדת לצד ישראל ותומכת בישראל, כפי שעשינו במשך עשרות שנים". יש לציין כי לניו יורק כבר יש מדיניות נגד BDS כתוצאה מהוראת ביצוע משנת 2016 שהוציא הממשל לשעבר, קואומו.
לאחר שבן אנד ג'ריס הודיעו על הפסקת מכירות הגלידה שלהם בחלקים מישראל, קרן הפנסיה של המדינה הסירה יותר מ-100 מיליון דולר בהשקעות מחברת האם יוניליוור. קפלן אומרת שחשוב לשדרג את הצו לתקנון הנוכחי. "הצעת החוק הזו היא באמת חשובה כי היא מגבשת את כללי האנטי-BDS של המדינה לחוק", אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה