כסף וצרכנות

מהפכה במדפי הסופרמרקטים בישראל: זה השינוי הדרמטי במשקה האהוב

המותג הבינלאומי המצליח שוופס של יפאורה, מצטרף למהפכת הפחתת הסוכר עם מתכונים חדשים למגוון מוגזי הפירות בהם 50% פחות סוכר. בנוסף, גם הבקבוקים עצמם יעברו מהפך וייראו אחרת מהיום, כמו גם השקות חדשות ומרעננות
מערכת ice | 
משקאות מתוקים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
המותג הבינלאומי המצליח שוופס של יפאורה, מצטרף למהפכת הפחתת הסוכר עם מתכונים חדשים למגוון מוגזי הפירות ובמהלך רחב שכולל גם נראות חדשה לסדרה כולה והשקות חדשות ומרעננות.
הפחתת הסוכר בשוופס בדומה להפחתת הסוכר ביתר המותגים בשיעור של כ-50%, ולהמתקת המשקאות יתווספו סוכר פירות (פרוקטוז), הממתיק סוכרלוז ובחלק יהיה שימוש במחזק הטעם אריתריטול. בכך, המדבקה האדומה תוסר מהמוצר.
מנהל אגף השיווק של יפאורה, יניב פרנקו, מסר: "יפאורה מצרפת את המותג החשוב שוופס למהפכת הפחתת הסוכר ולאחר עבודת מחקר ופיתוח, גם סדרת משקאות המוגז פירות של שוופס מוצגים במתכון חדש ומופחת קלוריות".
עוד הוסיף פרנקו: "אנחנו שמחים להציג גם את משקאות שוופס במתכון החדש – מופחת סוכר ובכך להמשיך את המהלך שהתחיל עם מותג תפוזינה ומותג קריסטל שיוצגו על המדפים ללא מדבקה אדומה יפאורה ממשיכה להתאים את עצמה לפרופיל הצרכן החדש, המודע והחוקר".
על פי חברת יפאורה: כל חומרי הגלם במשקאות של יפאורה מאושרים לצריכה על פי תקנות משרד הבריאות, ובנוסף על כך כל חומרי הגלם במשקאות החברה עומדים בתקני האיכות הנדרשים בישראל.
סדרת משקאות השוופס מצטרף לסדרה נוספת של משקאות ממותקים של יפאורה, משקאות קריסטל, אחרי שהחברה הודיעה בימים אלו על הפחתת הסוכר ב-50% במוצג המיתולוגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה