כסף וצרכנות
רמי לוי או שופרסל: מי רשת המזון הזולה בישראל?
גם שכולם מעלים מחירים, ועוד בזמן מלחמה, מתברר שישנן רשתות מזון שמעלות יותר וכאלה שמסתפקות בפחות - ולא, האשמה איננה רק על הספקים המקומיים. בדיקת "הצינור" ולובי 99 גילתה מי שיאנית העלות המחירים ב-2024 ומי הרשתות "הצדיקות" שהסתפקו בעליות צנועות
בדיקה ראשונה מסוגה בישראל בחנה עד כמה כל סל המוצרים בכל בסופר התייקר במהלך השנה האחרונה.
הבדיקה, שנעשתה על ידי "הצינור" ברשת 13 בשיתוף לובי 99, הורכבה מנתוני אמת נרחבים - כלומר, לא עוד סל מוצרים בסיסי אלא כל המוצרים שנמצאים על המדף של רשתות המזון.
תוצאות האמת:
הרשתות שהעלו מחירים בצורה החדה ביותר ב-2024
- קרפור - עלייה של 6.3%
- יינות ביתן – עלייה של 4.5% (רשת המזון שייכת לקבוצת אלקטרה צריכה, שמחזיקה גם בקרפור).
- ויקטורי – עלייה של 4.1%
הרשתות שהעלו מחירים בשיעור הנמוך ביותר ב-2024
עוד ב-
הרשתות שזכו בבדיקת "הצינור" לתור "המצטיינות", והסתפקו בעליות מחירים צנועות באופן יחסי הן:
תגובת רשת קרפור, כפי שנמסרה לתוכנית "הצינור": "המחירים המוצגים בכתבה אינם תואמים את מחירי הסל ברשת. הרשת תמשיך להציע אלפי מבצעים לאלפי פריטים מדי יום המטיבים עם הצרכן, ומאות מוצרי קרפור במחירים אטרקטיביים ובאיכות מעולה".
- רמי לוי – עלייה של 2.5%
- שופרסל – עלייה של 2.6%
תגובת רשת קרפור, כפי שנמסרה לתוכנית "הצינור": "המחירים המוצגים בכתבה אינם תואמים את מחירי הסל ברשת. הרשת תמשיך להציע אלפי מבצעים לאלפי פריטים מדי יום המטיבים עם הצרכן, ומאות מוצרי קרפור במחירים אטרקטיביים ובאיכות מעולה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה