כסף וצרכנות
תנובה במהלך שיווקי חדש: זה מה שהשיקה החברה
תנובה יוצאת במהלך שיווקי חדש, בו היא מרחיבה את מוצריה לתחום הספורט ואורח חיים בריא. הרשת משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת TNUVA+
תנובה יוצאת במהלך שיווקי חדש ומרחיבה את המוצרים שלה ואת השוק שלה לשוק הספורטאים ותחום האוכל הבריא. תנובה יוצאת עם סדרת השוטים הפונקציונליים TNUVA+ עם שני שוטים חדשים: בוסט קולגן ובוסט אקסטרה כורכום עם פלפל שחור. השוטים החדשים מבוססים על מיצי פרי וירק ומכילים רכיבים טבעיים בלבד, ללא סוכרים מוספים. כל אחד מהם מציע ערכים תזונתיים שונים וממוקדים, כאשר בוסט קולגן מכיל 3,500 מ"ג קולגן הידרוליזטי לשיפור גמישות העור, ובוסט אקסטרה כורכום מציע תוספת כפולה של כורכום ופלפל שחור להעצמת הספיגה.
השוטים החדשים מצטרפים של תנובה לסדרת TNUVA+, הכוללת מגוון רחב של טעמים בריאים: בוסט ג'ינג'ר, בוסט כורכום ובוסט ג'ינג'ר לימון ודבש, כאשר כל טעם מבוסס על מיצי פירות טבעיים בלבד. פורמט הצריכה של השוטים – 100 מ"ל – מאפשר נוחות וקלות בשימוש, בין אם מדובר בצריכה על הבוקר לפני יום עמוס, או במהלך המעבר בין יום העבודה למשימות הבית והמשפחה.
משקה חדש תנובה. קרדיט: יח"צ
עוד ב-
המותג TNUVA+ מתמקצע במזון פונקציונלי, והמהלך החדש מצטרף למגמת הבריאות העולמית בתחום התזונה, עם דגש על רכיבים שמסייעים לבריאות הגוף בצורה טעימה ונוחה. המוצרים החדשים מיוצרים בספרד על ידי AMC, יצרן מוביל בתחום המייצר גם עבור מותגים כמו 'Starbucks' ו'מרקס אנד ספנסר'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה