כסף וצרכנות

וולט חושפת לראשונה: מעל מיליון הזמנות למוצר הזה

וולט חושפים את נתוני הזמנות הסופגניות בחג החנוכה בשבוע האחרון וגם וגילינו איזו סופגנייה אהובה יותר על הישראלים. פרסום ראשון
ענת סימן טוב | 
וולט (צילום shutterstock)
לקראת סיומו של חג החנוכה ורשת המשלוחים וולט חושפת, כמה סופגניות הוזמנו בשבוע האחרון וגם, איזו סופגנייה היא האהובה ביותר.
 לפי הנתונים של וולט, הישראלים מעדיפים ריבה על פני כל דבר אחר ומתברר גם כי,  סופגניות ריקות עדיין פופולריות. בנוסף, ישנה כוכבת חדשה שהצטרפה לחג השנה.
מעל למיליון סופגניות נמכרו בפלטפורמת Wolt בימי החנוכה, גידול משמעותי מהשנה הקודמת - עם שיא של כל הזמנים בנר ראשון של חנוכה. באפליקציית המשלוחים נערכו שבועות מראש, יחד עם אלפי בתי העסק, כדי שיוכלו לעמוד בביקושים ולספק סופגניות ולביבות חמות וטעימות בכל רחבי ישראל.
בכל שנה מחדש מתעורר הדיון בין הצרכנים הקלאסיים שרק רוצים את ריבת התות שלהם, מול אלה שאוהבים את הסופגניות המקושטות שהולכת ונעשות מיוחדות יותר בכל שנה.
בWolt משתפים כי 80% מהסופגניות שנמכרו השנה הן הקלאסיות עם ריבת תות, ריבת חלב, שוקולד או ריקות לגמרי, מול 20% סופגניות מקושטות ומיוחדות.
 
ומה הישראלים הכי אוהבים? שיאנית המכירות היא כמובן הסופגנייה הקלאסית עם ריבת תות ואבקת סוכר. מלבד הרשימה הקלאסית והרגילה, התווספה השנה למקום החמישי סופגניית הפיסטוק.

 סופגניות טרנדיות נוספות השנה:
סופגניית סנט הונורה וקרם ברולה
סופגניית דובאי - כמחווה לשוקולד דובאי שכבש את הטיקטוק
וגם סופגניית הזהב המפורסמת של דודו אוטמזגין
אליה יוספיאן, סמנכ״ל האופרציה של וולט ישראל, משתף בהיערכות: ״ימי החנוכה הם מהתקופות העמוסות בWolt ואנחנו עובדים קשה מאוד כדי לוודא שנצליח לספק את הביקוש הרב בתקופה הזו. חלק משמעותי מהעבודה הוא לוודא שיש מספיק וולטרים ברחובות, שיביאו לכם את הסופגניות עד הדלקת הנרות, ובתגבור שירות הלקוחות שייתן מענה לשאלות ופניות במהלך החג״.

אליה יוספיאן.קרדיט: יח"צ וולט ישראל
ישראל אברהמי, סמנכ״ל הריטייל של וולט ישראל, מתייחס לנתונים: ״זה תמיד מעניין לראות איך בכל שנה ההעדפות של הישראלים משתנות קצת ולצד הביקוש לסופגנייה קלאסית עולות כוכבות חדשות. מאות המאפיות, בתי הקפה והחנויות בWolt נערכות שבועות וחודשים מראש כדי לזהות את הטרנדים ולחדש״.

ישראל אברהמי. קרדיט: יח"צ וולט ישראל
אין ספק שהשנה, היה חג מיוחד ורווי סופגניות ספק נחמה ספק חשקים שגרמו לישראלים לרכוש המון סופגניות יותר משנים קודמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה