כסף וצרכנות

רשת ההמבורגרים סוגרת את הסניף האחרון בישראל ומתרחבת בשירות עצמי

מוזס, רשת המסעדות הוותיקה והמוכרת, ממשיכה בתהליך סגירת סניפיה בישראל והמעבר לקונספט מוזס שופ. לאחר סגירת הסניף הוותיק בתל אביב לפני שנה, נסגרו לאחרונה שני סניפים נוספים וכעת מגיע תורו של האחרון בביג פאשן אשדוד
מערכת ice | 
Moses (צילום אתר הרשת)
בעוד רשת מסעדות ההמבורגרים 'מוזס שופ', מקבוצת BBB ופותחת בימים אלה 3 סניפים חדשים, ממשיכה לגדול, אחרי 21 רשת מוזס סוגרת את הסניף האחרון שלה בישראל שנמצא באשדוד כבר בחודש הקרוב ובכך תעבור לחלוטין ממסעדות של ישיבה לקונספט החדש של מוזס שופ.
על מה מדובר? לאחר סגירת הסניף המיתולוגי בתל אביב לפני שנה, נסגרו לאחרונה שני סניפים נוספים: הסניף בקניון ערים בכפר סבא, ובחודש הבא צפויה להיסגר המסעדה האחרונה באשדוד כך לפי פרסום של נווית זומר ב-YNET. מהלך זה משקף את המגמה הכללית בענף המסעדות, אשר נפגע קשות מאז מגפת הקורונה ובמיוחד לאחר 7 באוקטובר.
מהלך זה מסמל שינוי משמעותי בתרבות האכילה הישראלית, שם מסעדות וותיקות ומוכרות נאלצות להתאים עצמן למציאות הכלכלית המשתנה. מוזס, שהייתה פעם סמל של מסעדנות ישראלית, מצמצמת את פעילותה ועוברת לפורמט צנוע ויעיל יותר, תוך ניסיון לשרוד בעידן של שינויים מהירים וכלכלה תובענית.
בתוך כך, דווח הבוקר כי מוזס שופ פותחת בחודשים הקרובים 3 סניפים חדשים, המצטרפים ל-13 סניפי הרשת. בהקמתם משקיעה הקבוצה כ-750,000 שקל בכל סניף.  סך הכול השקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ- 2.3 מיליון שקל בסך הכל.
הסניפים החדשים יופעלו ע"י זכיינים על פי אסטרטגיית המותג: תפריט מהודק ואיכותי, עם הגשה במקום לצד ניהול מערך מקצועי ויעיל של שירות משלוחים ואיסוף עצמי. הסניף הראשון יפתח בראשית ינואר בקניון שער הצפון, בצומת קריית אתא. הסניף משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר + רחבת ישיבה מרכזית הממוקמת בלב הקניון על שטח של  65 מ"ר.
סניף נוסף ייפתח במרכז הקניות סנטר פארק חדרה. הסניף, בעל שטח של 90 מ"ר + רחבת ישיבת חוץ בחזית מרכז הקניות, יעניק שירות לתושבי העיר חדרה וישובי הסביבה.
הסניף השלישי יפתח ברבעון השני של 2025 במרכז המסחרי "צמרות במושבה" באר יעקב, על שטח של כ 90 מ"ר.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה על הרחבת הסניפים החדשים של רשת מוזס שופ: "בזמן שרשתות ומסעדות רבות ברחבי הארץ מתקשות לפעול בצל המלחמה, ולהחזיק את הראש מעל המים, החלטנו בניגוד למגמה לפתוח 3 מסעדות חדשות. אסטרטגיית הפיתוח של מוזס שופ, מוכיחה  עצמה מול הצרכן הישראלי, שמחפש להנות מהמבורגר איכותי וטרי, שזמין עבורו גם במשלוח מהיר וחם לבית או למשרד, על ידי מותג שממשיך להפתיע בכל פעם מחדש". לדבריה: "סניפי הרשת זוכים להצלחה בזכות ניהול כלכלי מוקפד ומיתוג נכון, ואל הסניפים החדשים יצטרפו עוד מיקומים במרוצת השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה