כסף וצרכנות
תנובה תחליף את המכסים גביעי יוגורט 'GO': זו הסיבה המרגשת
תנובה מעמיקה את שיתוף הפעולה עם עמותת "אתגרים", יקימו את ׳האתגריסטים׳ קבוצות ספורט ייעודיות לשיקום נפגעי מלחמת חרבות ברזל בהיקף של מעל מיליון שקל, בנוסף הוחלפו כל המכסים של גביעי יוגורט 'GO' ועליהם תופיע הזמנה לסרוק ברקוד ולהיכנס לאתר ייעודי לרישום וקבלת מידע להצטרפות לאחת מקבוצות הספורט
תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, ממשיכה לפעול למען החוסן של החברה הישראלית ומעמיקה את שיתוף הפעולה עם עמותת "אתגרים", העוסקת בשיקום והעצמה של אנשים שחיים עם מוגבלות פיזית ונפשית, באמצעות פעילות ספורט אתגרי בטבע. במסגרת זו, יוקמו קבוצות ייעודיות מענפי ספורט שונים תחת השם "האתגריסטים", לשיקום נפגעי מלחמת חרבות ברזל, בהיקף של מעל מיליון שקל.
הפעילות תתקיים במוקדים שונים ברחבי הארץ ובמספר ענפי ספורט שונים בהם: שיט, קיאקים, סקי מים, אופניים, ריצה, צלילה וסנפלינג. כחלק מהמהלך, תעניק תנובה לקבוצות, ליווי צמוד של תזונאים שיספקו למתאמנים את המעטפת הדרושה להם. ירדן ג'רבי, המדליסטית האולימפית, שהיא הפנים של מותג תזונת הספורטאים 'GO' של תנובה בארבע שנים האחרונות, תלווה את המהלך מקרוב.
מאז תחילת המלחמה, עמותת "אתגרים" הפעילה תוכניות שונות במגוון ענפי ספורט לשיקום נפגעי המלחמה ברחבי ישראל ובאגפי שיקום השונים בבתי חולים, זאת לצד פעילות התנדבותית עבור מפונים והמשך הפעילות השוטפת של העמותה . כעת תנובה, שתומכת ב"אתגרים" מזה מספר שנים, מעמיקה את שיתוף הפעולה ותתמקד בסיוע לשיקום נפגעי המלחמה באמצעות פתיחת קבוצות ייעודיות עבורם.
מנכ"ל עמותת "אתגרים", ניר הכהן: "בין מקימי העמותה לפני 30 שנים היו גם מספר פצועי צה"ל. והיום יש לנו את הזכות לקחת חלק במסע השיקום של נפגעי מלחמת חרבות ברזל, להם אנחנו חייבים כל כך הרבה. פעילות ספורט אתגרי עם אנשים שעברו חוויות דומות בלחימה, מחזקת את החוסן והאופטימיות, משפיעה על כל מעגלי החיים ומהווה חלק חשוב במסע השיקום האישי של כל אחת ואחד מהם. אני מודה לחברת תנובה על התגייסותה הנהדרת לסייע בהקמת קבוצות ייעודיות לנפגעי המלחמה, מהלך שיאפשר לעוד משתתפים לקחת חלק בפעילות חשובה וייחודית זו".
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בתנובה: "ההשלכות הכבדות של מלחמת חרבות ברזל, שהביאה לגידול מאסיבי של נפגעים בגוף ובנפש, מחייבות מעורבות והתגייסות של ארגונים לסיוע לשיקום החברה הישראלית. אנו מלווים את 'אתגרים' מזה כחמש שנים, כאשר החיבור בין תנובה ל'אתגרים' הוא חלק מהמחויבות שלנו לחברה הישראלית ולקהילה, עם דגש על ערכי ספורט ומצוינות, כאשר בשנה זו הצורך בשיקום פצועים דרך ספורט ברור עוד יותר. GO הוא מותג תזונת הספורטאים המוביל בישראל, אשר פועל תחת המסר: "נחישות מנצחת הכל", ובתפיסה שלנו עמותת 'אתגרים' מסמלת את הנחישות והעוצמה שקיימות בפעילות גופנית. ספורט, נחישות וחתירה למטרה הם מערכי המותג ואנו גאים להיות חלק מהיוזמה המבורכת הזו, שתעניק תמיכה ותסייע בשיפור איכות חייהם של הנפגעים דרך פעילות ספורטיבית".
צילום: זיו קורן
עוד ב-
בימים הקרובים יעלה קמפיין, שמטרתו להעלות מודעות לנושא ולצרף מתאמנים חדשים מבין נפגעי המלחמה לקבוצות 'האתגריסטים' שיוקמו ברחבי הארץ. בנוסף הוחלפו כל המכסים של גביעי יוגורט 'GO' ועליהם תופיע הזמנה לסרוק ברקוד ולהיכנס לאתר ייעודי לרישום וקבלת מידע להצטרפות לאחת מקבוצות הספורט החדשות של תנובה ו'אתגרים'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה