כסף וצרכנות
רוצים לזכות בטיול ללוס אנג'לס? זה מה שאתם צריכים לעשות
בשורה למעריצי הסרט "מיינקראפט": כך תוכלו לזכות בטיול של פעם בחיים בלוס אנג'לס ובמגוון מוצרי מרצ'נדייס ממותגים. כל הפרטים

אוראו, העוגייה הנמכרת בעולם וסרט ההרפתקאות של השנה "מיינקראפט: הסרט", היוצא לאקרנים בישראל ב – 3 באפריל, איחדו כוחות לצורך קידום מוצר חדש. במסגרת שיתוף הפעולה, עוצבו עוגיות אוראו המשתתפות בפעילות בהשראת אלמנטים ייחודיים מהסרט אשר יהיו זמינות במארזי מהדורה מוגבלת ברשתות השיווק החל מחודש פברואר, ויהוו את כרטיס הכניסה לחוויית משחק האינטראקטיבית.
כדי להיכנס להשתתף בפעילות, הצרכנים יתבקשו לסרוק קוד הנמצא על אריזות המוצרים או חומרי הפעילות השונים, כולל אלו הנמצאים ברשת. לאחר מכן, הצרכנים יתבקשו לנגוס בעוגייה עד לקבלת צורת ריבוע, ובתוך פורטל המשחק לסרוק את העיצוב הייחודי המוטבע על העוגייה ולהיכנס לעולם מסעיר של מציאות רבודה. שם, המשתתפים ייצאו למסע מרתק אחר אלמנטים נסתרים מתוך מיינקראפט: הסרט, וייהנו מחוויה דיגיטלית בלתי נשכחת ובהזדמנות לזכות בפרסים ייחודיים.
.jpg)
(צילום: יח"צ)
הפרס הגדול, בו יזכה זוכה אחד מכל מדינה, הוא טיול VIP של פעם בחיים ללוס אנג'לס לביקור באולפני Warner Bros. בנוסף לפרס הגדול, תינתן הזדמנות לזכות במגוון מוצרי מרצ'נדייז אוראו ממותגים מיינקראפט אשר יוצרו במיוחד במסגרת שיתוף פעולה אותם לא ניתן להשיג בשום מקום אחר.
הזוכה בפרס הראשון יהיה המשתתף אשר ימצא שניים מהאלמנטים הנסתרים בזמן הקצר ביותר במהלך תקופת הפעילות, והפרסים הנוספים יוענקו למשתתפים אשר ימצאו את האלמנטים הנסתרים בזמנים הקצרים ביותר לאחריו. הפרסים ישלחו לזוכים שימלאו פרטיהם בהודעת הזכייה שיקבלו, ועל פי התקנון המופיע באתר.
ענבר ליבאואר, מנהלת השיווק של מונדליז במדינות אירופה ובישראל: "אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה הקרוב, שהנו המשך ישיר לשיתופי הפעולה שסחפו את צרכני אוראו ברחבי העולם כגון Pacman ושיתוף הפעולה עם הסרט באטמן, שיאפשר לאוהבי אוראו בישראל להנות ממשחק מציאות רבודה אייקוני בשיתוף מיינקראפט: הסרט".
אל דבריה הצטרפה פרין פירארד ווילאיי, מנהלת השיווק של OREO באירופה, אשר הוסיפה: "הסרט עומד להיות שיתוף הפעולה אשר יביא את המגוון הגדול ביותר שהבאנו עד כה לרגעים מסוג זה, באמצעות הומאז' לאלמנטיים האהובים של מיינקראפט עם עוגיית העיגול האייקונית שלנו. ראינו שיתופי פעולה מדהימים בעבר, כמו עם Xbox ו-Batman, אז אנו מקווים ששיתוף פעולה זה ירגש את אוהבי העוגייה בדיוק באותה מידה, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות אותם טועמים, משחקים וזוכים".
עוד ב-
ג'ולי מור, סגנית נשיא ב-Warner Bros. Pictures, מסרה: "מיינקראפט: הסרט, כמו המשחק הפופולרי, חוגג יצירתיות. העובדה ש-OREO משלבת את העוגייה הקלאסית שלה עם האלמנטים האייקוניים של מיינקראפט הופכת את השותפות הזו לבלתי נשכחת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה