כסף וצרכנות
מחסני השוק בבשורה: כך תוזילו את סל המזון שלכם בעשרות אחוזים
רשת מחסני השוק יוצאת בבשורה משמחת ללקוחותיה ומכריזה על מהלך אסטרטגי חדש, בו תשיק סדרת BASIC עם מחירי מוצרי יסוד מוזלים בעיצוב מינימליסטי
מחסני השוק יוצאת היום בבשורה עם מהלך אסטרטגי ומשיקה סדרת מוצרי BASIC, הכוללים מוצרי צריכה נפוצים ממגוון קטגוריות, במחירים הנמוכים בכ-20%-50% ממחיר השוק בהתחייבות לצרכן. הייחודיות של הרשת והמטרה להציע מחיר הוגן לאורך זמן, טמונה בעובדה כי המחיר יוטבע על גב האריזה, ולא ניתן יהיה לשנותו מיד, אלא רק באמצעות שינוי בהדפסת האריזה ולא בעזרת מדבקה.
בשלב הראשוני, מחסני השוק יוציאו בסדרת ה-BASIC תכלול 20 מוצרים מקטגוריות שונות: מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים, תחזוקת הבית ועוד. בהמשך, הסדרה תורחב ל-50 מוצרים שיימכרו בסניפים ובחנות האונליין של הרשת. בין המוצרים: בייגלה, קרקרים, דגני בוקר, פסטה, פתיתים, שימורי ירקות, שמפו, מרכך כביסה, שקיות אשפה, נוזל רצפות ועוד.
דוגמאות למחירים בסדרה:
הבשורה הגדולה בסדרה זו היא שהמחיר המוטבע על האריזה לא ישתנה, והעיצוב המינימליסטי של האריזה נועד לחסוך בעלויות גרפיקה והדפסה, מה שמאפשר להציע את המוצרים במחיר נמוך ולשמור על הערך של הסדרה, כפי שמביאה רשת מחסני השוק.
דוגמאות למחירים בסדרה:
- שימורי עגבניות (3 יח' 400 גרם): 10.90 שקלים, לעומת 17.90 שקלים למוצר מקביל.
- מרכך כביסה (1 ליטר): 6.90 שקלים, בעוד שמוצר מקביל יעלה 15.90 שקלים.
- מיני קרקרים (200 גרם): 3.90 שקלים, לעומת 10 שקלים למוצר מקביל.
- שמפו לשיער (1 ליטר): 6.90 שקלים, בעוד שמוצר מקביל יעלה 10 שקלים.
- מארז חטיף בוטנים (10 יח'): 7.90 שקלים, בעוד שמוצר מקביל יעלה 13.90 שקלים.
- בייגלה (300 גרם): 3.90 שקלים, לעומת 10 שקלים למוצר מקביל.
- סבון רחצה (1 ליטר): 6.90 שקלים, בעוד שמוצר מקביל יעלה 12 שקלים.
- דגני בוקר קורנפלקס (500 גרם): 8.90 שקלים, לעומת 14.90 שקלים למוצר מקביל.
הבשורה הגדולה בסדרה זו היא שהמחיר המוטבע על האריזה לא ישתנה, והעיצוב המינימליסטי של האריזה נועד לחסוך בעלויות גרפיקה והדפסה, מה שמאפשר להציע את המוצרים במחיר נמוך ולשמור על הערך של הסדרה, כפי שמביאה רשת מחסני השוק.
מוצרים מוזלים בעיצוב מינימליסטי. צילום: יח"צ
בהנהלת הרשת מציינים: "הנתונים מראים כי אחד הדברים שמכבידים על הצרכן הישראלי הוא יוקר המחיה. הגזירות הכלכליות ועליות המיסים שמביאה שנת 2025 צפויות להכביד גם הן. לכן, בחרנו לפעול במהירות ולהשיק את סדרת BASIC עם מחירים קבועים והוגנים לאורך כל השנה, כך שהצרכן יוכל ליהנות מהם ללא קשר למבצעים נקודתיים."
עוד הוסיפו ברשת: "הסדרה כוללת גם מוצרים שהייתה בהם עליית מחיר חדה במיוחד. אנו מציעים מוצרים טובים במחירים קבועים ושווים לכל כיס, ללא אותיות קטנות או מגבלת זמן. חשוב לזכור כי אנו מספקים לצרכן הישראלי מגוון רחב של אלטרנטיבות צריכה, אך השינוי האמיתי תלוי בו, ובנכונותו לשנות את הרגלי הצריכה שלו. ההכרעה מה לקחת מהמדף היא של הצרכן, וככל שתהיה דרישה נרחיב את הסדרה עם מוצרים נוספים."
עוד ב-
כזכור, רשת מחסני השוק רכשה בשנת 2019 את פעילות רשת קו-אופ, ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל. כחלק מהתרחבותה הכוללת, רבים מסניפי קו-אופ ברחבי הארץ הוסבו בהדרגה לסניפים תחת המותג "מחסני השוק בשבילך" - פורמט עירוני שכונתי שלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה