כסף וצרכנות
הצרכנים מתכוננים למכסים של טראמפ: סייבר מאנדיי היה מטורף
חגיגת הקניות בת חמשת הימים רשמה שיאים, כשהצרכנים האמריקאיים הוציאו 41.1 מיליארד דולר. ההוצאות עד 31 בדצמבר צפויות לעבור את רף 240 מיליארד הדולר
15.8 מיליון דולר בדקה – זה הקצב שבו בזבזו הצרכנים האמריקאים בשעתיים האחרונות של סייבר מאנדיי, שסגר חגיגת קניות של חמישה ימים ושבר שיאים היסטוריים.
לפי נתוני Adobe Analytics, הצרכנים האמריקאים הוציאו בסייבר מאנדיי 13.3 מיליארד דולר, עלייה של 7.3% לעומת השנה שעברה. ההנחות העמוקות במהלך החגים הובילו להוצאות שיא של 41.1 מיליארד דולר בין יום חמישי (חג ההודיה) ליום שני. "סייבר מאנדיי אמנם נשאר יום הקניות המקוון הגדול ביותר של השנה, אך הצמיחה השנתית הייתה חזקה יותר בימי חג ההודיה ובלאק פריידי," נמסר מ-Adobe Digital Insights.
57% מהמכירות המקוונות בוצעו באמצעות טלפונים סלולריים; סך ההוצאות ממכשירים ניידים עמד על 7.6 מיליארד דולר.
המכירות המקוונות ביום חמישי וביום שישי עלו ב-8.8% וב-10.2% בזכות הנחות מוקדמות מצד קמעונאים שגרמו לצרכנים לפתוח את הארנק מוקדם יותר השנה, ואילו סייבר מאנדיי הפך למעין "הזדמנות אחרונה" לאיתור ושופינג במבצעים משתלמים. ההוצאות בעונת החגים (1 בנובמבר עד 31 בדצמבר) צפויות לעבור את רף 240 מיליארד הדולר, עלייה של 8.4% לעומת השנה שעברה.
הצרכן האמריקאי הגיב גם לאיומי הטלת המכסים של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, עם זינוק ברכישת מוצרי אלקטרוניקה. כ-78% מהסמארטפונים ו-87% מהקונסולות שנמכרו ב-2023 יובאו מסין. לדברי מנכ"לית בסט ביי, הצרכנים הם אלה שיישאו בעלויות המכסים הגבוהים ומנסים להתכונן מבעוד מועד.
עוד ב-
המכירות הגלובליות בסייבר מאנדיי הגיעו ל-49.7 מיליארד דולר, עלייה של 3% לעומת השנה שעברה. עם זאת, רוב העלייה נרשמה דווקא מחוץ לארצות הברית: על פי נתוני Salesforce בארצות הברית נרשמה עלייה של 2% לעומת השנה שעברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה