כסף וצרכנות
מנכ"ל מועדון אשמורת: "השנה הייתה עלייה בביקוש להטבות ברשתות מזון"
בריאיון ל-ice מספר ארי שטינברג, מנכ"ל מועדון אשמורת, על השפעות המלחמה על פעילות המועדון, השינויים בהרגלי הצריכה של הציבור והתוכניות להרחבת ההטבות לשנה הקרובה.
ארי שטינברג,, מנכ"ל אשמורת, מתמודד בשנה האחרונה עם אתגרים משמעותיים שפקדו את המשק הישראלי בכלל ואת מועדון ההטבות שהוא מנהל בפרט. בראיון מיוחד, הוא מספר על ההשפעות של המלחמה על פעילות המועדון, על השינויים בהרגלי הצריכה של הציבור, ועל התוכניות לעתיד. איך מתמודדים עם שינויי השוק, ומהן ההזדמנויות שצמחו דווקא מתוך המשבר? שטיינברג מספק הצצה לעשייה מאחורי הקלעים ולחזון לשנים הבאות.
איך השפיעה המלחמה עליכם?
"המלחמה השפיעה באופן נרחב על מצב הרוח הכללי ועל הפעילות השוטפת. כמועדון הטבות שמייצג את כל שכבות האוכלוסייה, נאלצנו להתאים את עצמנו במהירות. לדוגמה, תחום הבידור והאטרקציות ספג פגיעה משמעותית – אזורים שלמים, כמו הצפון, לא היו זמינים לפעילות. נאלצנו לשנות את ההצעות שלנו ולהתמקד בתחומים כמו מזון, פיננסים וביטוחים, שיותר מתאימים לצרכים בתקופה הזו."
"המלחמה השפיעה באופן נרחב על מצב הרוח הכללי ועל הפעילות השוטפת. כמועדון הטבות שמייצג את כל שכבות האוכלוסייה, נאלצנו להתאים את עצמנו במהירות. לדוגמה, תחום הבידור והאטרקציות ספג פגיעה משמעותית – אזורים שלמים, כמו הצפון, לא היו זמינים לפעילות. נאלצנו לשנות את ההצעות שלנו ולהתמקד בתחומים כמו מזון, פיננסים וביטוחים, שיותר מתאימים לצרכים בתקופה הזו."
מה הייתה ההשפעה על צריכת ההטבות?
"הייתה ירידה דרמטית בתחומים כמו נופש, בידור ואטרקציות, בעוד שבתחומים כמו צריכה ביתית ומוצרים יומיומיים נרשמה עלייה משמעותית. צרכנים נשארו יותר בבית, והדבר השפיע על הביקוש להטבות בתחומים אלה."
"הייתה ירידה דרמטית בתחומים כמו נופש, בידור ואטרקציות, בעוד שבתחומים כמו צריכה ביתית ומוצרים יומיומיים נרשמה עלייה משמעותית. צרכנים נשארו יותר בבית, והדבר השפיע על הביקוש להטבות בתחומים אלה."
האם יש שינויים בהתנהגות הצרכנים בעקבות המלחמה?
"בהחלט. הצרכנים נוטים יותר להחלטות של הרגע האחרון, במיוחד בכל הנוגע להופעות ולאטרקציות, בשל חוסר הוודאות. זה שינה את הרגלי הצריכה ואילץ אותנו להיערך בהתאם, כולל הפחתת סיכון בביטולים ושינויי תאריכים."
"בהחלט. הצרכנים נוטים יותר להחלטות של הרגע האחרון, במיוחד בכל הנוגע להופעות ולאטרקציות, בשל חוסר הוודאות. זה שינה את הרגלי הצריכה ואילץ אותנו להיערך בהתאם, כולל הפחתת סיכון בביטולים ושינויי תאריכים."
עד כמה חג החנוכה היה פעיל במועדון שלכם?
"חנוכה הוא אחד החגים הפעילים ביותר עבורנו, לצד יולי-אוגוסט. השנה, בשל המלחמה והפסקת האש המאוחרת, הפעילות התחילה באיחור, מה שיצר אתגרים לוגיסטיים. עם זאת, אנו רואים עלייה דרמטית בביקוש להופעות, פסטיבלים ואירועים לילדים."
"חנוכה הוא אחד החגים הפעילים ביותר עבורנו, לצד יולי-אוגוסט. השנה, בשל המלחמה והפסקת האש המאוחרת, הפעילות התחילה באיחור, מה שיצר אתגרים לוגיסטיים. עם זאת, אנו רואים עלייה דרמטית בביקוש להופעות, פסטיבלים ואירועים לילדים."
אילו אתגרים נוצרו בעקבות כך?
"תחילת הפעילות המאוחרת יצרה קשיים בהיערכות, כמו זמינות כרטיסים ואזורי פעילות מוגבלים. לדוגמה, אזור הצפון כמעט ולא משתתף השנה בחגיגות. בנוסף, נאלצנו להתמודד עם שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכנים, שמעדיפים להזמין ברגע האחרון."
"תחילת הפעילות המאוחרת יצרה קשיים בהיערכות, כמו זמינות כרטיסים ואזורי פעילות מוגבלים. לדוגמה, אזור הצפון כמעט ולא משתתף השנה בחגיגות. בנוסף, נאלצנו להתמודד עם שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכנים, שמעדיפים להזמין ברגע האחרון."
איך נראית הפעילות שלכם בהשוואה לשנים קודמות?
"בשנה שעברה כמעט ולא הייתה פעילות בתחום הבידור בשל מגבלות הקורונה, והשנה אנחנו מתחילים לראות התאוששות. עם זאת, עדיין לא חזרנו לרמות הפעילות שלפני המגבלות."
"בשנה שעברה כמעט ולא הייתה פעילות בתחום הבידור בשל מגבלות הקורונה, והשנה אנחנו מתחילים לראות התאוששות. עם זאת, עדיין לא חזרנו לרמות הפעילות שלפני המגבלות."
אילו נתונים בולטים אתם יכולים לשתף?
"בתחום הצריכה באמצעות כרטיסי האשראי של אשמורת, נרשמה עלייה של כ-20%. לעומת זאת, תחומים כמו אטרקציות והופעות בצפון ירדו משמעותית. השפעת המלחמה על מצב הרוח ועל אי-הוודאות ניכרת גם כאן."
"בתחום הצריכה באמצעות כרטיסי האשראי של אשמורת, נרשמה עלייה של כ-20%. לעומת זאת, תחומים כמו אטרקציות והופעות בצפון ירדו משמעותית. השפעת המלחמה על מצב הרוח ועל אי-הוודאות ניכרת גם כאן."
מהן התוכניות שלכם לשנה הבאה?
"אנחנו מתכננים להשקיע בפלטפורמות חדשות, כולל מערכת ייחודית לבתי ספר שתסייע לצמצם עלויות ותשאיר יותר תקציבים לרווחת התלמידים. בנוסף, נמשיך להרחיב את תחום ההטבות בחו"ל ולבדל את עצמנו עם הצעות ייחודיות שאין במועדונים אחרים."
"אנחנו מתכננים להשקיע בפלטפורמות חדשות, כולל מערכת ייחודית לבתי ספר שתסייע לצמצם עלויות ותשאיר יותר תקציבים לרווחת התלמידים. בנוסף, נמשיך להרחיב את תחום ההטבות בחו"ל ולבדל את עצמנו עם הצעות ייחודיות שאין במועדונים אחרים."
מה היה המוצר הנמכר ביותר השנה?
"מזון היה התחום המוביל, עם עלייה משמעותית בביקוש להטבות ברשתות מזון כמו רמי לוי, קרפור וויקטורי. אנשים שהו יותר בבית וניצלו את ההטבות לצמצום יוקר המחיה."
עוד ב-
מה הצפי לשנה הקרובה?
"אנו צופים התאוששות בתחומים כמו בידור ואטרקציות, לצד המשך צמיחה בתחומי הצריכה והפיתוח של תחומים חדשים כמו רכב. המגמה היא להמשיך להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של הצרכנים ולספק ערך אמיתי לעמיתים שלנו."
"אנו צופים התאוששות בתחומים כמו בידור ואטרקציות, לצד המשך צמיחה בתחומי הצריכה והפיתוח של תחומים חדשים כמו רכב. המגמה היא להמשיך להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של הצרכנים ולספק ערך אמיתי לעמיתים שלנו."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.הרבה מילים בלי תוכן אמיתישלומי 01/2025/04הגב לתגובה זו0 0לא מובן הרבה מהראיוןסגור