כסף וצרכנות

רמי לוי או סופר פארם: איזו רשת זולה יותר למוצרי תינוקות

מוצרי תינוקות ידועים כמצרכים יקרים במיוחד, לכן השוואה מקדימה יכולה לחסוך להורים הצרכנים לא מעט כסף. אתר ice בשיתוף מכון החקר לקמעונאות בראשותו של ד"ר חזי גור מזרחי, בדק והשווה איפה הסל לתינוקות הזול ביותר
ענת סימן טוב | 
סל מוצרי תינוקות (צילום shutterstock)
מוצרי תינוקות ידועים כמוצרים יקרים. הורים רבים לילדים קטנים מוציאים מאות שקלים על מוצרים אלה כמו טיטולים, מוצצים, תחליפי חלב, מגבונים, מאכלים מיוחדים ועוד.
לכן, ice בשיתוף מכון החקר לקמעונאות בראשותו של ד"ר חזי גור מזרחי, השווינו ובדקנו איפה הכי משתלם לרכוש מוצרי תינוקות ברשתות המזון.
בהשוואה שבדקנו נמצא כי ישנם פערי מחירים במוצרי תינוקות של למעלה מ-15% בין הרשתות, פער משמעותי בהתחשב בכך שמדובר במוצרים יקרים.
בבדיקה המקיפה בדקנו ב-7 רשתות שיווק מובילות בישראל. הסקר, כלל מגוון רחב של מוצרים חיוניים כמו חיתולים, תחליפי חלב ומוצרי טיפוח.
לפי הבדיקה, רשת המזון רמי לוי מציעה את סל התינוקות הזול ביותר,  עם סל מוצרים בשווי 282.17 שקלים, בעוד שסופר-פארם נמצאה כרשת היקרה ביותר עם מחיר של 326.23 שקלים לאותו סל בדיוק - פער של 44.06 שקלים.
מהנתונים עולה כי משפחות צעירות נוטות לרכוש מוצרי תינוקות ברשתות השיווק הגדולות, כאשר השיקול המרכזי הוא המחיר. עם זאת, ניכר כי בתחום מוצרי הטיפוח (כמו סבון ד"ר פישר) ישנה העדפה מסוימת לרכישה ברשתות פארם, למרות המחיר הגבוה יותר, בשל תפיסת האיכות והמקצועיות.
שוק מוצרי התינוקות בישראל ממשיך להתפתח, עם דגש גובר על מוצרים אורגניים וטבעיים. ניכרת מודעות גוברת של ההורים לאיכות המוצרים, במקביל לחיפוש אחר המחיר המשתלם ביותר.

הנתונים מראים כי חיסכון משמעותי אפשרי באמצעות בחירה מושכלת של רשת הקנייה, כאשר משפחה ממוצעת יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש על ידי מעבר לרשתות המציעות מחירים תחרותיים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה