כסף וצרכנות

בשקט בשקט: החנות חדשה של אמזון מדאיגה את טמו ושיין

שבועיים לפני הבלאק פריידי, בשקט בשקט אמזון השיקה את Amazon Haul, התשובה שלה לשיין וטמו. חודש אחרי, בחברה חושפים את נתוני הכניסות לשירות החדש | כל הפרטים
מערכת ice | 
אתר Temu (צילום shutterstock)
בשקט שקט באמצע חודש החודש שעבר ושבועיים לפני הבלאק פריידי, אמזון נקטה במהלך משמעותי עבורה והשיקה את  Amazon Haul, התשובה שלה לטמו, שיין ושאר המתחרות הסיניות.
חודש מאז השקת האתר ובתגובה לרשת CNBC, באמזון טענו שכבר נרשמו מיליוני כניסות אליו. בדומה למתחרות הסיניות, גם Haul של אמזון מציעה למכירה מוצרים מקטגוריות רבות והיא מציעה משלוח בחינם החל מקנייה ב-25 דולר, אך בניגוד לכל השאר בחברה מחירי המוצרים יעלו עד 20 דולר. יש להדגיש שנכון לזמן כתיבת שורות אלו החנות החדשה פועלת בגרסת אתר בלבד וההזמנה זמינה רק בשטחי ארה"ב.
הצמיחה של ענקיות המסחר הסיניות והמובילה בהן טמו (שאף זכתה בתואר האפליקציה המורדת ביותר ב-2024), מתרחשת לצד הסערה הציבורית סביב הטענות על הפגיעה החמורה שלהן באיכות הסביבה והעסקת עובדים בתנאים לא תנאים.
אמזון מצידה לא חפה מטעויות כאשר היא נתונה בעצמה תחת חקירה של הרשויות בארה"ב בגין הטענות על יחסיה לעובדיה וסביבת העבודה בעייתית, אך כל זה לא הפריע לה לשבור שיאי מכירות חדשים. על כן, נדמה שלמרות שהצרכנים מודעים להשלכות השליליות של רכישת המוצרים הללו, הם ממשיכים לקנות אותם בהמוניהם, עד מתי זה יימשך? ימים יגידו...
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה